Vot tā kau ir pareizā recepte! Viss šancē nevainojami, ja rotora magnētiskais lauks netraucē hollai! Un Audi spolēm vel nevajag piemirst pievākt oriģinālos sveču vadus! Citādi braukt un braukt!
Žēl, ka neskatoties uz visām gudrībām, beigās pašam vien tas suns jāapēd. Jo ieteica man pilnīgi visu. Sākot ar augstāk minēto, ka vislabāk ir visu šrotā sapirkt, līdz tam, ka nav ko ar visādiem šrota draņķiem krāmēties ja var visu Lienes ielā jaunu sapirkt Otram Ižam pilnīgi noteikti likšu VAPE, ja padomā cik daudz neuzticamu mezglu viņa aizstāj, tad tā cena liekas pat vairāk kā pieņemama.
man 100% šrots, iet bez atteikumiem ar to pašu divizvadu spoli un barošanu no 6V, radiem ir gan uz planētas, gan dažādām Jawām, arī šrots, un iet, lai kur problēmas nerastos, aizdedze vienmēr iet! šrotos tās detaļas jau gadus pārbaudītas. 80tie, 90tie tomēr autobūves zelta laikmets, kvalitāte vienkārši lieliska, ja buņ'dzas nerūsētu, toš tie autiņi vēl tagad brauktu bēdu nezinot ..
Jābrauc vien būs uz tuvāko šrotu skatīties, ko un par cik var dabūt. Tur jau arī par pēdējo štruntu mēģina nez kādu cenu izspiest.
Par VAPE vienīgais ko esmu dzirdējis ir nobeidzies sprieguma regulators, kā rezultātā deg ārā lampas (6V) un nopampst akumulators, bet tik un tā viss rūc un griežas bez problēmām.
Indriksons 11.May 2015 10:57 ko un par cik var dabūt
reāli to veco dzelžu ir tā ka uz vienas rokas saskaitit, un tās aizdedzes nav top lieta, kas plīst nost, tās audi spoles nemirst, tapēc viņām nav pieprasijuma, tā ka droši var kaulēties.
Tā VAPE divdzirksteļu spole darbībā. Nav slikti arī uz vienu cilindru, tad vienu vadiņu, sveces vietā uz massu pieslēdz. Tad sprieguma rezerve būs tiešām pietiekoša. Uz sveces ievērojami nokritīsies tas spriegums , bet rezervei ir jābūt. Es domāju, ka augstsprieguma strāva tad būs pietiekoši liela.
Andris_Z 9.May 2015 10:07 Iesaku pamēģināt pieslēgt K-750 spoles divas paralēli saslēgtas. Б2Б 6V sistēmai
Andri, kā praksē darbojas šāds slēgums bezkontaktu aizdedzes sistēmā ar 2 Б2Б spolēm? Vienkārši pašam arī ir ideja tādu uztaisīt.
Kādus svečvadus izmantoji, tos, kas paredzēti oriģināli, vai kādus citus?
Kā ar svecēm un elektrodu atstarpi, arī tie paši, kas oriģināli?
Man ir Iž jupiter3 un man ir doma likt virsū 12v bezkontaktu aizdedzes sistēmu. Cik esmu dzirdējis, tad Jawas aizdedze der ižam. Gribu pirkt Bezkontaktu aizdedzes komplekts 12 v (komplekta- ladēšanas relejs, indukcijas spoles aizdedzes mehānisms) kas der 354, 360, 634 jawas modeļiem.
Vienīgi kkāds flancis būs jauzvirpo.
Gribu noskaidrot vai tiešām tur viss derēs? un kā ir ar to nomaiņu?
Man ir Iž jupiter3 un man ir doma likt virsū 12v bezkontaktu aizdedzes sistēmu. Cik esmu dzirdējis, tad Jawas aizdedze der ižam. Gribu pirkt Bezkontaktu aizdedzes komplekts 12 v (komplekta- ladēšanas relejs, indukcijas spoles aizdedzes mehānisms) kas der 354, 360, 634 jawas modeļiem.
Vienīgi kkāds flancis būs jauzvirpo.
Gribu noskaidrot vai tiešām tur viss derēs? un kā ir ar to nomaiņu?
Nekāds flancis nav vajadzīgs.
Varu palīdzēt uzlikt, ja pēc tam kopā izdomāsim, kā šo VAPE savienot ar moča vadiem, lai darbotos visa elektroinstalācija.
Nopirku moto-ustinl.cz. Bet tās var nopirkt gandrīz visos interneta veikalos, kur tirgo Jawa rezerves daļas. Iespējams, ka var sarunāt pat ar Jawa veikalu Rīgā...
Vai kāds ir saskāries K750 liekot elektronisko aizdedzi, kur likt indukcijas spoli. Jaunākiem Dņeprām un Uraliem liek esošās vietā, bet K750 rodas jautājums kur viņu nostiprināt un vai vispār to var izdarīt zem korpusa vāka, kur ir kontaktu aizdedze?
K-750 vajag laikam lielāko aizdedzes regulēšanas diapazonu. 0,5mm ... 7,4mm lītdz AMP.
Tas viss lai derētu 92 benzīnam, Parastiem Ural opozītiem vajag laikam mazāku diapazonu.