Skaabe 5.Jun 2013 10:03 Jāņem vērā, ka padomju laiku spuldzes pašas par sevi nevar salīdzināt ar mūsdienu gaismām, praktiski visiem padomju laiku močiem ir tā, ka uz maziem apgriezieniem uguņi ir blāvi un uzņemot apgriezienus tie kļūst spožāki. Ja ģenerators lādē aķi, tad nekāda vaina tam nevar būt.....Var notīrīt kontaktus spuldzei un ietvaram vai mēģināt pielāgot modernāku spuldzi
Tā ir ne tik daudz spuldžu vaina, kā lādēšanas vaina. Ja spriegums spuldzei ir par mazu, tad ir vienalga vai tā ir padomju laika vai mūsdienu spuldze. Es gan šeit domāju kvēlspuldzes. No teksta nav zināms kas par ģeneratoru. Kā Tu zini, ka nelādē akb? Degošās vai nedegošās kontrollampas bieži nedod pareizo informāciju. Jāmēra spriegums ar voltmetru. Lai lādētu jābūt sākot no 13.4V lidz 14V vai mazliet pāri par 14V. 6V sist. jābūt nedaudz pāri pa 7V. Ja vecais 6V, tad tukšgaitā varētu arī nelādēt un tas ir normāli. Ja pieapgriezieniem, tad jāmeklē vaina. Varbūt jaregulē relejs, jasaved kartībā ģenerators, kolektors uz rotora jāslīpē, jaunas oglītes, tām labi jāpieguļ pie rotora un viegli jākustas savā ligzdā atsperites iespaidā. 12V ģen. gandrīz tas pats vienīgi princips kā tiek ražota elekrība ir citādāks.
Luibeens 5.Jun 2013 08:25 uz maziem apgriezieniem ir ļoti blāvī uguņi, bet uz apgriezieniem tie kļūst spožāki.
Tiec skaidrībā vispirms ar akumulatoru. Ja akumulators ir darba kārtībā un uzlādēts, izlādes - uzlādes režīms pēc lampas spožuma nebūs uzkrītošs, jo spriegums mainīsies nepilna volta robežās sešvoltīgajai elektroiekārtai, un ne vairāk kā 1,8 voltu robežās 12-voltīgajai. Ar tukšu vai beigtu akumulatoru elektroiekārtu testēt un regulēt nav jēgas.
Man pie strādājoša un lādējoša Jawas 6V ģenģera arī spuldzes tukšgaitā maigi izsakoties ir dzeltenīgas - tā kā šaubos vai tur kas spriegumam vainas, tā vienkārši ir - uzgāzē un spīd spožāk. Līdzīgi ir žiguļiem u.c. retro tehnikai, defekts tas būtu mūslaiku auto !
nu visiem vecajiem motocikliem cik man viņu ir bijis visiem ir tieši tas pats...tukšgaitā gaisma ir tumšāka pie lielākiem motora apgriezieniem tā paliek spožāka...
Problēma saistīta sakarā ar MT10 cilindru darbību. Salīdzinot abu darbību, kreisais cilindrs daudz ātrāk uzkarst, bet labais cilindrs ir vēsāks un no izpūtēja jūtama neliela šaudīšana. Izskrūvējot sveces reisajam cilindram tā ir normāla, bet labajam melna un eļļaina!
Kādi ir Jūsu viedokļi, risinājumi utt.?
Motocikls K-650
1. Vai atšķirība starp abu virzuļu veidiem varētu būt tikai kompresijas pakāpē? Jo izskatās, ka virzulim 2 ir "biezāka" augša. Kā arī, neesmu manījis piedāvājumā pirmā tipa virzuļus. 2. Vai brīvkustība starp virzuļa lejasdaļu un cilindra sienu 0,15...0,20mm ir pieļaujama?
3. Virzuļa diametru starpība starp augšu un apakšu ir 0,3...0,35mm. Pēc instrukcijas jābūt 0,03-0,05mm. Vai virzulis metams?
4. Nekur īsti neatradu, bet šķiet, ka cilindram jābūt kā cilindram, nevis konusam, tas ir, augšai un apakšai jābūt vienādā diametrā? Un nesot cilindrus pie virpotāja, ir iespējams novirpot tikai 0,08...0,1mm?
Sveiki!
Vai Rīgā ir (varat ieteikt?) kāda vieta/serviss, kur var aizvest uz diagnostiku K650 ģeneratoru?
Gribas saprast vai ģenerators ir pie vainas tam, ka nelādēt akumulatoru (lādē tikai uz lieliem apgriezieniem).
Paldies!
Gincburga grāmatā ir labi aprakstīts kā pārbaudīt līdzstrāvas ģenerātoru, viens vads starp šuntu un enkuru, vai šuntu un masu ( atkarībā no ģeneratora veida) un slodzē lampiņu, iegriež un uzreiz redz.
Sakiet lūdzu, kā Dņepram noņemt pakaļējo dakšu??? Saprotu, ka no kreisās dakšas puses ir jāizvelk tāda kā ass, atskrūvējot tās divas skrūves, kas saspiež dakšu. Bet kā to asi dabūt ārā? Tur ir vītne vai vēl kāds knifs?
man ir jautājums par rāmja metināšanu. Esmu jaunībā pie rāmja piemetinājis sāna peku, tagad liekas ka skatē par to piemetināšanu var paņemt pie dziesmas (20 gadus atpakaļ bija ok, bet tagad hvz). Ko iesakāt?
1. sametināt smuki un izlikties ka ir rūpnīcas metinājums?
2. nogriezt, saslīpēt it kā nekas nebūtu bijis?
Tā ir ne tik daudz spuldžu vaina, kā lādēšanas vaina. Ja spriegums spuldzei ir par mazu, tad ir vienalga vai tā ir padomju laika vai mūsdienu spuldze. Es gan šeit domāju kvēlspuldzes. No teksta nav zināms kas par ģeneratoru. Kā Tu zini, ka nelādē akb? Degošās vai nedegošās kontrollampas bieži nedod pareizo informāciju. Jāmēra spriegums ar voltmetru. Lai lādētu jābūt sākot no 13.4V lidz 14V vai mazliet pāri par 14V. 6V sist. jābūt nedaudz pāri pa 7V. Ja vecais 6V, tad tukšgaitā varētu arī nelādēt un tas ir normāli. Ja pieapgriezieniem, tad jāmeklē vaina. Varbūt jaregulē relejs, jasaved kartībā ģenerators, kolektors uz rotora jāslīpē, jaunas oglītes, tām labi jāpieguļ pie rotora un viegli jākustas savā ligzdā atsperites iespaidā. 12V ģen. gandrīz tas pats vienīgi princips kā tiek ražota elekrība ir citādāks.