Aprunājos vēl ar pāris Jawistiem un tiku pie skaidrības....tām caurulēm jābūt taisnām.
Katalogā arī ir taisnas...Krišjānim un i_edgaram cepums ka pamanīja...a tad būtu sanācis tunig...
Ļoti minimāli uz augšu vari atstāt, tā teikt lai pēc pirmās padziļākās bedres, ja pasažieris ir "svarīgs" cilvēks tās caurules nosēstos atpakaļ.
Bet attēlā redzamās ir tomēr ar uzkrītoši paceltu asti = drusku par daudz priekš restaurācijas.
Nu ko...ķeramies klāt pie taisnošanas. Domājat ka vienkārši iebāžam stieni un paliecam...nekā ,lokās ne tur kur vajag.Ko nu...virpojam stieni precīzi pēc caurules iekšējā izmēra.Dzenam tik iekšā līdz locījumam....mazliet paliecam,dzenam tālāk.....kamēr taisns.Caurule bij paliekta arī mazliet uz labo pusi....dzenot iekšā stieni caurule paliecās pa kreisi,un ir taisna...
Ārā stieni var dabūt tikai ar slīdāmuru....
Taisnojam kreiso pusi.....
Rezultāts ...labu labais ...izliekums tikai 1.2mm
Labi ka ir motociklu pacēlājs.....ja nebūtu, kur to rāmi varētu piesiet ????
Šī taisnošana bij tikai ziediņi....līkas ,greizas ir caurules kur pieskrūvējas aizmugures kāpšļi,izpūtēji...
Kādi varianti kā jābūt šīm caurulēm.....
Ja nu kas man ir divi detalju katalogi prieksh 634 1973 gada un 1975 gada
Domaju ka bus intresanti pashkjirstit un papetit visadus sikumus! kurus parasti restauracijas gaita netiek ustaditi u.t.t.
elf 7.Nov 2012 10:45 Labi ka ir motociklu pacēlājs.....ja nebūtu, kur to rāmi varētu piesiet ????
Aigars no šī paša foruma šo defektu pamanīja , kad motocikls tika sākts likt kopā. cauruļu locīšana notika rāmja priekšdaļu piesienot pie klāt piedzīta automašīnas piekabes āķa
arī sanāca labi!
Tākā jāapskatās cik taisni stāv ķēdes zobrati ,bet īstā gultņa vēl nav ...izgatavojam falšos gultņus..
derēs arī kad kārbu šaibosim (kā būs pareizi latviski.....vai ,,plākšņosim kārbu'')..
Falšais gultnis ir ar ar pareizo biezumu,bet ārējais diametrs mazliet mazāks,iekšējais mazliet lielāks...tā lai bez uzspīles var salikt...
Lai citreiz zinātu kas tas par gultni tad ar dzirksteli uzrakstam 3205..
Ieliekam butaforiju motoru ...Jātaisno kreisais izpūtēja kronšteins....uzlocīts uz augšu..
Nu vot...parādījās plaisa....būs vien jāmetina!
Velkam striķīšus no aizmugures zobrata uz priekšējo zobratu....no rata uz ratu.....
Ideāli uz mikrona simtdaļām nav....bet būs labi! Pieliekot līmeņrādi pie rata sāna...nu te ar nav ideāli...uz aci izskatās taisni,nesarežģīsim dzīvi!
26.Nov 2012 | Pēdējo reizi labots 30.Jūl 2013 10:43; labots 2 reizes
+ 2
- 0
Pamazām virzās uz priekšu.....
Ar kvarcbirstīti nobirstējam riteņu rumbas,pēctam ar Autosol pastu...
Ja ar smilšpapīru ,tad jau tunig sanāk...
Tika iepirkta kulba blakusvāģim....moldingu atsevišķi jau nedabūt,bet pa 30Ls praktiski jauna kulba ar visu moldingu...
Pirmā porcija detaļu no www.motoren.sk labas cenas! Ļoti atsaucīgi...kļūdas dēļ tika atsūtīti divi vienādi priekšas dakšas apakšējie stakani...aizsūtīju atpakaļ...pēc mirkļa bij klāt pareizie, ar kompensāciju ko iztērēju pārsūtīšanā! Ja ir kāds jautājums uz e-pastu atbild vienmēr.Detaļu kvalitāte ir laba...iegrābies nēsmu.. kā viens otrs gribētu!!!
Izsveram jaunos klanīšus....vajadzēja jau svērt katru galu un tad kopējo....bet...
Pārbaudām virzuļu svaru,bet svaru piedzīsim vēlāk kad būs izvirpoti,izhonēti cilindri....