Aizmirsi paroli?


Mixx
17.Apr 2013
+
patīk
-
1974. gan arī ir manīts. Tad bija pārejas periods no MT-9.

Luibeens
20.Apr 2013
+
patīk
-
Sveiki.
Rīgā ir kāda vieta/ serviss, kur var aizvest savu Dnepru , lai savelk elektŗibu, jo mēģiināju pats pēc visādām shēmām, bet nekas nesanāk - dzirkstele kā nav tā nav... :(

zelch
23.Apr 2013
+
patīk
-
Dzirksteles drīzāk nav spoles pēc. Pieliec pie spoles pa taisno plusu un parbaudi.

babrisrudolfs
30.Apr 2013
+
patīk
-
DNEPR MT-10 laiž galvas blīves.Esmu mēginājis likt alumīnija,gan vara.bet neko tas nedod abu galvu blīves laiž garām.skrūves savelku cik vien ir iespējams,no sākuma iedarbinu motoru viss ir labi pēc minūtes sāk dūmus sist starp galvu un cilindru.Mēgināju pievilkt vēl užgriežņus bet vairāk nevar.Uzgriežņus arī savilku pareizi pa diognāli.galvai un cilindram nekādus defektus vismaz ar aci neredz.VARBŪT VARAT KO IETEIKT.........

elf
30.Apr 2013
+
patīk
-
Vajag vilkt ar dinamometrisko atslēgu.....pārbaudi plaknes gan galvai ,gan cilindram...
Cilindram pārvirpot nav problēma ja nav taisna plakne....galvai plakni atliek tikai lepēt.
Blīvi vajag nosmērēt ar galvas blīvju hermētu kods L18909, cena4.80Ls....tirgo Apemotors un visi viņu sadarbības partneri.

babrisrudolfs
30.Apr 2013
+
patīk
-
esmu mēginājis vilkt ar ''''DINAMOMETRISKO''''atslēgu bet tas man arī neko nedeva...nu vajadzes nopirkt to HERMĒTIKI,UN TAD MĒGINĀT...

zelch
30.Apr 2013
+
patīk
-
Parvelkot galvu galva medz deformeties virsma kas ir kontakta ar cilindru. Ir trapijusas tadas galvas. Vismaz mana gadijuma ar aci vareja manit izspaiditu aluminiju. Liec citas galvas.

babrisrudolfs
30.Apr 2013
+
patīk
-
nu jā es arī apsvēru domu par otra motora iegādi būs vismaz rezerves daļas ja vajadzēs...
Nu bet no sākuma pamēgināšu ''ELF'' ieteikumu par hermētiki

Ruu@uto
02.May 2013
+
patīk
-
zelch
Parvelkot galvu galva medz deformeties virsma kas ir kontakta ar cilindru.
Ir trapijusas tadas galvas. Vismaz mana gadijuma ar aci vareja manit izspaiditu
aluminiju. Liec citas galvas.
===============
Varbūt jāpārtaisa, kā darīja senlaikos, šosejas "blakusvāģiem"? Vai krosa
močiem? Tak bija savulaik pat vecie M-72 ar reāliem ~ 50 ZS ...

zelch
02.May 2013
+
patīk
-
Un ,ko meistari tolaik darija? Esmu vienigi dzirdejis par k750 klokeni Ural dzineja ar visam izrietosajam sekam.

Krišjānis
02.May 2013
+
patīk
-
Jā, es ar gribētu dzirdēt, ko vajag darīt ar galvām.

Ruu@uto
03.May 2013
+
patīk
-
Krišjānis
Jā, es ar gribētu dzirdēt, ko vajag darīt ar galvām.
===================
Ko darījām visu sacīkšu moču galvām :-) Novirpojām, atstājām
"gilzas" aizmetni ap 2.5 mm augstu, sarkanā vara blīve (gredzens),
viss! Ģeometriskā kompresija "minkas" dzinējam bija ap 1:12,
kartings neslikti gāja...

Edgarss
03.May 2013
+
patīk
-
Tā virpošana gan neattiecās uz K750 un M72 galvām. Kompresijas paaugstināšanai te ir jāmetina klāt.

zelch
04.May 2013
+
patīk
-
kur jametina klat? Un ,ka tad ar Dnepr galvu?
Dnepr Galvas neko daudz leja nevar laist ,varsti ir visai tuvu. Galvas ari ir pamata divu veidu ,mazakiem un lielakie varstiem. Lielakus tur ielikt vairs nevar.

Edgarss
04.May 2013
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1367661640-galva.jpg
Ar virpu šadai galvai kompresiju nepaaugstinat.Sadegšanas kameras tilpums jāsamazina ar aizpildīšanu tatad metināšanu un tālāku apstrādi ar koordinātornieku.

Luibeens
05.Jun 2013
+
patīk
-
Sveiki,

Mana problēma ir sekojoša, uz maziem apgriezieniem ir ļoti blāvī uguņi, bet uz apgriezieniem tie kļūst spožāki.
Kas varētu būt pie vainas?
Vai vainīgs varētu būt ģenerators?

Paldies.

Skaabe
05.Jun 2013
+
patīk
-
Jāņem vērā, ka padomju laiku spuldzes pašas par sevi nevar salīdzināt ar mūsdienu gaismām, praktiski visiem padomju laiku močiem ir tā, ka uz maziem apgriezieniem uguņi ir blāvi un uzņemot apgriezienus tie kļūst spožāki. Ja ģenerators lādē aķi, tad nekāda vaina tam nevar būt.....Var notīrīt kontaktus spuldzei un ietvaram vai mēģināt pielāgot modernāku spuldzi.

Luibeens
05.Jun 2013
+
patīk
-
Ir tā, ka uz maziem apgriezieniem arī aķi nelādē... :(
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā