dpalace 6.Feb 2013 12:19
Ik pa laikam jāvālē baļķi bluķi un vēl viskautkas. Itkā bija elektrozāģi, bosch alko u.t.t.t, katram savs defekts, elektrozāģiem motori mirst. Alko zāģis zaibisais aparāts, izņemot piedzenošais pārvada zobrats Motors>ķēde, ir no PLASTMASAS.
dpalace 6.Feb 2013 09:45
Vēsture principā tāda, ka dabūju malkas skaldāmo aparātu ražošanai, kam zāģripas vietā tiek izmantota puse no družbas reduktora, sliede no družbas un plakanā ķēde no družbas.
koko 6.Feb 2013 22:41O zveeraa. Bet liidz kieglju muura muureejmaas mashiinas realizaacijai shkjiet padomju kreatiivie praati netika.
Raimonds K 6.Feb 2013 23:53
bet tam Družba ir tikpat kā zaķim stopsignāls.
Vēsture principā tāda, ka dabūju malkas skaldāmo aparātu ražošanai, kam zāģripas vietā tiek izmantota puse no družbas reduktora, sliede no družbas un plakanā ķēde no družbas.
Tad nu komplektā aparātam nāca tikai pāris sliedes un 1 ķēde, sāku pa visurieni lasīt kopā detaļas (sliedes ķēdes).
Sēžot vienu vakaru ssā, un uzpeld sludinājums, ka tirgo 2 družbas ar kasti detaļām pa 10 ls.
Tad nu daudz nedomādams zvanīju sarunāju un maucu pakaļ. Izrādās padzīvojis cilvēks gados 50>60 kam družba palikusi no tēva, un otra no drauga. Viena pilnīgi ejoša, otrai itkā esot " kautkas noķīlējis" nu nedomādams ņēmu un vedu uz zāģetavu , sāku spēlēties un iepatikās. Pietam viena družba manā skatījumā pat retro restaurācijai der- 67. gads. Darbojas kā pulkstens. 1 rāviens silts vai auksts un rūc ideāli, tikai nācās jaunākas družbas karburatoru uzlikt KP-100AP(84g), jo orģinālam bija problēmas ar startu. 67. gads kā nekā un bija savas problēmas. Sajūgs bija saguris un sūdīgi ķēra, reduktora gultņi gāja uz beigām (jau viss ir izārdīts jauni gultņi nopirkti tik jāliek kopā). (bet pirmsatm uz krāsošanu). Uz doto momentu manā īpašumā ir ~14 sliedes +- 15 ķēdes (plakanās) 10 piedzenošie zobrati un kādi 10 ķēdes galā). Pazīstams cilvēks kas asina zāģripas un lentas, aizvedu ķēdi šis saka pamēģinās uzasināt, bišķi leņķi sākumā netā, bet principā lopā. Tagad es atradu orģinālo krievu kokapstrādes " skolas" papīrus (labaratorijas darbs), kurā bija temats par družbām asināmajiem un leņķiem asināšanas u.t.t
Labi offtopic off- atgriežamies pie motoriem.
Pa šo laiku (pusgads+) esmu iepircis vēl ~5+ družbas. Uz doto momentu 2 družbas ir ejošā stāvoklī (67.g /84.g). bet ir vēl vismaz 4 motori " līdz reduktoram" kuriem visiem ir viena un tā pati problēma- AIZDEDZE.
Principā visiem ir kontaktu aizdedze, ko uzlikt nav problēmas, un itkā pēc darbības jābūt bezotkazna, ir viena aizdedze kurai no spoles iznāk nevis viens vads kas iet uz konderi un tad uz vadu, , bet 2 no spoles abiem gaiem- kāpēc - nezinu....?
Ir vēlviena aizdedze, ko kāds jau ir pārtinis, arī nav dzirksteles. Itkā konderi veseli, lieku no ejošās družbas efekta nekāda. Mahoviki arī mainīti. Itkā vienu brīdi biju dabūjis vāju vāju dzirksteli, pie sveces zazora 0.2mm, bet pēctam to arī pakāsu.
Varbūt kāds var padalīties informācijā, kā iespējams modernizēt aizdedzi družbai, vai uzstādīt no kā cita- nets jau ir pārrakts, par b115 spoles uzstādīšanu, spoles pārtīšanu (tuvākajā laikā tiks 1 eksperimentāli pārtīta ). un ko tik vēl ne.
Interesē 3 lietas.
* Ja nu kādam ir pērku aizdedzes družbām. Par cenām pm.
* Ja nu kādam pazīstams onkulis ciemā, kas pārzin družbas kam varētu aizvest varētu (pa aizdedzēm un teoriju par sajūgiem motoriem) pm kontaktus.
* Ja nu kādam lauku mājā stāv družbas detaļas (ķēdes sliedes zobrati Plakanajām ķēdēm) Kontaktus un vēlamās cenas PM
* Moš kādam no krievu laikiem saglabājusies da es pat nezinu kā nosaujkt- remontgrāmata, rokas grāmata, manuālis, par družbu 4- BEZ ELEKTRON, parastās družbas lietotāja instrukciju.
* Cerības super super mazas, bet moš kāds darbnīcās vai kādā skolā vai vecā gaterī ir redzējis un zina kur ir, krievu Asināmais ķēdēm plakanajām, labprāt iepikrtu/atpirktu no īpašnieka.