06.Aug 2012 | Pēdējo reizi labots 12.Apr 2017 08:57; labots 2 reizes
+ 6
- 0
Atguvu savu Jawu 634,1977 gada.
Tika pirkta jauna 1977 gadā,moču veikalā Daugavgīvas ielā.
Pēc gada Alūksnē tika nopirkts jauns blakusvāģis.
Ar šo Jawu tika nobraukts ~50 000km pēc maniem pierakstiem.Skatos uz spidometru ir 67 000km.
Apskatījos klaņus....ops..kā jauni...hi..eļļa toreiz tika lieta visāda,gan žiguļu,gan MS20.
Un nekas nav sadilis!!!Cilindrien ar dilums tikai pāris simtdaļas.
Bet kā tagad viens otrs stāsta..jābrauc tikai ar tādu eļļu,savādāk motors sadils....pilnīgas muļķības!
Kādu laiku stāvēja,tad dēls skaidu noņēma.Tad tika pārakstīta brālim, jo veda uz Peipusu, un ziemā brauca pa ezeru bļitkot.
Beigās brāļa dēls vēl atvilka....sāka taisīt un pameta....
Nu ko.. pārvedu mājās,kad atrestaurēšu nezinu....bet būs un kā jauna!
Tika iegādāts lietotu detaļu komplekts...1975 gads,ir melnais numurs,plāksnīte,tehniskā pase,īpašnieks..varbūt kādam vajag??
Tākā manai Jawai pēc pabūšanas brāļa dēla rokās daudz kas trūkst,tad labāk ir paņemt detaļas komplektā nekā meklēt pa vienai.....kaut vai priekšas lukturi...ja pēk jaunu ,tad tas jau maksā 235eur. Izpūtēji tāpat jauni jāpērk....šie ir no Čz472.
Motocikla pacēlājs uzlabots,pastiprināts,pagarināts par 300mm.....tagad cita strādāšana...nav vairs jārāpo.Ja hobijam ,tad savādāku moto pacēlāju nevajag...un Latvijā viņš maksā vislētāk!!!
Iž Planeta Sport pagaidām ir atlikts malā...jo ir iespēja ar Jawu piedalīties vienā pasākumā 2013 gadā.Šeit teikt nevaru ,kas tas par pasākumu,jo uzreiz dabūšu pa kupri!!!! priekšnieka rīkojums!!
Hi ....krāsojums pilnīgi garām,krāsots daļēji neizjaucot....bildē jau labi izskatās....bet labs ,labs,redzēs kas motorā...kloķene nekust,kompresija laba...motora blokam tikai ribas zem cilindra aplauzuši,bet tas jau būs no manas Jawas..
Interesantu lietu atklāju,sānu bardačokiem apakšas stiprinājums ir savādāks kā 77gada modelim..
Kad brauksi pacēlāju mērīt???
Tā nu tas apmēram maksā! Un tas ir tikai par detaļām. Kur nu vēl paša darbs garāžā, smilšotāji, krāsotāji, hromētāji u.c.. Pēc tam neviens netic, ka tā jawa tik daudz maksā.
Detaļas nehromēsim , Jawai ir tas plus ka tās var nopirkt jaunas.....kāds būs hroms to redzēs..
Nu pie cinkotājiem gan būs jāaizčāpo.
Vēl jau tur pielasīsies klāt sīkumi...un tas vēl pie tā, ka ir labs donors gadījies..
Hi...a kur tad vēl blakusvāģis...tur vēl būs nepajokam!!!
Nu to ,ka sis nav nekads letais hobijs mes jau sen visi zinam! Galvenais otram pusitem nesakt stastit cik ,kas. Tai lietai japieet savadak ,sak redz cik skaisti izskatas vai ne!?!
Bet ,ja nopietni ,ar hromu ,cinku aluminija detalam viss skaidrs ,kada tehnika doma visu krasot? Tonis tumssarkanais?
Tika pirkta jauna 1977 gadā,moču veikalā Daugavgīvas ielā.
Pēc gada Alūksnē tika nopirkts jauns blakusvāģis.
Ar šo Jawu tika nobraukts ~50 000km pēc maniem pierakstiem.Skatos uz spidometru ir 67 000km.
Apskatījos klaņus....ops..kā jauni...hi..eļļa toreiz tika lieta visāda,gan žiguļu,gan MS20.
Un nekas nav sadilis!!!Cilindrien ar dilums tikai pāris simtdaļas.
Bet kā tagad viens otrs stāsta..jābrauc tikai ar tādu eļļu,savādāk motors sadils....pilnīgas muļķības!
Kādu laiku stāvēja,tad dēls skaidu noņēma.Tad tika pārakstīta brālim, jo veda uz Peipusu, un ziemā brauca pa ezeru bļitkot.
Beigās brāļa dēls vēl atvilka....sāka taisīt un pameta....
Nu ko.. pārvedu mājās,kad atrestaurēšu nezinu....bet būs un kā jauna!