Aizmirsi paroli?


elf
28.Feb 2011
+ 6
patīk
- 0
Jaunības sapnis bij Iž Planeta Sport.Tēvs neļāva pirkt ,jo motora resurs esot tikai 10000-20000km ,vaļēja ķēde,detaļas dabūt nevarort . Nopirku Jawu 634.
Tagad tomēr sakārojās Iž ...tas arī tika realizēts.Dokumentu gan nav,nāksies vēlvienu nopirkt.


http://content22-foto.inbox.lv/albums154980020/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport/DSCN2136.sized.jpg

Laikam jau būs Japāņu versia :P

http://content22-foto.inbox.lv/albums154980031/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport/DSCN2137.sized.jpg

Kamēr skaitīju naudu ,izrādās busā iekrāmējuši Jupiteru :cry:

http://content22-foto.inbox.lv/albums154980084/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport/DSCN2138.sized.jpg

Kā būtu ja to blaķeni pieliktu :not:

http://content22-foto.inbox.lv/albums154980530/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport/DSCN2141.sized.jpg

Nobraukuši tikai 16000km :D

http://content22-foto.inbox.lv/albums154980575/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport/DSCN2144.sized.jpg

Motorītis ar rezervē :)

http://content22-foto.inbox.lv/albums155018905/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport/DSCN2204.sized.jpg

Gintsb
28.Feb 2011
+
patīk
-
Apsveicu! Bet tā, baigais konstruktors, no visām versijām pa druskai. Par dokumentiem ir variants, skaties PM

Letinjsh
28.Feb 2011
+
patīk
-
Tīri labs eksemplārs atjaunošanai, bet nu piekrītu, ka mazliet mikslis no vairākām versijām

elf
28.Feb 2011
+ 3
patīk
- 0
Kura versija tad sanāk galvenā,kas no citas versijas? Uz plāksnītes izlaiduma gadā vienīgi ko var saskatīt ir 8,tad varētu būt tikai 1978 gads.

Gintsb
28.Feb 2011
+
patīk
-
Galvenā :) ir 1978, ka labpatīk teikt - japāņu versija, no vēlākiem gadiem manuprāt pielikti slēdži un arī hēbeļu "kronšteini" uz stūres, pagrieziens un karburators. :)

elf
28.Feb 2011
+ 3
patīk
- 0
Kas ar spidometru,vai tas ir pareizais?

Letinjsh
28.Feb 2011
+
patīk
-
teorētiski spidometram jābūt no panonijas: http://content8-foto.inbox.lv/albums84084714/latvian22/Izh-PS-1/DSC-4433.sized.jpg bet nu iesējams ka uz 78toto gadu varēja jau būt arī standarta spidometrs

i_edgars
28.Feb 2011
+
patīk
-
78. jau bija tādi spidomerti kā autora foto

Letinjsh
28.Feb 2011
+
patīk
-
pēcteorijas bija jābūt panonijas spidometram, bet varēja būt arī šāds kā autoram. Man pašam ir 1978.gada PS kuram ar ir šāds spidometrs, bet runājot ar tā motocikla pirmo īpašnieku sapratu ka bija jābūt panonias spidometram, ir jau sagādāts, bet vēl nav nomainīts!

elf
07.Mar 2011 | Pēdējo reizi labots 08.Mar 2011 10:27; labots 1 reizi
+ 3
patīk
- 0
Iegāju maizes veikalā un nopirku jaunu kloķeni.......plauktā jau mēnesi stāvējusi...gribējuši jau nocenot.

http://content9-foto.inbox.lv/albums155691155/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport/27022011045.jpg

http://content9-foto.inbox.lv/albums155691163/autoaluksne/IZh-Planeta-Sport/27022011046.jpg

i_edgars
07.Mar 2011
+ 1
patīk
- 0
Blaķeni IPS nedrīkst likt klāt!! Rāmis nav domāts tam.
Spriežot pēc motora stiprinājuma, karburatora un izpūtēja līkuma stiprinājuma šī ir jau Krievu versija. Viena no pirmajām, bet krievu.

Gintsb
07.Mar 2011
+ 1
patīk
- 0

Andris_Z
07.Mar 2011
+
patīk
-
Japāņu versijas motoram, cilindram pavisam cits paskats ribām un galvai arī. Prieksējais motora stiprinājums pie rāmja caur gumijas bloku. Jauda arī motoram lielāka. Rāmis tur savādāks.

Letinjsh
08.Mar 2011
+
patīk
-
Andris_Z :
Japāņu versijas motoram, cilindram pavisam cits paskats ribām un galvai arī. Prieksējais motora stiprinājums pie rāmja caur gumijas bloku. Jauda arī motoram lielāka. Rāmis tur savādāks.


Ja nav noslēpums kas tad atšķiras japāņu versijas cilindram un galvai no krievu versijas?
par jaudām visa starpība ir karburatorā, jo nekas cits netika izmainīts!

i_edgars
08.Mar 2011
+
patīk
-
Kompresija tika mainīta arī - vismaz pēc pasu datiem.
Japāņu versijai no rūpnīcas bija 2 blīves zem galvas, pēc motora piestrādes vienu vajadzēja ņemt ārā. Šī versija bija domāta braukt ar Ai-95 benzīnu. Krievu versijai viena blīve - biezāka.

p.s. par tām blīvēm riktīgi vairs neviens neatceras, bet kaut kas tur bija tikai japāņu versijai.

elf
08.Mar 2011
+ 3
patīk
- 0
i_edgars :
Kompresija tika mainīta arī - vismaz pēc pasu datiem.
Japāņu versijai no rūpnīcas bija 2 blīves zem galvas, pēc motora piestrādes vienu vajadzēja ņemt ārā. Šī versija bija domāta braukt ar Ai-95 benzīnu. Krievu versijai viena blīve - biezāka.

p.s. par tām blīvēm riktīgi vairs neviens neatceras, bet kaut kas tur bija tikai japāņu versijai.


Cik liela kompresijas pakāpe ,vienā un otrā variantā ?
Itkā 10:1 un 10,3:1 ,bet vai tā ir??

i_edgars
08.Mar 2011
+
patīk
-
elf, neviens kuram bija IPS vairs neatceras, un es ar nē.

Gintsb
10.Mar 2011 | Pēdējo reizi labots 10.Mar 2011 12:15; labots 1 reizi
+
patīk
-
Interesanta foruma tēma par PS virzuļiem: http://www.motoizh.ru/forums/viewtopic.php?f=9&t=9145

brencis
10.Mar 2011
+
patīk
-
Letinjsh :
Andris_Z :
Japāņu versijas motoram, cilindram pavisam cits paskats ribām un galvai arī. Prieksējais motora stiprinājums pie rāmja caur gumijas bloku. Jauda arī motoram lielāka. Rāmis tur savādāks.


Ja nav noslēpums kas tad atšķiras japāņu versijas cilindram un galvai no krievu versijas?
par jaudām visa starpība ir karburatorā, jo nekas cits netika izmainīts!
[url]
Letinjsh :
Andris_Z :
Japāņu versijas motoram, cilindram pavisam cits paskats ribām un galvai arī. Prieksējais motora stiprinājums pie rāmja caur gumijas bloku. Jauda arī motoram lielāka. Rāmis tur savādāks.


Ja nav noslēpums kas tad atšķiras japāņu versijas cilindram un galvai no krievu versijas?
phttp://www.google.ru/imgres?imgurl=http://moto-planet.cop.lt/article/foto/stizst2.jpg&imgrefurl=http://moto-planet.cop.lt/article/stizps.htm&usg=__eCNw9GnH5dUN778b0HOfWLarXNo=&h=241&w=250&sz=38&hl=ru&start=24&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=QQ9Gft_fQsybYM:&tbnh=107&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Di%25C5%25BE%2Bplaneta%2Bsport%26start%3D20%26um%3D1%26hl%3Dru%26sa%3DN%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1&ei=06J4TfnQDNCUswaq7dH_Bgar jaudām visa starpība ir karburatorā, jo nekas cits netika izmainīts!
[/url]
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā