Aizmirsi paroli?


Indriksons
22.Apr 2015
+ 1
patīk
- 0
Tas ir rakstīts neskaitāmās vietās, bet mani interesēja kur to pielieto sadzīvē/rūpniecībā, lai zinātu kur meklēt, bet jautājums atrisināts. 36V apgaismojuma trafiņiem serdes plāksnes ir L veida, itkā par šauru, bet tajā 90 grādu leņķa daļā precīzi kā bankā sanāk tauriņveida modulātors. Vienīgi plānas tās plāksnes, bet var arī divas salikt.

Indriksons
22.Apr 2015
+ 1
patīk
- 0
Problēmas sākās jau ar pārejas plāksni. Pēc motoizh.ru rasējuma nu nekā nesaprotu kā tas ģenerātors varētu tur derēt. Pirmkārt noņemot no ģenerātora to pamatnes gredzenu sēžas izmēri jau ir citi. Un arī saliekot kopā stators ir par daudz uz āru attiecībā pret rotoru par aptuveni 6mm līdz ar to viena oglīte karājas gaisā otra ir tieši starp kolektora celiņiem. Lai ģenerātors nostātos precīzi tur, kur viņam jābūt, pārejas plāksne man sanāca šāda:
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1429689891-pamatne.jpg

Indriksons
22.Apr 2015
+ 1
patīk
- 0
Taisīju no poliamīda, ļoti viegli apstrādāt un izturīgs pēc velna. Vītnes ģenerātora stiprinājumam iegriezu tur pat. Materiāls tajā vietā ir biezs, skrūves var vilkt klāt neuztraucoties, ka aprausies.
Pats ģenerātors ir no JU4, lieku uz JU2.

Indriksons
06.May 2015
+
patīk
-
Aizdedze darbojas nevainojami, vienīgi hromētais vāciņš uz ģenerātora puses vāka vairs neder, jātaisa distanceris. Pirmais pasākums finišēts ar vienu cilindru, jo Lienes ielas Okas spolei atteicās viens izvads! Laikam jāmeklē kāda Audi spole.

1000000NT
07.May 2015
+
patīk
-
šeit pat kautkad shēmu cilvēki bij prasijuši " parastajai" auto bezkontaktniecei, vienu smuku atradu, tad nu padalos
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1430998230-elektriska-aizdedze.jpg

Andris_Z
07.May 2015
+
patīk
-
Indriksons 6.May 2015 16:27
Pirmais pasākums finišēts ar vienu cilindru, jo Lienes ielas Okas spolei atteicās viens izvads!

Vai tiešām spole? Okas spolei ir tāda īpatnība, viens tinums priekš abām svecēm.
Модернизации системы зажигания а\м ОКА Okas uzlabo.
Ir laikam VAZ-21099 spole, kam divi tinumi bija. катушка зажигания 29.3705

Kā ir Audi, nezinu.

Indriksons
08.May 2015
+
patīk
-
Jā, spole, viens izvads ir mēms. Ik pa laikam kādu dzirksteli izsit, droši vien caursists kaut kur iekšā spolē. Svečvadi un pievienojumi pārbaudīti. Viens tinums uz divām svecēm??? Godīgi sakot neesmu pētījis, bet no elektrības viedokļa tā nevarētu būt. Ja sveces būtu paralēli pie viena tinuma, tad vienlaicīgi var izsist dzirksteli tikai vienā svecē (tur, kur mazāka pretestība), bet nekādi abās reizē. Tur ir jābūt vienam primārajam un diviem sekundārajiem tinumiem. Palabojiet ja kļūdos, tiešām neesmu iedziļinājies, kas tur ir iekšā.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1431066764-spole.jpg

1000000NT
08.May 2015
+
patīk
-
Indriksons 8.May 2015 09:32
viens izvads ir mēms

ņem vien lietotu trūdošā kapitālisma spoli šrotā, par tām nevienu sliktu atsauksmi neesmu dzirdējis...

Indriksons
08.May 2015
+
patīk
-
Šai spolei gan arī bija "Made in Germany" virsū, bet nu uzreiz cērtās acīs uzbūves kvalitāte un izpildījums. Cik saprotu parasti no Audi V veida motoriem tās spoles tiek ņemtas???

Andris_Z
09.May 2015
+
patīk
-
1000000NT 8.May 2015 09:50
ņem vien lietotu trūdošā kapitālisma spoli šrotā, par tām nevienu sliktu atsauksmi neesmu dzirdējis...

Pilnībā pievienojos, nu tā kvalitate tiem materiāliem ir.

Man tā doma ir cita. Man galīgi nepatīk, ka divas sveces saslēgtas virknē un līdz ar to dzirkstelei jāpārlec divām dzirksteļspraugām un plus visi tie divi vadi/pīpītes (pretestības ceļā, un potenciālās defekta vietas). Ja gadījumā viena svece sāks šuntēt dzirksteļspraugu (netīrumi, mitrs uzdegums) , nekad tai arī nebūs iespējas dabīgi attīrīties, jo virknē saslēgtas, oma likums virknes slēgumā.
Vēl, pēc teorijām/praksēm, uz sveces elektroda jāpadod pozetīvais (+) potenciāls. Tā parasti notiek, jo galvenais (pirmais noteicošais) ir vienpolārs.
Gadījumā, ja divas saslēgtas virknē, būs tā, ka otrai svecei būs negatīvas potenciāls (-), pretējas polaritātes. Un tā raksta ir sliktāk. Tātad, abas sveces nevarēs vienādi darboties. Bet mums to vajadzētu. Tāpēc arī risinājums, ir likt uz katru sveci savu spoli, vai laist caur sadalītāju.
Iesaku pamēģināt pieslēgt K-750 spoles divas paralēli saslēgtas. Б2Б 6V sistēmai, galvenais ka atsevišķi austsprieguma vadi.

fire
09.May 2015
+
patīk
-
Nevajag meklēt problēmas, kur to nav. Bija man kādreiz automobilis OKA. Divi cilindri ar kopējo spoli. Sveces ne reizi netiku skrūvējis ārā, arī nākamie divi tās īpašnieki par aizdedzi nesūdzējās. Ja ir izdilis dzinējs u.c. šaizes, kā rezultātā met ciet sveces tad vaina tiek meklēta aizdedzē.
Andris_Z 9.May 2015 10:07
Vēl, pēc teorijām/praksēm, uz sveces elektroda jāpadod pozetīvais (+) potenciāls.

Kāpēc?

Andris_Z
09.May 2015
+
patīk
-
OKA ir 4T un viss daudzkārt labāk saregulēts. Tīras sveces vienmēr, un eļļu arī kopā nav jādezina.
Līdz ko sākās novirzes, tad ... visas rezerves vajadzīgas likt galdā.

Dalgo
09.May 2015
+
patīk
-
Iesaku nelietot šo spoli, ar piebildi ja šī ir līdzvērtīga pēc parametriem Gazeles spolei.
Iepirku tādu jaunu Vaz bodē Rīgā, darboties jau darbojās, bet dzirkstele ir tāda ka var nosist ziloni, sit caur svečvadiem un vēl vismaz 1 cm pa gaisu!
Pamin pāris reizes - aķis saus, karoč sūds ne spole...

andris
09.May 2015
+
patīk
-
Andris_Z 9.May 2015 12:01
Andris_Z 9.May 2015 10:07
Vēl, pēc teorijām/praksēm, uz sveces elektroda jāpadod pozetīvais (+) potenciāls.

Kāpēc?


Tāpēc ka vienai no svecēm pastiprināti nodeg sānu elektrods, jo dzirkstele pārlec tā teikt pretējā virzienā. Jo centrālos elektrodus ne velti taisa ar platīnu, irīdiju un vēl sazin ko, lai tikai paildzinātu sveces kalpošanas laiku. jo sānu elektrods arī visām lepnajām svecēm ir tērauds, respektīvi sveces vītnes daļa. Bet tas viss ir svarīgi motoriem kuriem sveču maiņa ir visai sarežģīta(t.i. process ka ietver ieplūdes sistēmas demontāžu u.t.t.). Mūsu retrotehnikai sveces nomainīt ir sīkums, tā ka tādam sīkumam nav ko pievērst uzmanību. Svarīgākais, ka aizdedzes sistēma strādā uzticami un ir maksimāli vienkārša...
Es tikai par dizdzirksteļu spoli...

fire
09.May 2015
+
patīk
-
Dalgo 9.May 2015 12:54
karoč sūds ne spole...

Spole paredzēta tranzistoru elektroniskajai aizdedzei. Kā klasiskā spole nav pielietojama, jo ļoti maza primārā tinuma pretestība.

Dalgo
09.May 2015
+
patīk
-
Liku pie VW hollas un komutātora! Sekas aprakstiju jau iepriekš! Nu nekas man tur nesanāca!

2takters
09.May 2015
+
patīk
-
Indriksons 8.May 2015 09:32

No pieredzes... visas trīs attēlā redzamās komponentes jau jaunas ir nolemtas miskastei. Žēl bezjēdzīgi iztērētās naudas.

andris
10.May 2015
+ 1
patīk
- 0
Es devos uz vietējo Tolmeta laukumu, atradu VAG grupas auto, noskrūvēju sadalītāju=(holla devējs un modulators) un komutatoru(oriģināldetaļas, nevis mūsdienu lētos pakaļdarinājumus) komplektā ar štepseļiem un maksimāli gariem vadiem.
No pērkamajām lietām iegādājos šrotā AudiV6 motora spoli=20 Eur 3 gb.(var uzbūvēt aizdedzi 3 divcilindru motocikliem), un kaut kādas vadu spailes un izolāciju no veikala lai salodētu visus galus kā pienākas...
Tātad bezkontaktu aizdedze manam Jupiteram izmaksāja mazāk par 10 Eur...
Tuvu 6000 km pa pagājušo sezonu bez problēmām...
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā