Aizmirsi paroli?


Toms Ozoliņš
05.Sep 2014 | Pēdējo reizi labots 05.Sep 2014 19:55; labots 1 reizi
+ 1
patīk
- 0
Sveiki!
Kādu dienu kad braucu pazuda dzirkstele...
Meklēju forumā kā pārbaudīt ģenerātoru, un uzdūros kam šādam :

arvids17 25.Jan 2010 17:21

arvids17
25.Jan 2010
+ - | Citēt iezīmēto
vienkāršākais variants kā pārbaudītģenerātoru ir ar bateriju un spuldzīti un vadiem, bet tas protams parādīs to vai tinumi nav pušu un vai nelaiž uz masu. princips vienkāršs sākumā baterijas vienu polu pieliek pie ģeneratora korpusa un otru pie spuldzes( spuldzi sataisīt ar diviem izejošiem vadiem) un tad spuldzes otru vadu pieliec pie no ģeneratora izejošajiem vadiem un pieliekot pie jebkura spuldzei vajadzētu iekvēloties, ja batrerija švaka tad pie aizdedzes tinuma var arī neiekvēloties tapēc drošības pēc paņem plakano batreriju). ja spuldze kvēlo pie visiem, tad tinimi nav pārrauti. pēc tam atvienot masas vadu no korpusa un atkārtot iepriekš darīto, bet tagad spuldzīte nedrīkst iekvēloties nemaz, ja tomēr iekvēlojas tad kads tinums laiž uz masu strāvu un generators ir jāremontē. ja nekvēlo tad ģenerators ir +/- kārtībā.


Kā bateriju izmantoju mūltimetru.
Bildēs var secināt ka deg tikai viens :0
Značit man ģenerātoram tinums beigts?

Toms Ozoliņš
05.Sep 2014
+ 1
patīk
- 1
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1409931125-dsc-0022.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1409931155-dsc-0023.jpg

Toms Ozoliņš
05.Sep 2014
+ 0
patīk
- 1
Orik 5.Sep 2014 21:40
http://www.mopedist.ru/blogs/novye-skazki-o-starom/skazka-tretja.html[/qt]

Tas jau viss baigi forši paldies tev, bet nemāku krieviski lasīt ;(

Vienkārši kāds var pateikt vai ģenerātors stādā/nestrādā uzrakstiet tikai vienu no šiem vārdiem un es būšu ļoti pateicīgs jums.

Orik
05.Sep 2014
+
patīk
-

Andris_Z
07.Sep 2014
+
patīk
-
Jo diļāk mežā, jo vairāk malkas. Esam galīgi sapinušies, gaismas diodēs, multimetros un izjauktos ģenerātora statoros.
Toms Ozoliņš 5.Sep 2014 18:30
Kādu dienu kad braucu pazuda dzirkstele...

Pazuda dzirkstele, tad to arī vajag saremontēt.

Toms Ozoliņš
07.Sep 2014
+
patīk
-
Nomainīju ģenerātoru vis tagad strāda. Paldies par izsmeļošajām atbildēm!
Aizmirsu pateikt ka man nav nieviena luktura, tāpēc teicu ka dzirkstele pazuda:D:d
Nekam citam nav jau kam pazust :D

schweiks
07.Sep 2014
+
patīk
-
Toms Ozoliņš 7.Sep 2014 13:59
Aizmirsu pateikt ka man nav nieviena luktura

tak nevajadzēja slinkot un aizbraukt uz Ikšķiles tirģeli-tur tie lukturi piedāvājumā bija biezā slānī!
vai tie lukturi nav apzināti?kautkāds stils tāds?

Toms Ozoliņš
07.Sep 2014
+
patīk
-
schweiks 7.Sep 2014 14:24
vai tie lukturi nav apzināti?kautkāds stils tāds?



Ne, domāju taisīt lai pa mežu brauktu un nokautu , bet tgd saprotu to ka tā ir vērtība ;)

Andris_Z
19.Dec 12:04
+
patīk
-
Kur šeit ir masas vads uz komutātoru?
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1734602655-24121201.JPG

Andris_Z
19.Dec 13:49
+
patīk
-
Es tomēr atradu, tas slikti, ka iet cauri dzelzs plāksnei. Šeit, pa ceļam var savākt lieku un nevajadzīgu parazītisko pretestību.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1734608987-24018101.JPG

Andris_Z
19.Dec 19:38
+
patīk
-
raimix007 15.Jun 2010 19:38

ok, sapratu ka M gals izejā ir uz masu

a, kas ir tas brūnais vads no ģenerātora uz spoli? tāds reāli arī ir? manējam visi vadi no ģeneratora iet tikai uz komutatoru :roll:
http://content0-foto.inbox.lv/albums21397312/micuksgls/Deltas-Elektro-...-Shema.jpg

Tam vadam ar lielo skrūves 6mm spaili jābūt pie komutātora masas. Jāpārliecinās, vai komutātorā iekšienē ir savienojums ar M kontaktplāksnītēm.

Andris_Z
19.Dec 20:05
+
patīk
-
Drošības pēc labāk uzlikt vadu. Jo, kādreiz komutātoros iekšienē trūkst masas savienojums.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1734631516-018101.JPG

[ri4a]
19.Dec 20:46
+
patīk
-
Andris_Z 19.Dec 2024 19:38
kas ir tas brūnais vads no ģenerātora uz spoli? tāds reāli arī ir?
tas ir gaismas spoļu masas gals, visām ši tipa aizdedzitem ir tādi. Ja nu vienīgi gaismas spoļu nav. Tad nebūs.

Andris_Z
20.Dec 12:39
+
patīk
-
[ri4a] 19.Dec 2024 20:46
Tad nebūs.

Masas vadam ir obligāti jābūt. Jo tur pieslēdzas arī aizdedzīte un visa dzirkstele iet. Neviens cits vads nesavieno motoru ar komutātoru (massu)/rāmi.
Tās vadu krāsas var būt vis visādas, kādas ražotājam sanāk.

Andris_Z
20.Dec 16:52 | Pēdējo reizi labots 31.Dec 2024 12:52; labots 1 reizi
+
patīk
-
bbarda 20.Dec 2024 01:33
Izpreperēju vienu komutātoru un tam ky 202 ar īsslēgums pat uz y

Tur nevajadzēja būt ky 202, sprieguma stabilizātorā, tur jābūt T122-25-2, ar M6 skrūvi ieskrūvēts. 25A strāvai un kādiem 200V vismaz.
Tinamos vadus vajag labus, lai salocot līkumā plaisas neparādās. Veciem iespējams ka būs. Firmā Atlantija parasti pirku. Diametru vajag atbilstošu dabūt. Diametrā mazliet resnāki neies iekšā tik cik vajag vijumu.
Te uztīšanas karkasi, satin, sastīpo un noņem tinumus.
https://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIV1M5LlMoXE1TTVdDVFM5LlIoXERURlhFUV...dHLTpNPEhQ

Andris_Z
23.Dec 13:50
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1734954162-1212101.JPG
Te piemērs, kā nedrīkst pieslēgt ģenerātoru! Aizdedzes devēju pieslēdz ar atsevišķiem vadiem D1,D, pie komutātora, atbilstoši vietā M,D. Masas vads pieslēdas atsevišķi ar spaili M6 skrūvei. Tāda vadu ekonomija nav pieļajama, jo uz devēju nāks klāt, summēsies, sprieguma regulātora radītie traucējumi.
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā