Andris_Z :
Japāņu versijas motoram, cilindram pavisam cits paskats ribām un galvai arī. Prieksējais motora stiprinājums pie rāmja caur gumijas bloku. Jauda arī motoram lielāka. Rāmis tur savādāks.
i_edgars :
Kompresija tika mainīta arī - vismaz pēc pasu datiem.
Japāņu versijai no rūpnīcas bija 2 blīves zem galvas, pēc motora piestrādes vienu vajadzēja ņemt ārā. Šī versija bija domāta braukt ar Ai-95 benzīnu. Krievu versijai viena blīve - biezāka.
p.s. par tām blīvēm riktīgi vairs neviens neatceras, bet kaut kas tur bija tikai japāņu versijai.
Letinjsh :[url]Andris_Z :
Japāņu versijas motoram, cilindram pavisam cits paskats ribām un galvai arī. Prieksējais motora stiprinājums pie rāmja caur gumijas bloku. Jauda arī motoram lielāka. Rāmis tur savādāks.
Ja nav noslēpums kas tad atšķiras japāņu versijas cilindram un galvai no krievu versijas?
par jaudām visa starpība ir karburatorā, jo nekas cits netika izmainīts!
Letinjsh :[/url]Andris_Z :
Japāņu versijas motoram, cilindram pavisam cits paskats ribām un galvai arī. Prieksējais motora stiprinājums pie rāmja caur gumijas bloku. Jauda arī motoram lielāka. Rāmis tur savādāks.
Ja nav noslēpums kas tad atšķiras japāņu versijas cilindram un galvai no krievu versijas?
phttp://www.google.ru/imgres?imgurl=http://moto-planet.cop.lt/article/foto/stizst2.jpg&imgrefurl=http://moto-planet.cop.lt/article/stizps.htm&usg=__eCNw9GnH5dUN778b0HOfWLarXNo=&h=241&w=250&sz=38&hl=ru&start=24&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=QQ9Gft_fQsybYM:&tbnh=107&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Di%25C5%25BE%2Bplaneta%2Bsport%26start%3D20%26um%3D1%26hl%3Dru%26sa%3DN%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1&ei=06J4TfnQDNCUswaq7dH_Bgar jaudām visa starpība ir karburatorā, jo nekas cits netika izmainīts!
Tagad tomēr sakārojās Iž ...tas arī tika realizēts.Dokumentu gan nav,nāksies vēlvienu nopirkt.
Laikam jau būs Japāņu versia
Kamēr skaitīju naudu ,izrādās busā iekrāmējuši Jupiteru :cry:
Kā būtu ja to blaķeni pieliktu :not:
Nobraukuši tikai 16000km
Motorītis ar rezervē