Aizmirsi paroli?


ja
27.Nov 2012
+ 7
patīk
- 1
Pats sajūga vāks krietni atšķiras
http://content26-foto.inbox.lv/albums/i/izhmoto/detalas/kakis-1630.sized.jpg
Viens gredzens ar štifti, arī pārējās detaļas atšķira
http://content26-foto.inbox.lv/albums/i/izhmoto/detalas/kakis-1629.sized.jpg
Apstrādes kvalitāte...
http://content7-foto.inbox.lv/albums/i/izhmoto/detalas/kakis-1631.sized.jpg
Jo primitīva alumīnija liešana
http://content7-foto.inbox.lv/albums/i/izhmoto/detalas/kakis-1632.sized.jpg
Karburators un filtrs
http://content26-foto.inbox.lv/albums/i/izhmoto/detalas/kakis-1635.sized.jpg
Jā, tas nav fotošops, nu nebija alumīnija, nebija, lika kas bija!
http://content7-foto.inbox.lv/albums/i/izhmoto/detalas/kakis-1633.sized.jpg
Lūk kāds gultnītis pierstā lodītes vietā
http://content7-foto.inbox.lv/albums/i/izhmoto/detalas/kakis-1634.sized.jpg

martins13
27.Nov 2012
+
patīk
-
Jūs to ieguvāt savā īpašumā? Par šādu dzirdu pirmo reizi, bet neesmu izbrīnīts... Uz kādiem transportlīdzekļiem lika šos motorus?

ja
27.Nov 2012
+ 1
patīk
- 1
mans tas motorītis, uz velosipēdiem lika!

Raimonds K
27.Nov 2012
+ 2
patīk
- 0
:like: Lējuma kvalitāte tak ātrumu nemazina ! Šim laikam paredzēts bija A-56 benzīns .
Vai kontakti arī vēl orģinālie bija motorītim ?

ja
27.Nov 2012
+ 0
patīk
- 1
Nu ja, piemērs T-34!
Viss oriģināls, garie kontakti, dzirksts super!

schweiks
27.Nov 2012
+ 1
patīk
- 0
ja 27.Nov 2012 19:11
... un filtrs

nav iistais...

Sbech
28.Nov 2012
+
patīk
-
Šis dzinējs nav pašas saknes, šis ir - pirmais, ko sāka ražot sērijveidā. Pirms tam D4 mēģināja taisīt Harkovas velosipēdu rūpnīca, bet "nepavilka", atdeva ražošanai helikopteru dzinēju rūpnīcai, kuria lielāka pieredze un jauda darbībās ar alumīniju. Kaut arī, patiešām, spriežot pēc atlējumiem uz agrīnajiem D4 - tehnoloģija arī tur nebija diez ko advancēta.

Pēc atmiņas, vēl dažas nepieminētas īpatnības:
- mazāks ieplūdes kolektora diametrs
- īsāka ass kloķavārpstai (un kopumā, plānāks motors)
- plānākas dzēsēšanas ribas cilindram
- piekniedētā šiltīte ar nosaukumu un datiem

ja
28.Nov 2012
+ 2
patīk
- 0
cien. schweiks!
nepareizo filtru uzlikt nav iespējams, jo.... mazais diametrs un ārējā vītne izsaka visu !

Tu acīm redzami domā to alumīnija filtru, kas nāca Harkovas motoriem.
http://content26-foto.inbox.lv/albums/i/izhmoto/detalas/kakis-1636.sized.jpg

ja
28.Nov 2012
+
patīk
-
diemžēl esmu redzējis tikai bildi, un vienmēr tikai vienu-šo!
Nezinu ar nevienu cilvēku, kas šo motorīti dzīvu redz;ejis.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1354114308-1-hvz-d4.jpg

Sbech
28.Nov 2012
+
patīk
-
Es arī redzēju tikai bildes, tiesa gan, kādas 4-5 dažādas. Visas no Krievijas.

... tur tam motoram otrajā pusē vēl magneto vākam izfrēzējums, vai papildus vāciņš.

Vispār - šim otoram dīvas vājākās vietas, vājš magneto un simbolisks filtrs.

Spriežot pēc manāmi lielāka, nekā pat D8, filtra, un kaut kāda bieza izciļņa uz magneto pirmajiem motoriem - tās vājās vietas nav konstruktora plānotas, tas ir "racionalizācijas" rezultāts.

PPUR
28.Nov 2012
+ 1
patīk
- 0
[
ja 28.Nov 2012 16:53
diemžēl esmu redzējis tikai bildi, un vienmēr tikai vienu-šo!
Nezinu ar nevienu cilvēku, kas šo motorīti dzīvu redz;ejis.


Bet kur ir problēma? Beidzot ir nopietns iemesls taisīt ekspedīciju uz Ukrainu un apciemot motoriņa izgudrotāja Filipa Pribiloja Aleksandra d. radiniekus, un Harkovas velosipēdu rūpnicas muzeju!? Un vispār, šī motora izgudrotājs dzimis aptuveni 1920 gadā un teorētiski iespējams, ka pats visu vēl var pastāstīt...

umahers
28.Nov 2012
+
patīk
-
ja 28.Nov 2012 16:53
Nezinu ar nevienu cilvēku, kas šo motorīti dzīvu redz;ejis.
Motoriiti es ar neesmu redzeejis , bet karburators ar visu garo alumiinija filtru gan man ir :like:

Raimonds K
29.Nov 2012
+
patīk
-
Sbech 28.Nov 2012 09:21
- īsāka ass kloķavārpstai (un kopumā, plānāks motors)


Par cik mm plānāks , vai klaņi gāja brīvi garām (nebija jāloka)?

Sbech
29.Nov 2012
+
patīk
-
Dzinējs ir bijis konstruēts tā, lai bez klaņu locīšanas ieliktu to laiku ceļa velosipēdos, veida V-110.
http://veloretro.ru/forum/viewtopic.php?f=2&t=105&sid=64140f6d...04c1c4bee9

Faktiski - plānāks minimāli, kādus milimetrus 4. Bet atkārtoju - to laiku velosipēdiem nekas nebija jāloka, tā bija domāts.

Raimonds K
29.Nov 2012
+ 1
patīk
- 0
Rīgas 54. un 55. gada veļukiem ar jau vēlāka izlaiduma D-4 motoriņu gan klaņi bija jāloka lai varētu mīties ( to saku no pieredzes ). Man toreiz pieredzējis kalējs (ulmaņlaiku) klaņus ļoti kvalitatīvi izlocīja nenoņemot no motoveļuka un pat niķelis nenolobījās .

Sbech
29.Nov 2012
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1354183354-img-2186.jpg

Šeit redzams, ka klaņi no Gaujas - ļoti manāmi platāki. Sākumā uz šī 1957.gada velosipēda uzliku viņa "dzimtos" klaņus, un arī - motoru varēja ielikt, bet - šie klaņi bija ar jau sabeigtiem caurumiem, nekādi nevarēju nofiksēt, lai nekustās. Bet nopirkt Gaujas, locītos, klaņus - izrādījās vieglāk, nekā velosipēda klaņus.

Sbech
29.Nov 2012
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1354184097-img-3474.jpg

Šeit redzams, ka uz vēlākas "Ukrainas" lai ieliktu D5 - jau krietni jāloka. Abi klaņi.

ja
09.Dec 2012
+ 2
patīk
- 2
saknēm vajag stumbru
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1355059670-kakis-1669.jpg

giko
09.Dec 2012
+
patīk
-
ja 9.Dec 2012 15:28
saknēm vajag stumbru


..., bet kāpēc tik neglītu? :(

Krišjānis
09.Dec 2012
+
patīk
-
giko 9.Dec 2012 16:18
..., bet kāpēc tik neglītu? :(

Lai pa virsu uzklātu laku. (visticamāk)
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā