Aizmirsi paroli?


juriz
04.Sep 2007
+
patīk
-
juriz :
tikko tiku pie deltas ar rokas ātrumiem, :( bet kas notiek, nevar izņemt ārā, visu laiku liekās tikai pirmajā vai otrajā, neitrālajā tā arī nedabū, līdz ar to deltu nevar palaist ar kurbuli, ir jāstum! :cry: kas varētu būt par vainu!?
jautājums tomēr paliek :(

Micuks
04.Sep 2007
+ 0
patīk
- 1
Noņem vāku un iespied ieekšā to dakšas ass galu tad jābūt pirmam pārnesumam kad līdz galam ārā tad otrais kad lidz pusei tad brīvgaita! brīdī kad tas lidz galam ārā spied lēnam iekšā un meiģini lēnam stumt mopi kamēr iekrīt brīvgaitā. Ja tādas vispār nav tad nav kas pareizi salikts un būs jātaisa vaļā! Cerams, ka saprotami izteoicos :roll:

Sienazis
05.Sep 2007
+
patīk
-
Man kādreiz bija mopēds Rīga 22. Cik es atceros, pirmais ātrums bija, nospiežot sajūgu, stipri jāgriež roka uz augšu, tādējādi kārtīgi nospriegojot trosīti. Otrais ātrums iekrita viegli, pagriežot roku uz leju. Tātad sanāk, ka neitrālais ir nedaudz pavilkta trosīte, pirmais - kārtīgi pavilkta, otrais - atlaista. Pie motora jābūt atsperītei. Vai nu trosei garums jāregulē, vai atspere nav ok.
Vienmēr tiem mopēdiem pirmais ātrums ar rāvieniem lēkāja ārā no roba. Robi zobratiem tādēļ tika stipri apdauzīti un bija jāmaina. Reizēm tādus var dzirdēt, braucot pa ielām. Nevajag lauzt pirmo ātrumu, tas ir retums.
Te ir jāpriecājas, ka ir otrais ātrums. A pirmo nevajag, priekš tam ir kājas, lai ieskrietos :) Un sajūgs arī nav jādrillē. Nu bet tā jau ir mana pieredze...

Micuks
05.Sep 2007
+
patīk
-
Es pārsvarā jaunībā braukāju ar deltu(ām) , kurām bija rokas ātrumi! ja kas čakarējās pieregulēju un braucu ilgi ja regulācīja nelīdzēja tad bija kas nopietnāks ko arī salaboju un turpināju braukt bez kādām problēmām!
Nu sorr, bet ja jums ir tādas problēmas tad rokas aug no pēcpuses un neviens forumā nevarēs neko citu ieteikt kā vest remontēt pie meistara! tāpat neviens caur forumu nevarēs neredzot pašam neizpētot neko pateikt tikai aptuveni, bet ja to ieteikumu nesaprot vai nespēj izpildīt tad labāk met to šperu krūmos un nemoki citus un sevi!
Sorr, bet reizēm uznāk besis lasot šitādus tekstus... :(

juriz
09.Sep 2007
+
patīk
-
Micuks :
Es pārsvarā jaunībā braukāju ar deltu(ām) , kurām bija rokas ātrumi! ja kas čakarējās pieregulēju un braucu ilgi ja regulācīja nelīdzēja tad bija kas nopietnāks ko arī salaboju un turpināju braukt bez kādām problēmām!
Nu sorr, bet ja jums ir tādas problēmas tad rokas aug no pēcpuses un neviens forumā nevarēs neko citu ieteikt kā vest remontēt pie meistara! tāpat neviens caur forumu nevarēs neredzot pašam neizpētot neko pateikt tikai aptuveni, bet ja to ieteikumu nesaprot vai nespēj izpildīt tad labāk met to šperu krūmos un nemoki citus un sevi!
Sorr, bet reizēm uznāk besis lasot šitādus tekstus... :(
bet tomēr kāds info ir, tagad var skatīties tālāk! :)

Fiksais
10.Sep 2007
+
patīk
-
[img]http://foto.inbox.lv/aigarslegzdins/10-09-2007[/img] [color=red]Albūms ir privāts![/color]
kas nāk zem šis skrūves? man liekas, ka tur jābūt atsperei ar lodi, vai kas tamlīdzīgs, lai nofiksētu ātruma pārslēgu, bet manam mokikam tu nekā nebija :shock:

Fiksais
11.Sep 2007
+
patīk
-
nu nesanāk man tās bildes ielikšana, bet problēma ir divātrumu motorā V-501 ar kāju slēdzamiem ātrumiem.
zem motora korpusa ir divas skrūves, pa vienu izlej eļļu, bet otrā ir izveidota tikai ar kāju pārslēdzamiem motoriem, nu lū- man tur ir TUKŠ, bet varbūt tu arī neko nevajag?

Kaibinjsh
11.Sep 2007
+
patīk
-
Tur jābūt atsperei un lodītei.

Fiksais
11.Sep 2007
+
patīk
-
tā jau es domāju, bet varbūt vari pateikt lodītes diametru (nu lai daudz nekļūdos piemeklējot īsto) paldies 8)

[ri4a]
11.Sep 2007
+
patīk
-
Fiksais :
tā jau es domāju, bet varbūt vari pateikt lodītes diametru (nu lai daudz nekļūdos piemeklējot īsto) paldies 8)

tur nau nekada lodite tas ir fiksators ar konisku galu !
rigas central tirgu tos pardot gan atsperi gan to meslu!
ap latu abi sudinji maksa!

Kaibinjsh
11.Sep 2007
+
patīk
-
Hmm, man tur bija lodīte ar atsperi, nu galvenais lai tur ir kaut kāds fiksators.Lodiīte bija gandrīz tikpat liela kā urbums.

Sienazis
11.Sep 2007
+
patīk
-
Es te atraku kautkādas Delta mopēda shēmas visai sliktā kvalitātē,
bet nu tomēr:
http://www.ltn.lv/~gv/KarpatKatalog.rar
Žēl, ka manā laikā tāda interneta nebija :(

moraena
10.Jun 2014
+ 3
patīk
- 2
Man problēma ar DELTO no deltas tek eļļa ko man darīt :(

KrissGabers
10.Jun 2014
+ 4
patīk
- 1
Ja tek tad ir eļļa. Skaties un skaiti pilienus.

moraena
11.Jun 2014
+ 3
patīk
- 1
Kāda jēga skaitīt pilienus ja pēc stāvēšanas maza peļke

ja
11.Jun 2014
+ 2
patīk
- 0
Ko darīt?
Apskatit kur tek un padomāt kapēc tek!
Būs gan nedaudz jāatiet no datora, jāmetas četrāpus , jāņem lupatu un arī rokas jāsmērē. Kad redzēsi no kurienes tek, prasi!

KrissGabers
12.Jun 2014
+ 1
patīk
- 1
Dažreiz šie jautājumi nogalina...

treners
12.Jun 2014
+ 1
patīk
- 0
moraena 10.Jun 2014 15:01
Man problēma ar DELTO no deltas tek eļļa ko man darīt
Tas ir labi kad tek, tas nozīmē, ka karterī vēl eļļa ir. Ja vairs netecēs, un Tu vēl joprojām nebūsi izdomājis ko darīt, tad gan būs ziepes.

Mopedists__
12.Apr 2018
+ 2
patīk
- 0
Sveiki, kāds nevarētu paskaidrot kā noregulēt trosīti lai būtu visi ātrumi ? Sanāca dabut tikai neitrālo un 2 robu bet kad iedarbinu un meģinu ieslegt netralaja mopeds noslapst un atrums papusei pazud

Mangals
28.May 2019
+ 1
patīk
- 0
Sveiki, Pirms diviem gadiem iegādājos Deltu ar v-50 motoru un Rokas ātrumiem Kopš tā laika ir samainītas vismaz 5 ātruma parslēga trosītes.Ātrumi slēdzas ļoti stigri. Noņemot vāku ātrum pārslēgu mēlīte slēdzas ļoti viegli ar pirkstu bez piepūles.Kas varētu būt problēma?
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā