Man ir sekojoša problēma.
Nav svarīgi kāda pozīcijā atrodas Deltas aizdedzes slēdzis, vienmēr kurbulējot ir dzirkstele. Ieprikeš tā nebija. Kad slēdzis bija vidējā pozīcijā (skatīt bildi zemāk) vienmēr bija dzirsktele, bet kad tas bija abās otrās pozīcijās dzirsktele nebija.
Domāju, ka varbūt ir slēdža vaina, tāpēc noņēma slēdzi vispaŗ nost un atstāju tikai pliku vadu, bet nekas nemainijās (Tā kā paradīts bildē)
Pārbaudīju visus vadus, nekas nav saplīsis un visi vadi ir nosegti un neiet uz īso.
Varbūt kādam ir kāda ideja, kas varētu būt par vainu.
P.S. Tikko nopirku un uzliku pilnīgi svaigu komutatoru. Apakšā ir redzamas pāris bildes no pašreizējas situācijas. Varbūt kāds pamana kaut ko kas nav kārtībā.
Motors slāpējas, ja to centra vadu piešauj pie masas. Attiecīgi, ja gribi, lai darbojas slēdzis abās sānu pozīcijās, abi sānu kontakti ir jāpieslēdz pie masas ar īsu vada galiņu. Oriģināli laikam bija pieslēgta tikai viena puse. Otra bija tukša un tādēļ slēdzis strādāja tikai uz to pusi. Shēmās tas, šķiet, ir redzams.
Pieņemu, ka agrāk Tev tur bija kaut kā smuki tas viss noslēpts zem slēdža un tādēļ neiedomājies, ka tur jābūt vēl kaut kam. Gan jau vadus kārtojot esi kaut kādus vadu galiņus noņēmis nost, nepadomājot, ka tiem tur jābūt.
Man ir sekojoša problēma.
Nav svarīgi kāda pozīcijā atrodas Deltas aizdedzes slēdzis, vienmēr kurbulējot ir dzirkstele. Ieprikeš tā nebija. Kad slēdzis bija vidējā pozīcijā (skatīt bildi zemāk) vienmēr bija dzirsktele, bet kad tas bija abās otrās pozīcijās dzirsktele nebija.
Domāju, ka varbūt ir slēdža vaina, tāpēc noņēma slēdzi vispaŗ nost un atstāju tikai pliku vadu, bet nekas nemainijās (Tā kā paradīts bildē)
Pārbaudīju visus vadus, nekas nav saplīsis un visi vadi ir nosegti un neiet uz īso.
Varbūt kādam ir kāda ideja, kas varētu būt par vainu.
P.S. Tikko nopirku un uzliku pilnīgi svaigu komutatoru. Apakšā ir redzamas pāris bildes no pašreizējas situācijas. Varbūt kāds pamana kaut ko kas nav kārtībā.