NB!!! Šis ir tas pats teksts, kas mana Ju5 topikā. Ieliku šeit, lai sasniedz arī tos, kas pēc kāda laika meklēs informāciju par elektronisko aizdedzi.
Solīju uzrakstīt kaut ko par sava Jupitera DIY elektronisko aizdedzi.
Tātad sastāvdaļas sekojošas:
*7 kāju aizdedzes komutators no Golf MK2 un tamlīdzīgajiem. Viens no daudziem OE numuriem:191 905 351 A . Paņēmu Maxgear, jo tāds bija bodē uz vietas par pieņemamu cenu un Passātā vairāki Maxgear moduļi kalpo labi. Bet nu var ņemt jebkuru. Maksāja ap 10 EUR
*Aizdedzes moduļa štekeris jauns no Aliexpress. 2 gabali. Uz vietas veikali man palīdzēt nevarēja, un šrotos tikai visu vadu murskuli piedāvāja par 30 EUR. Ali jāmeklē pēc "Junior Power Timer ignition module female plug" Maksāja 2 gab 4EUR (1gab 3 EUR).
*Aizdedzes dalītājs no šrota (šķiet, ka noskrūvēju no Audi 80 B3 vai tamlīdzīga VAG. No tā auto bija palicis pārāk maz pāri) , no kura tik iegūta Holla un modulators. Dalītājs arī tika sazāģēts, lai iegūtu montāžas plāksni. Samaksāju neadekvāti daudz - 15 EUR.
*Aizdedzes spole no Audi 2.8 V6 benzīna motora. Arī pirku šrotā. Kopā 3 gabalas, līdz ar to vēl kādam mocim varēšu uztaisīt aizdedzi un viena paliks rezervē. 3 gab bija 30 EUR.
*Svečvadi jauni Bosch, nezinu no kā. Kādi derēja spolēm, tādus paņēmu. Galvenais ņemt vērā, ka spoles galā ir M4 savienojums, ne resnais. 2 vai 3 EUR gabalā.
*Sveces bija mēnesi brauktas NGK, tās arī palika.
*Un vēl tuč tuč vadu, izolācijas lentas, štekeru un termokembriku
Kopā - nepilni 45 EUR, neskaitot vadus, štekerus, sveces un izolāciju, jo tie jau man bija.
Slēdzam visu saskaņā ar tepat forumā jau sen klīstošu shēmu.
Spolei polaritāte tiek pieņemta sekojoši:
"-" jeb signāls pie komutatora 1.kājas : Dzeltens
"+" barošana jeb pie komutatora 4.kājas un aizdedzes: Melns
Tagad kārta čupiņai miglubilžu ar vēl nesakārtotiem vadiem. Kad vadus sakārtoju, telefonam aukstumā bija atmiris kameras fokuss, tāpēc bilžu nav.
Sākumā visu saliku kopā uz galda, lai pārbaudītu, vai vispār darbojas. Dzirksteli sit, tātad var likt uz moča.
Izpētot moci tika secināts, ka komutatoram labākā vieta ir labās puses bardačokā. Teorētiski varēja likt arī blakus taisngriezim uz dubļusarga, bet tas būtu prasījis visa vadu murskuļa izjaukšanu. Skrūvēju uz vienu skrūvi un dubulto uzgriezni, jo turās labi. Ja vajadzēs, ielikšu arī otru. Vadi palaisti caur bremžu gaismas vadu gumiju.
Spole precīzi der uz vienu priekšējās vecās spoles urbumu un pagrieziena releja aizmugurējo urbumu. Tā kā man ir auto pagrieiziena relejs, tas ir mazāks un viens otram pa kājām nemaisās.
Vislielākās problēmas sagādāja Hollas un modulatora uzstādīšana. Pirmkārt, problēma ir tā, ka hollu īsti nav kur pieskrūvēt. Jātaisa tāda vai citāda montāžas plate. Manā gadījumā, montāžas plate tika izzāģēta no aizdedzes modulatora, kur holla jau bija pieskrūvēta,tādēļ, ka bija gatavas precīzas skrūvju vietas attālumā no centra un nebija jāčakarējas ar precīzu novietošanu. Plati pie ģeneratora stiprināju uz esošajām kontaktu plates skrūvju vietām. Modulatoram nācās presēt iekšā gilzu, kas samazina diametru no 12 uz 7mm. Arī vajag kaut kādu nebūt distanceri. Es izmantoju to pašu kulaciņu. Tomēr šis viss vedojums iznāk pārāk tālu ārā un nevar uzlikt spīdīgo vāciņu, vajadzēs taisīt kādus 5mm augstu flanci. Sākumā uzliks gumiju + šaibas un patestēs kā holla uzvedas magnētiskajā laukā, ja viss ok, taisīs flanci, ja ne uzsūtīs sovek optiku ar visu montāžas plati vai taisīs savu optiku ar jaunu distanceri, montāžas plati un esošo modulatoru.
Secinājumi:
Ja gribas izprast, kā elektroniskā aizdedze strādā, šis ir labs projektiņš, bet visādi citādi, labāk nopērciet gatavu Saruman vai Sovek bez spoles un pielieciet komplektam Audi spoli. Finansiāli sanāks tieši tas pats un ar minimālu čakaru.
Es šajā avantūrā iesaistījos tikai tāpēc, jo Motakiem nebija Soveki uz vietas un Sovek paši uz e-pastiem nereaģēja, taču par Vapi maksāt negribēju un arī vietējiem spekulantiem 3x Sovek cenu ne.
Tagad tikai priekšā aizdedzes testēšana ceļa apstākļos, jo uz vietas mocis rūc labi un vienmērīgi, ne kā ar kontaktiem, uzdodot asāk gāzi arī problēmas netiek novērotas.
24.Jan 2021 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
NB!! Šis ir tieši tas pats, kas manā Ju5 topikā. Ielikts arī šeit,lai kāds, kas izdomā būvēt elektronisko aidedzi, šo atrod.
Solīju uzrakstīt kaut ko par sava Jupitera DIY elektronisko aizdedzi.
Tātad sastāvdaļas sekojošas:
*7 kāju aizdedzes komutators no Golf MK2 un tamlīdzīgajiem. Viens no daudziem OE numuriem:191 905 351 A . Paņēmu Maxgear, jo tāds bija bodē uz vietas par pieņemamu cenu un Passātā vairāki Maxgear moduļi kalpo labi. Bet nu var ņemt jebkuru. Maksāja ap 10 EUR
*Aizdedzes moduļa štekeris jauns no Aliexpress. 2 gabali. Uz vietas veikali man palīdzēt nevarēja, un šrotos tikai visu vadu murskuli piedāvāja par 30 EUR. Ali jāmeklē pēc "Junior Power Timer ignition module female plug" Maksāja 2 gab 4EUR (1gab 3 EUR).
*Aizdedzes dalītājs no šrota (šķiet, ka noskrūvēju no Audi 80 B3 vai tamlīdzīga VAG. No tā auto bija palicis pārāk maz pāri) , no kura tik iegūta Holla un modulators. Dalītājs arī tika sazāģēts, lai iegūtu montāžas plāksni. Samaksāju neadekvāti daudz - 15 EUR.
*Aizdedzes spole no Audi 2.8 V6 benzīna motora. Arī pirku šrotā. Kopā 3 gabalas, līdz ar to vēl kādam mocim varēšu uztaisīt aizdedzi un viena paliks rezervē. 3 gab bija 30 EUR.
*Svečvadi jauni Bosch, nezinu no kā. Kādi derēja spolēm, tādus paņēmu. Galvenais ņemt vērā, ka spoles galā ir M4 savienojums, ne resnais. 2 vai 3 EUR gabalā.
*Sveces bija mēnesi brauktas NGK, tās arī palika.
*Un vēl tuč tuč vadu, izolācijas lentas, štekeru un termokembriku
Kopā - nepilni 45 EUR, neskaitot vadus, štekerus, sveces un izolāciju, jo tie jau man bija.
Slēdzam visu saskaņā ar tepat forumā jau sen klīstošu shēmu.
Spolei polaritāte tiek pieņemta sekojoši:
"-" jeb signāls pie komutatora 1.kājas : Dzeltens
"+" barošana jeb pie komutatora 4.kājas un aizdedzes: Melns
Tagad kārta čupiņai miglubilžu ar vēl nesakārtotiem vadiem. Kad vadus sakārtoju, telefonam aukstumā bija atmiris kameras fokuss, tāpēc bilžu nav.
Sākumā visu saliku kopā uz galda, lai pārbaudītu, vai vispār darbojas. Dzirksteli sit, tātad var likt uz moča.
Izpētot moci tika secināts, ka komutatoram labākā vieta ir labās puses bardačokā. Teorētiski varēja likt arī blakus taisngriezim uz dubļusarga, bet tas būtu prasījis visa vadu murskuļa izjaukšanu. Skrūvēju uz vienu skrūvi un dubulto uzgriezni, jo turās labi. Ja vajadzēs, ielikšu arī otru. Vadi palaisti caur bremžu gaismas vadu gumiju.
Spole precīzi der uz vienu priekšējās vecās spoles urbumu un pagrieziena releja aizmugurējo urbumu. Tā kā man ir auto pagrieiziena relejs, tas ir mazāks un viens otram pa kājām nemaisās.
Vislielākās problēmas sagādāja Hollas un modulatora uzstādīšana. Pirmkārt, problēma ir tā, ka hollu īsti nav kur pieskrūvēt. Jātaisa tāda vai citāda montāžas plate. Manā gadījumā, montāžas plate tika izzāģēta no aizdedzes modulatora, kur holla jau bija pieskrūvēta,tādēļ, ka bija gatavas precīzas skrūvju vietas attālumā no centra un nebija jāčakarējas ar precīzu novietošanu. Plati pie ģeneratora stiprināju uz esošajām kontaktu plates skrūvju vietām. Modulatoram nācās presēt iekšā gilzu, kas samazina diametru no 12 uz 7mm. Arī vajag kaut kādu nebūt distanceri. Es izmantoju to pašu kulaciņu. Tomēr šis viss vedojums iznāk pārāk tālu ārā un nevar uzlikt spīdīgo vāciņu, vajadzēs taisīt kādus 5mm augstu flanci. Sākumā uzliks gumiju + šaibas un patestēs kā holla uzvedas magnētiskajā laukā, ja viss ok, taisīs flanci, ja ne uzsūtīs sovek optiku ar visu montāžas plati vai taisīs savu optiku ar jaunu distanceri, montāžas plati un esošo modulatoru.
Secinājumi:
Ja gribas izprast, kā elektroniskā aizdedze strādā, šis ir labs projektiņš, bet visādi citādi, labāk nopērciet gatavu Saruman vai Sovek bez spoles un pielieciet komplektam Audi spoli. Finansiāli sanāks tieši tas pats un ar minimālu čakaru.
Es šajā avantūrā iesaistījos tikai tāpēc, jo Motakiem nebija Soveki uz vietas un Sovek paši uz e-pastiem nereaģēja, taču par Vapi maksāt negribēju un arī vietējiem spekulantiem 3x Sovek cenu ne.
Tagad tikai priekšā aizdedzes testēšana ceļa apstākļos, jo uz vietas mocis rūc labi un vienmērīgi, ne kā ar kontaktiem, uzdodot asāk gāzi arī problēmas netiek novērotas.
Kādu spoli jāperk 3701 7v 45w aizdedzei. Auto, moto veikalā var kaut ko atrast? Bija p4 motors, tur leca uz pirmo minienu. Uzliku p5 motoram. Dzirkstele tik švaka ka knapi ieraudzīt var. Ilgi jaskurbulē līdz pielec.
Solīju uzrakstīt kaut ko par sava Jupitera DIY elektronisko aizdedzi.
Tātad sastāvdaļas sekojošas:
*7 kāju aizdedzes komutators no Golf MK2 un tamlīdzīgajiem. Viens no daudziem OE numuriem:191 905 351 A . Paņēmu Maxgear, jo tāds bija bodē uz vietas par pieņemamu cenu un Passātā vairāki Maxgear moduļi kalpo labi. Bet nu var ņemt jebkuru. Maksāja ap 10 EUR
*Aizdedzes moduļa štekeris jauns no Aliexpress. 2 gabali. Uz vietas veikali man palīdzēt nevarēja, un šrotos tikai visu vadu murskuli piedāvāja par 30 EUR. Ali jāmeklē pēc "Junior Power Timer ignition module female plug" Maksāja 2 gab 4EUR (1gab 3 EUR).
*Aizdedzes dalītājs no šrota (šķiet, ka noskrūvēju no Audi 80 B3 vai tamlīdzīga VAG. No tā auto bija palicis pārāk maz pāri) , no kura tik iegūta Holla un modulators. Dalītājs arī tika sazāģēts, lai iegūtu montāžas plāksni. Samaksāju neadekvāti daudz - 15 EUR.
*Aizdedzes spole no Audi 2.8 V6 benzīna motora. Arī pirku šrotā. Kopā 3 gabalas, līdz ar to vēl kādam mocim varēšu uztaisīt aizdedzi un viena paliks rezervē. 3 gab bija 30 EUR.
*Svečvadi jauni Bosch, nezinu no kā. Kādi derēja spolēm, tādus paņēmu. Galvenais ņemt vērā, ka spoles galā ir M4 savienojums, ne resnais. 2 vai 3 EUR gabalā.
*Sveces bija mēnesi brauktas NGK, tās arī palika.
*Un vēl tuč tuč vadu, izolācijas lentas, štekeru un termokembriku
Kopā - nepilni 45 EUR, neskaitot vadus, štekerus, sveces un izolāciju, jo tie jau man bija.
Slēdzam visu saskaņā ar tepat forumā jau sen klīstošu shēmu.
Spolei polaritāte tiek pieņemta sekojoši:
"-" jeb signāls pie komutatora 1.kājas : Dzeltens
"+" barošana jeb pie komutatora 4.kājas un aizdedzes: Melns
Tagad kārta čupiņai miglubilžu ar vēl nesakārtotiem vadiem. Kad vadus sakārtoju, telefonam aukstumā bija atmiris kameras fokuss, tāpēc bilžu nav.
Sākumā visu saliku kopā uz galda, lai pārbaudītu, vai vispār darbojas. Dzirksteli sit, tātad var likt uz moča.
Izpētot moci tika secināts, ka komutatoram labākā vieta ir labās puses bardačokā. Teorētiski varēja likt arī blakus taisngriezim uz dubļusarga, bet tas būtu prasījis visa vadu murskuļa izjaukšanu. Skrūvēju uz vienu skrūvi un dubulto uzgriezni, jo turās labi. Ja vajadzēs, ielikšu arī otru. Vadi palaisti caur bremžu gaismas vadu gumiju.
Spole precīzi der uz vienu priekšējās vecās spoles urbumu un pagrieziena releja aizmugurējo urbumu. Tā kā man ir auto pagrieiziena relejs, tas ir mazāks un viens otram pa kājām nemaisās.
Vislielākās problēmas sagādāja Hollas un modulatora uzstādīšana. Pirmkārt, problēma ir tā, ka hollu īsti nav kur pieskrūvēt. Jātaisa tāda vai citāda montāžas plate. Manā gadījumā, montāžas plate tika izzāģēta no aizdedzes modulatora, kur holla jau bija pieskrūvēta,tādēļ, ka bija gatavas precīzas skrūvju vietas attālumā no centra un nebija jāčakarējas ar precīzu novietošanu. Plati pie ģeneratora stiprināju uz esošajām kontaktu plates skrūvju vietām. Modulatoram nācās presēt iekšā gilzu, kas samazina diametru no 12 uz 7mm. Arī vajag kaut kādu nebūt distanceri. Es izmantoju to pašu kulaciņu. Tomēr šis viss vedojums iznāk pārāk tālu ārā un nevar uzlikt spīdīgo vāciņu, vajadzēs taisīt kādus 5mm augstu flanci. Sākumā uzliks gumiju + šaibas un patestēs kā holla uzvedas magnētiskajā laukā, ja viss ok, taisīs flanci, ja ne uzsūtīs sovek optiku ar visu montāžas plati vai taisīs savu optiku ar jaunu distanceri, montāžas plati un esošo modulatoru.
Secinājumi:
Ja gribas izprast, kā elektroniskā aizdedze strādā, šis ir labs projektiņš, bet visādi citādi, labāk nopērciet gatavu Saruman vai Sovek bez spoles un pielieciet komplektam Audi spoli. Finansiāli sanāks tieši tas pats un ar minimālu čakaru.
Es šajā avantūrā iesaistījos tikai tāpēc, jo Motakiem nebija Soveki uz vietas un Sovek paši uz e-pastiem nereaģēja, taču par Vapi maksāt negribēju un arī vietējiem spekulantiem 3x Sovek cenu ne.
Tagad tikai priekšā aizdedzes testēšana ceļa apstākļos, jo uz vietas mocis rūc labi un vienmērīgi, ne kā ar kontaktiem, uzdodot asāk gāzi arī problēmas netiek novērotas.