Kulise ķeras TIKAI -vecenītēm-,bet mazākais 5 min,un nekas neķeras.
Vnk piegriezās lielais moto parks,ar dažādiem slēgšanās algoritmu.
Tagad arī -360- pirmais ir uz LEJU.
ērtāk(manā skatījumā) ir pirmais uz augšu,bet es tak PASKAIDROJU,kāpēc es tā...
Vai vienu pārtaisīt kā ir trim? vai trīs par vienu? ir tak starpība??? un no trim ne visi ir JAWA.
i_edgars
Absolūtā gaumes lieta!! Bet par gaumi nestrīdas. Vēl jo vairāk Ursus
paskaidroja kāpēc viņš tā izdarīja!!
==================
Galīgi garām ... Tagad 30 minūtes vari domāt, kāpēc ... :-)))))))))))))))
ursus 9.Apr 2013 20:37 Kulise ķeras TIKAI -vecenītēm-,bet mazākais 5 min,un nekas neķeras.
Motors kuram kulise atmetās motora blokā ir no 634, 633-3-009459.....sanāk 1975 gada ..
1977 gadā motora blokam bij izmaiņas ...
Kāpēc 1 robu gribu uz leju...tāpēc ka pārējiem maniem motocikliem 1 robs ir uz leju.
Un te vienam uz augšu....pie krustojuma vēl sanervozēšos ieraugot sievieti miņikos....salēgšu vēl nezin ko ....
Pamēģinat pabraukt pa trasīti stāvus ,un sapratīsiet ,ka 1 robam tomēr jābūt uz leju!
Ruu@uto 10.Apr 2013 13:38 Galīgi garām ... Tagad 30 minūtes vari domāt, kāpēc ... :-)))))))))))))))
Ja izlasītu līdz galam un visu, nevis pa diagonāli, tad droši ka saprastu bez īpašiem paskaidrojumiem!
Bet tā kā patīk gvelzt iauto stilā, tad vari dienu domāt kāpēc tā raks'tiju.
Sakopjam plastmasas....vispirms ar smilšpapīru izslīpējam rievas,tad ar fica ripu + zaļā pulēšanas pasta.
Tad ar AutoSol kas domāts alumīnija detaļām....lai cik tas dīvaini nebūtu ,bet plastmasa ar paliek spīdīga.
Nu ko atliek gaidīt kad būs nokrāsotas detaļas.....blin ...aizvedu jau janvāra sākumā.....krāsotājs vakar svēti nosolījās ka šonedēļ būšot........es jau nu vairs viņam neticu.Bet ko tu labam amatniekam padarīsi,sāksi braukt virsū vispār nerunās.....jūtās jau vainīgs,piedāvājās pat atvest nokrāsotās detaļas uz Alūksni!
Tad tas bija tava bāka,-bardačjoki-,rāmis(?) ko šams krāsoja jau sestdien?
Visu neuzskaitīju,bet redzēt redzēju. Un netikai tavas detaļas vien,arī no citiem moto.
Drīzumā jāgādā būs izpūtēji.......jo tālāk jo paliek interesantāk..
Vienā vietā lasīju šo:
,,Tieši īstajā laikā no Tatru kalnu augstākajām virsotnēm Slovākijā man atbrauca divi spoži izpūtēji Jawiņai. Izrādās, vienīgais vīrs, kas šādus priekšmetus vēl izgatavo, dzīvo Slovākijā, uzbūvējis savu cehiņu visaugstākā kalna galā.''
Vieni stāsta ka izpūtējus ražo tikai Slovākijā un tirgo 150-170Ls.
Otri stāsta ka izpūtējus ražo tikai Taivānā...un tirgo 100Ls.
Beidzot ir laiks pieķerties pie Jawas salikšanas...
Sakarā ar vaztussa sezonas pagarinājumu uz vasaru,sanāca intensīvi paskrūvēt retro sporta auto....bet toties ir rezultāts ...ja ir interese www.vaztuss.lv
Detaļas tika smilšotas,krāsotas Rīgā...kvalitāte laba....izpildes termiņi galīgi garām,bet ko izdarīsi labam meistaram:)
Priekšas dakšas gultņu sēžas mazliet pa brīvu....bet priekš tam ir Loctite 638....savelkam ar skrūvi lai nekrīt laukā.
Tikai manas personīgās domas:
1) Parasti Taivānas ražojumi ir labākas kvalitātes, nekā, piemēram, ķīniešu;
2) Man personīgi iespējamās bažas izsauc vien hromējuma kvalitāte;
3) Tur tālumā taivānietis mierīgi var uzgalvanizēt izpūtējam mikrobiezuma
hromu, turklāt tieši uz "bleķa", zinot, ka tur viņu neviens rokā nedabūs -
Eiropa ir ļoti tālu, turklāt Taivāna ir sala:D
4) Personīgi es izvēlētos to slovakijas izstrādājumu.
5) Nu, bet tā ir tava paša izvēle, atkarībā no cenas un iegādes / piegādes
ērtības.
Taivānas izpūtēji būšot šodien vai rīt...tad atsūtīs man..
Ko braucat man virsū...reku ir firma kas piegādā http://e-motoshop.microshop.lv/
Piecas reizes viņiem prasīju...kas ražo tos izpūtējus...atbilde bij Taivāna un maksājot 100Ls 2gab.
Nu kad atnāks varēsim salīdzināt un noskaidrot kurš melo.. vai nemelo neviens!
Vnk piegriezās lielais moto parks,ar dažādiem slēgšanās algoritmu.
Tagad arī -360- pirmais ir uz LEJU.