PAV 40 gatavojas savam pirmajam ceļojumam......nekas cits viņam neatliek,jābrauc tur ,kur velk!
1-3 maijam ir Honda Transalp tuss krievijā, mazliet aiz Novgorodas ...Maskavas virzienā.
No mājām uz vienu galu ~ 410km.....nekas daudz jau nav. Pagājušo gadu ar bijām...patika..
hi...pāreģistrēju piekabei krāsojumu un izgāju tehnisko apskati ....visu laiku dzenāja lai moci liekot tā, lai videokamerā var nofilmēt numura zīmi un vai deg lampiņas aizmugurē kad pārbauda.
VIN ar līdz rāpus pārbaudīt.......viss kārtībā....bet piekabei skate jāiet katru gadu nevis kā močiem 2 gados reizi....
Tad vēl izlīda problēma...tākā ir uzlikti piekabei pagriezieni un ir kopā 6 lampiņas,ieslēdzot avarijkas nedeg neviena.....laikam nevelk relejs. Ieslēdzot pagriezienu 3 lamiņas velk....ko darīt???
Likt piekabei diožu lampiņas??? Kas ar releju ...vai nesadegs???
elf
Tad vēl izlīda problēma...tākā ir uzlikti piekabei pagriezieni un ir kopā 6 lampiņas,ieslēdzot avarijkas nedeg neviena.....laikam nevelk relejs. Ieslēdzot pagriezienu 3 lamiņas velk....ko darīt???
Likt piekabei diožu lampiņas??? Kas ar releju ...vai nesadegs???
---------------------------------
Hmm, interesanti, kāda tipa pagriezienu relejs ir tavam mocim, kaut grūti iedomāties, ka tur
varētu stāvēt seno laiku bimetāliskais relejs, kādus lika laikos, kad avārijas gaismu autiņiem vēl nebija, močiem ne tik...
Varētu provēt sameklēt webā to releju pēc viņa numura / moča modeļa, esmu tā darījis, un
aprakstā bija norādīta arī lampiņu max summārā jauda. Jeb jāpieaudzē elsistēmā kāds
pagriezienu relejs no dajebkā cita, auto vai moto, kam ir relejs ar avārijas gaismu funkciju ...
Sensenos laikos, kad lika piekabes pie auto bez avārijas gaismām piemērotiem relejiem, bija
veikalā nopērkams tāds "komutācijas" blociņš, ko parasti lika kaut kur bagāžniekā, "iegriežot"
vados, kuri iet uz pakaļlukturiem. Tam bija slēdzis ar 2 stāvokļiem: "ar piekabi" un "bez piekabes",
stāvoklī "ar" tika atslēgti aizmugures bremžu uguņi un pagriezieni uz auto, palika gabarīti un
numura apgaismojums. Cik atminu, dažu modeļu piekabēm tāda kastīte pat nāca līdz no rūpnīcas.
Pirmais Pav 40 ceļojums ir noticis.....uzvedās ļoti labi,nevarēja just ka ir aizmugurē..
Pa grunteni ar sanāca braukt,jo asfalts vienkārši bij pazudis....tāpēc noputēja kā miltu mais..
Krievi tādu brīnumu nebij redzējuši....bij liela interese.
PAV 40 atkal bij aizceļojis...šoreiz tālāk uz Karēliju..apkārt Ladogas ezeram.Maršruts 2000km. Tika braukts gan pa ļoti kvalitatīvu asfaltu,gan pa grantenieku kurš bij kā veļas dēlis garumā ap 30km....bij arī latviešu firmu būvēts asfalts!
Pa ceļam tika apskādēts krāsojums un nolauzts baltais atstarotājs...Apgriežoties mazliet tika paripināts atpakaļ no kalniņa.....nu kādu pusmetru...piekabe momentā šķērsām un atmetās pret stiprinājuma kronšteinu.Ar airesoliņa baloniņu krāsotajam kronšteinam ne vainas....profesionāļa krāsojums nolobījās kā saulē kaltēts krējums! ...nu ko...neko pieredzes trūkums atpakaļgaitā!
Atbraucot mājās tika atklāta problēma,bij atlūzis spārna stiprinājums no abām pusēm.Bet tas bij noticis pēdējos 10 km..
Majatņika stiprinājums mazliet sadilis,.....būs jāpārtaisa uz gultņiem.
Orģinālais variants der tikai pa labu asfaltu ripināt.
Šogad Pav 40 nobraucis ap 3500km....sezona viņam beigusis
par cik šis Pav jau tā tālu no orģināla, viņam nevar uzkombinēt lielāku riepu aizmugurē, lai mazāk kratītos, kautkādu kautvai no divrobu rīgas vai bērnu lifana?
Ar lielāku skreteli jau būtu labāk....braucot ar 95km/st un iebraucot pavisam nelielā peļķē piekabe sāk mazliet raustīt moci.....sajūta tāda ka būtu iebrauktas rises uz asfalta....pie 80km/st tas pazūd..
Laikam jau pie vainas tā mazā platā riepiņa...
Tākā Pavu vilcējs vilks uz ziemeļiem ,un ir doma nokļūt tur, kur degviela pietiek tikai vienā virzienā....tad ir vajadzīgi degvielas krājumi...šī problēma tiek risināta šādi..
Lai degvielu dabūtu ārā , bākā tiks uzstādīts neliels elektriskais sūknis.Līdzi tik jāved degvielas šļauciņa. Bākas tilpums pēc aprēķiniem 16 litri.
Šādi izskatās 3.gab Liepājnieku piekabes.....par atstarotājiem pa kupri nēsot dabūjuši..