Var nopirkt tāds kniedes, kuras iedauza, bet CSDD tādu mopēdu, kuram pašrocīgi piestiprināta VIN plāksnīte klasificē kā neindificējamu, ja vēlies noņemt un pielikt VIN plāksnīti, Tev mopēds pirms un pēc remonta jāatrāda CSDD, ja plāksnītes nav un Tu vēlies to pielikt, tad var būt problēmas.
Neticu, ka tā ir laime tikt pie ieraksta VIN likvidēts.
Pa ceļu gan jau ka varēsi braukt, bet pie reģistrācijas/pārreģistrācijas viss tiks mērīts un fotografēts un, ja neatbildīs, rakstīsi paskaidrojumu Policijā, mopēds tiks aizturēts uz lietas izskatīšanu (iespējams uz pāris nedēļām). Uz jebkuru tādu eksemplāru krīt aizdomas kā par zagtu.
Laime ir tikt pie sakārtotiem dokumentiem un sakārtota bleķa, man kā reiz uz moča ir vin uz pašrocīgi stiprinātas plāksnītes,. Jā, uz ceļa varu braukt ar jebko, bet veikt normālu rāmja remontu vairs nevaru, cisas vietas ir sabildētas, visas šķibās šuves ap vietu, kur jābūt numuram, plāksnītes stiprinājumi. tāgad jā - tik brauc, bet kādreiz būšu vecss, un būs jāpārraksta aparāts jaunām paaudzēm, un ko tad, un ja nu atzīst, ka tas ir cits?
jebkurā gadijumā uz likvidētu vin nevajag tiekties ... tā ir galejība.
Es kad nopirku deltu, viņai jau tad tas vin numurs turējās slikti, tagad turējās uz vienas kniedes, jo otra, drošvien no vibrācijām, izkrita.
To vin plāksni negribēju pazaudēt braucot, tāpēc noņēmu nost, pat jāurbj nebija, ar diviem pirkstiem noņēmu...
Piekniedēta bija oriģināli, jo otrai manai deltai 100% oriģinālas kniedes un tādas pašas...
No cik ciparu kombinācijas sastāv deltas vin nummurs?
Nebija seši cipari gadijumā?