Nu manam sajūgam ir tāda lieta, ka motorā nav eļļa, tad sajūgs labi strādā(Var stāvot ielikt gaņģi un neslāpst nost),bet ja motorā ir eļļa tad tu ieliec gaņģi un noslāpst
Nu manam sajūgam ir tāda lieta, ka motorā nav eļļa, tad sajūgs labi strādā(Var stāvot ielikt gaņģi un neslāpst nost),bet ja motorā ir eļļa tad tu ieliec gaņģi un noslāpst
Drusku precizēšu-nevar liet modernās eļļas kas veido viskozu kārtu uz virsmām.Neatceros ātrumā kā piedevu sauca.Šeit forumā kaut kad par to bija diskusijas.Garāžas kaimiņš krosiniekam bija ielējis vieglajiem auto paredzēto minerāleļļu-sajūgs slīd. Vjatkai ielēju parasto krievu tehnikai paredzēto eļļu-nekādas vainas.
Retomoto pirmajā lapā ir raksts kā iži apkārt Latvijai brauca,tur puišiem tāda pati vaina bijusi.
cyprus1
Drusku precizēšu-nevar liet modernās eļļas kas veido viskozu kārtu uz virsmām.Neatceros ātrumā kā piedevu sauca.Šeit forumā kaut kad par to bija diskusijas.Garāžas kaimiņš krosiniekam bija ielējis vieglajiem auto paredzēto minerāleļļu-sajūgs slīd. Vjatkai ielēju parasto krievu tehnikai paredzēto eļļu-nekādas vainas.
====================
Precizēt varētu es - savulaik jau tiku par tēmu rakstījis. Modernās motoreļļas
satur piedevu, ko eļļotāju valodā sauc par "berzes modifikatoru", vieglākai slīdēšanai.
Dabiski, ka "slapjajiem" sajūgiem tā galīgi nav vajadzīga. Tā ka, ja nu baisi gribas
"kruto" eļļu, tad jāpērk tīrais "moču" produkts, vai ...jā, tā pati "krievu eļļa" M8V1,
vai kas tamlīdzīgs.
Sveiki!
Šodien konstatēju to, ka slīd sajūgs.
Kad kurbulēju, ik pa reizei sajūgs izslīd.
Brīvgājiens trosei ir.
Ēļļu leju m8v (Krievu).
Atsperi uzliku lābāko no tām kas bija.
Mopim Ir salīdzinoši laba kompresija ap 9 bar.
Vai tas, ka sajūgs slīd var ietekmēt mopēdā max ātrumu, jo man viņš vairāk pa 40 neiet
Vikings111 20.Sep 2015 21:31 Kā tieši izpaužas tā slīdēšana?
Nu slīdēšana izspaužās tā: dažreiz kurbulējot, kurbulis tā teikt "noslīd".
Neizdveš nevienu "pukšķi".Baigi grūti paskaidrot. šodein mēģināšu ielikt video.
Šī ir pazīstama problēma tiem kam patīk ar Deltiņām pabraukt gonkas režīmā ar apkasieniem un straujiem cirtieniem. Ar šādu problēmu esmu saskāries. Sajūgam iekšā ir 2 veidu diski. Tiem diskiem, kam ir sazobe ar kloķvārpstu mēdz aprauties tie zobi, un tad tas sajūgs arī slīd, apgriezieni braucot sāk peldēt un braukšana kļūst apgrūtināta.
Var jau arī būt kāda cita vaina, ka diski paši savā starpā sūdīgi berzējas un tāpēc slīd. Arī tā ir gadījies.