Sveiks! Nesen tieši šo aizdedzi pasūtiju pilnu komplektu ar "FUOZ" un divizvadu spoli jawai 638. Tik uzstādīšu kad būs siltāks laiks, tad redzēs kā ies. "FUOZ" patīk ,ka ir tādas funkcijas kā apgriezienu ierobežotājs un aizdedzes sveču uzsildītājs. Apnika čakarēties ar kontaktiem, tāds arī bija iemesls elektroniskas aizdedzes iegādei. Ja gribi ko uzzināt par pasūtīšanu raksti pm!
Tad jau būs ar mainīgu aizdedzes apsteidzi. Strāvu no akumulātora ņems palaižot 7...8A. Labu aķīti vajadzēs. Bet labāk varbūt 2 spoles aizdedzei paralēli slēgt? Būs stabīlāka strāva katrai svecei, viena otru neietekmēs.
Arī apsteidzes raksturlīkne. Labi.
Prieks iepazīties, Lord. Es arī domāju ka tas būs labs un naudas cenā arī, bet cik izmaksās pasta pakalpojumi!!! Bet tas ir ta. Forumā lasīju vis ir gobigi un tas man patika. Kab dabūsi no posta lūdzu uzvani man 27005522. Paldies.
Andris_Z 14.Jan 2014 19:46 Bet labāk varbūt 2 spoles aizdedzei paralēli slēgt?
domāju ka ne, mūsdienu divdzirkstaļu spoles ir ļoti labas, un dzirkstali " labajai" svecei spēs uzsist pat tad, ja " sliktā" svece būs uz īso vai pat nokritis elektrods, varbūt ja visas iekšas izbirušas, tad būs grūtāk. kā arī - elektronika ir rēķināta, lai spētu darbināt VIENU spoli, protams, ka divas arī var vilkt, bet vai neradīsies iekšēji strāvas kritumi kas traucēs mikrokontroliera pareizai darbībai, vai arī pārslodzes režīmā nenodegs izejas kaskādes pusvadītājs spoles palaišanai?
bet vai neradīsies iekšēji strāvas kritumi kas traucēs mikrokontroliera pareizai darbībai, vai arī pārslodzes režīmā nenodegs izejas kaskādes pusvadītājs spoles palaišanai?
Divas spoles paralēli slēgt nevajag nekādā gadījumā!
Izejas trandzistors nav paredzēts divu spoļu pieslēgšanai! spoles primārā tinuma pretestība un izmantotais izejas trondzistors ir piemeklēti, tā lai nodrošinātu korektu darbību. Par segundāro tinumu un augspriegumu nerunāsim.
Dažas kritiskas pārdomas:cik redzams bildē aizdedze paredzēta 12V sistēmai,vai Ju4 nav 6V sistēma? Vai devējs paredzēts divām dzirkstelēm uz apgriezienu? Kas notiks divtaktu motorā,kad dzirkstele būs cilindra skalošanas ar svaigo maisījumu brīdī?
internetā ir rakstīts ka tieši ši aizdedze ir domāta iž jupiter5.bet es gribu uzlikt uz ju-4,rodas jautājums kā pievienojas šī aizdedzes sistēma
.......
Elektroniskās aizdedzes ižiem
http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/lists/ish.php
nav lēti, bet kvalitatīvi.
1.ju-4 tieši tāda aizdedze kā ju-5. Ja pirksi-instrukcija tak nāks komplektā.
2.ir viekne 2cil.motoru kuriem viens devējs un otrā dzirksts zmp, viss normāli darbojas.
3.vislētākais un drošākais variants-vaz-2108 aizdedze, motoizh.ru daudz informācijas.
Vilnis2 13.May 2014 00:14 Dažas kritiskas pārdomas:cik redzams bildē aizdedze paredzēta 12V sistēmai,vai Ju4 nav 6V sistēma?
12V sistēma 6V vietā nav nekāda problēma, Jānomaina spuldzītes un pagriezienu relejs. Releju var nopirkt praktiski jebkurā auto veikalā. Visām savām Jawām esmu uzlicis 12V vapi. Relejs par 4-6eiro. Spuldzes vienkāršāk nopirkt, Lukturī var likt halogēnu H4, cita gaisma, nekā ar Jawas 6V oriģinālo spuldzi.
Jupim mierīgi var uzlikt VW/Audi boša, siemensa un citu elektronisko aizdedzi, iet ar visiem 6V bez lielām problēmām, spole jāņem divdzirkstaļu, no lielajiem audi, mazdām, fordiem, tik smuki jasataisa un strādā.
JAWA 638 (vakar sāku likt)
1. optiskais devējs,toreiz vēl no Ukrainas,tagad Krimas. Ir tur motoentuziasts,kas parādījis sevi TIKAI no labās puses.
2.komutators no Siemens(pirkts Lienes ielā) priekš Gazelle,GAZ 31.
3.spole no V6 AUDI.
Vēl (propellerītis) no beigtas VW aizdedzes(spārniņi,kas iet cauri optiskam devējam)no tā var paņemt Holla devēju,kamēr atradīsiet kaut ko labāku.
Visam ir jāstradā.
JAWA 360,634 neredzu citu ceļu kā WAPE,kaut vai ģeneratora dēļ(lielākā JAWA problēma),bonusā iegūstam bezkontaktu aizdedzi.
Daudzu jawaklubs draugi uzlikuši, nezinu NEVIENU,kas to nožēlotu.