Pilnīgi viss man bija ķiršu sarkans. Tikai paši sēdekļi bija vienkrāsaini ļoti tumši pelēki, gandrīz melni, ar baltu kantīti. Pirkta 18 novembrī 1977. gadā.
Beidzot tiku pie trūkstošā aizmugures (vai vidējā) apakšējā stiprinājuma.
Nācās gan nopirkt ar visu blaķeni komplektā....nu tas tā.
Vai šim stikrinājumam jābūt mazliekt saliektam virzienā uz aizmuguri,vai tas saliekums izveidojas ekspluatācijas procesā..
Abiem stiprinājumiem tas izliekums identisks.
Krāsotājs pazaudējis šādas detaļas....solijās meklēt....
Nav nokrāsojies kronšteina gals...tas jau sīkums piekrāsoju ar otiņu....bet tur ir rūsas plankumi,tas liek domāt ka pēc smilšu strūklas detaļas ir kādu laiku stāvējušas.Krāsotājs jau apgalvo ka uzreiz ir gruntējis....manu uzticību viņš ir zaudējis !
Izrādās nēsmu pareizi pieskrūvējis priekšējo augšējo stiprinājumu......stiprinājumam pie rāmja jābūt aiz,nevis pirms rāmja ....paldies par aizrādījumu Krišjānim !
Izdomāju Velorex am pielikt sēdekļa atzveltnei atslēgu........blin...pievelkot ar pirkstiem izšķīda kā pīļu mēsli.
Pārplīsa gan uzgrieznis,gan lielā plastmasa.....kad pirku pāris gadus atpakaļ, pārdevējs teica ka esot orģinālā
Mazliet esmu pieķēries pie Jawas.
Interesē 4 pozīcijas izmēri,lai varētu izgatavot.
Tas ir atstarotāja turētājs, kas nāk zem numura zīmes.
Ja uz rūtiņu lapas būtu uzvilkta sānu kontūra ,tad pavisam būtu super....
Bļāviens.....jaunā orģinālā ..hi...hi...Jawas riteņa aploce jau sarūsējusi.
Bij pat pārklāta ar hroma aizsargpastu....garāžā zem + 6 nekad nav bijis...mitrums nekāds....pat mazgāta ar ūdeni nebij......
Virzienrādītāji nav orģinālie,sūtīti no motoren.sk
Orģinālie vairumā stāv plauktā,kādreiz sapulēšu ...sakopšu un uzlikšu.
Tagad galvenais beidzot sākt braukt!