Aizmirsi paroli?


Andris_Z
08.Jul 17:32
+
patīk
-
barkrab 26.Jun 2020 23:10
Vienīgi tam gultnim (202) nav bortiņi. Ko darīt, varbūt likt pa malām plānas šeibas?

Tam NU202E C3 PFI rullīšu bortiņi ir tikai ārējā gredzenā. Originālajam iekšējā gredzenā. Laikam nebūs liela starpība. Ja, jau ir izmēgināts, tad varētu arī mēgināt tā likt iekšā.
Tas seperātors ir uzreiz jāmet laukā.

Armandssz
27.Aug 13:49
+
patīk
-
Hei,kāds varētu pastāstīt kur meklējama vaina ka karburators neatsaucas uz nekāda veida regulacijam. Karburators ar konisko skrūvi ļauj motoram darboties ja vien ir skrūve līdz pašam galam ieskrūvēta, iekšā ir 5.5 dīze cik var salasīt,brz3 dīzes var nemaz nemēģināt pielaist.
Uz īsu distanci bieži burbuļo, garākā distancē iet viss pieklājīgi. Braucot skruvi var izskrūvēt arā līdz galam un nebūs nekādu izmaiņu. :D
Karburators ar resnāku skrūvi momentā uztaisa sveci slapju , ja saule uzspīd tad pieleks bet burbuļos tik traki ka uz braukšanu var necerēt :D

Karburatori nav tikai divi ,bet kādi 6 ir mēģināti un visiem viens un tas pats stāsts. Parādījās šī kaite pagājušogad ,nobraukaju ar tādu visu vasaru. Šogad atbraucu no ārzemēm pārjaucu motoru ieliku jaunus gultņus ,samazgāju, intereses pēc arī samainiju labās puses bloku. Izmaiņas nulle :D
Ir mēģināts ar dažādiem cilindriem ,svecēm...
Vienīgā regulācijas iespēja ar gaisafiltru kas dažreiz kļūst apgrutinoši braucot pa nakti no copes mājās caur mežu -migla utt :D un jāsāk ar gaisa filtru regulēt :D ar skrūvi vismaz.l var atrast kaut cik vidusceļu :D

Gaidīšu kādu gudru padomu :)

Armandssz
27.Aug 13:49
+
patīk
-
Hei,kāds varētu pastāstīt kur meklējama vaina ka karburators neatsaucas uz nekāda veida regulacijam. Karburators ar konisko skrūvi ļauj motoram darboties ja vien ir skrūve līdz pašam galam ieskrūvēta, iekšā ir 5.5 dīze cik var salasīt,brz3 dīzes var nemaz nemēģināt pielaist.
Uz īsu distanci bieži burbuļo, garākā distancē iet viss pieklājīgi. Braucot skruvi var izskrūvēt arā līdz galam un nebūs nekādu izmaiņu. :D
Karburators ar resnāku skrūvi momentā uztaisa sveci slapju , ja saule uzspīd tad pieleks bet burbuļos tik traki ka uz braukšanu var necerēt :D

Karburatori nav tikai divi ,bet kādi 6 ir mēģināti un visiem viens un tas pats stāsts. Parādījās šī kaite pagājušogad ,nobraukaju ar tādu visu vasaru. Šogad atbraucu no ārzemēm pārjaucu motoru ieliku jaunus gultņus ,samazgāju, intereses pēc arī samainiju labās puses bloku. Izmaiņas nulle :D
Ir mēģināts ar dažādiem cilindriem ,svecēm...
Vienīgā regulācijas iespēja ar gaisafiltru kas dažreiz kļūst apgrutinoši braucot pa nakti no copes mājās caur mežu -migla utt :D un jāsāk ar gaisa filtru regulēt :D ar skrūvi vismaz.l var atrast kaut cik vidusceļu :D

Gaidīšu kādu gudru padomu :)
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā