Vakar ceturtdiena...tātad motopulciņš....srūvējam aizmugurējo daļu....tā neko sanāca
Ķeramies klāt skreteļu montāžai....lietiņas kas nepieciešamas katram nopietnam motociklistam..
Kameras ventīļu ievilcējs....var izmantot arī ventīļa iekrūvēšanai..
Montēšanas lāpstiņas...šitās baigi labās..Biltema.Tākā tiek vadātas līdzi ar Transalpu, tad mazliet atvieglinātas...
Plastmasas uzlikas feļļas aizsardzībai...it sevišķi ja ir krāsotas..
Riepu montējamā pasta,uzlabo riepas malas slīdamību...bez tās Transalpam riepu praktiski nevar uzmontēt...Jawai var..ceļa apstākļos var izmantot ziepes!
Kamera Mefo biezāka kā orģināli.....biezās grūti pārsist....ir vēl biezākas enduro gonkai...ja ir interese tad Maxmoto var iepirkt...
Hi....kaut kā baigi viegli samontējās....kad atceros kā kādreiz montēju ,nelabi metas...
Priekšā liekam platāko skreteli.....aizmugurē šaurāko.......hi joks:)
Katrs dara kā grib, protams. Bet Jawai riepas uzmontēju tikai ar pirkstu palīdzību bez instrumentu palīdzības - pie nosacījuma ja riepas ir jaunas (domāju, ka Elf gadījumā jaunas)
Otrs un vēl vienkārškas variants - vedu uz riepu servisu - tur uzmontē danzim nepieskaroties, nav problēmu arī ar cietām vecā kaluma riepām un krāsotajām aplocēm. Visi plastmasas aizsargi ir uz vietas, nav jāsatraucas, lai meistars darbojas - gatavo tik 2 ls un lieta darīta!
Uzlikas feļļu aizsardzībai pasūtīju no Biltemas caur Apemotors.
kods 82-519 cena ap 4Ls par divām.
Tur pat kameru ventīļu ievelkamais kods 82-416 cena ap 5.30Ls
Man liekas ka šīs mantiņas redzēju Maxmoto....uzvani Danijam mob.26893771
Montenes Biltema 350mm garumā, kods 10-201 cena 6.60Ls......1.gab patreiz ir uzvietas Apemotors.
Šat tad ,vēlams pašam ....ar montenēm riepas pamontēt.....lai mežā pie lāčiem ...ar caurdurtu riepu zinātu ko darīt!
Baigais kosmos tev tai montāžā izmantots ievelkamais, gumijas superpastas
ja jau riepa nov no koka, un barum pārsvarā nav, un ir saprotama montāžas tenika, tas i nemaz nav tik grūti
p.s. man tāda nelāga nojauta, ka šis jawas modelis drīz būs biežāk sastpams par 360to
Dalgo 27.May 2013 12:28 Baigais kosmos tev tai montāžā izmantots
hi ,nu tas tā priekš čaiņikiem,kā krievs saka.........bet kāpēc neizmantot ja viss pie rokas......ja kāds grib pamēģināt bez visa tā uzmontēt Honda Transalp aizmugurējo riepu....piesakos paskatīties
Talks pats par sevi tiek izmantots.....vai vajag...īsti nēsmu pārliecināts.
Mefo kameras no ārpuses ir ar kaut ko līdzīgu apstrādātas...kad paberž nāk nost...
27.May 2013 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Ja riepa ir līmēta un ūdenī mazgāta un nav firmas, tad labāk talku pielietot, man liekas. Interesanti ka Vācijā talku man neizdevās dabūt no kaimiņiem, kuriem bija mazi bērni, izrādās neesot veselīgs, viņi tādu fui nelieto )))
Maxmoto iepirku AFAM 428 ķēdi...124 posmi. Garums tieši kā vajag uz 15zobu zvaigznītes...
Mazajām kubatūrām ķēde jāizvēlas bez O-ring, X-ring gumijām......jo tās ir baigā bremze.
Vot par pelēko es ne visai sen pats uzzināju, varu piezīmēt, ka man tas bija jaunums.
Bet ja gribi lai darbs tiktu izarīts perfekti, tad vai nu jādara pašam, vai meistaram ir jāskatās uz rokām - pat stāvēšana aiz muguras dažreiz nelīdz.
Skaisti jau skaisti Pašam ar līdzīga Jawa, tikai nerestaurēta....viens gan jāsaka - ļoti smuks modelis - tikai, nezinu ar kuru galu domāja dizaineri likdami tādu kantaina bleķa pakaļējā zobrata sargu - manā uztverē pat Ižam ir daudz smukāks - vieglāk apkopjams arī !
Ķēdi, ja nav noslēpums kādēļ izvēlējies šo - labāka par Jawas bodē piedāvāto ?
AFAM ķēdes pārbaudītas gan morokrosā,gan ielas močiem ....varu arī salīdzināt ,jo ir bijušas citu ražotāju ķēdes.
Stiepjas vismazāk kādas man ir bijušas močiem...piemēram Honda Transalp, nokrauts ļoti,ļoti+otrais numurs...ceļojums no mājām uz dienvidnorvēģiju....tad uz Nordkap ...un uz mājām..kopā ~6500km......varat minēt cik reizes bij jāpievelk ķēde.........ne reizi!!! Tā jau īsti nav, ka nemaz nestiepjas.....bet salīdzinājumā ar citiem ražotājiem ļoti minimāli...Lēta nav,veikala cena 37Ls..bet man jau Maxmoto ļoti nopietnas atlaides....kā nekā tur 2 jauni moči nopirkti + visi ekipējumi+detaļas..
Pienācis laiks saeļļot trosītes....uz trosītes gala uzskrūvējam palīgierīci...kura katram nopietnam motobraucējam ir.....ieliekam airosola galviņas snuķi ierīces kanāliņā un pūšam.....kamēr pa otru galu tek ārā. Šāda nodarbe vēlama reizi gadā...ja brauc gonkās tad biežāk.
Bik pa maz būs ar prastu iepūšanu!
Ja grib riktīgi un ar garantiju, tad pūšanas laikā kustina trosi, un pārtrauc procesu tad kad pa otru galu nāk ārā tīrs smāķis, bez melnumiem nu netīrības.
Drusku iepūst, tas ir līdzvērtīgi tam ka šmuci kas ir sakrājusies apvalka iekšpusē nedaudz pavirza uz priekšu, bet tā tur vien paliek. Rezultāts ir tikai acu apmānīšanas vērts + iztērēta nauda smāķim, bet trosīte nobirst tik pat ātri kā nekad mūžā nesmērēta.