Nu tad beidzot tiku pie reģistrētas piekabes PAV 40/B.
Izlaiduma gads 1969.
Pašmasa 19kg
Pilna masa 50kg.
Stāsta ,ka esmu 6 reģistrētais PAV 40 īpašnieks.
CSDD izstāstīja interesantu lietu.Nedrīkst noņemt VIN plāksnīti, ja tiek pārkrāsots rāmis.
Atklāt pārkniedēšanu ļoti vienkārši,ja zem plāksnītes jaunā krāsa tātad pārkniedēts.
Sekas.....labākā gadījumā uzliek liegumu uz pārdošanu.
Piekabe ļoti labā stāvoklī,nav sačakarēta ar uzfrišināšanu uz pārdošanu.
Jāsāk tik darboties.Pirmais jāuztaisa kronšteins pie motocikla piekabes stiprināšanai...
Liepājnieki sita pie krūts un dievojās ,ka pagriezieni PAV 40 nēsot vajadzīgi. Es te ar esmu dilemas priekšā...likt pagriezienus vai nē.Braukšanai jau tākā būtu drošāk ja vairāk mirgo. Ja liek pagriezienus lielākā problēma elektrības kontakts ar 5 savienojumiem. Mazu kompaktu tā arī nēsmu atradis.Likt auto kontaktu izskatītos traģiski....tad jāliek 2 mazie kontakti????
Biju pavisam piemirsis , ir tač visādi armijas,elektronikas konektori......būs jāpameklē.
Vakar izjaucu visu piekabi...viss baigi labi,tikai viena ūsa caurūsējusi.Nāksies sametināt.
Biju pārsteigts par riepas labo kvalitāti,ne kamerai,ne riepai nevienas plaisiņas.
Itkā esot aviācijas riepa.
Rāmim jāpieliek riepa un jāsāk domāt par motocikla kronšteinu.
10.Oct 2012 | Pēdējo reizi labots 25.Okt 2012 16:24; labots 1 reizi
+ 5
- 0
Beidzot no krāsotāja dabūju....iedevu jūnija beigās! Krāsotāju man ieteica kā izcilu,bet manā skatījumā ir tikai labs....riteņa rumba būs jādot pārtaisīt...vajag tač smilšot ,krāsot atsevišķi nevis saliktas kopā...
Krāsa melna/sudrabs tas tāpēc ka tiks āķēta pie Honda Transalp XL650V un lai iet kopā ar sānu kastēm..Sudraba krāsas kods-MFA05.00 Glasunit...varbūt kādreiz ievajadzēsies...
Pacēlājs pirkts no lētā gala,dažas vietas būs jāpastiprina un mazliet jāpagarina uz priekšpusi .
Jawu,Ižu kā reiz skrūvēt ,bet Transalpam mazliet pa īsu .. Kad uzlabos tad būs ok..ko var gribēt pa 280Ls.
Ar piekabi jābrauc 80km/st.......bet tad visu var redzēt un baudīt braucienu! Paprasi tiem 150-200 braucējiem ko viņi atceras no brauciena....visi parasti atbild ka neko!!
Pamazām skrūvējas kopā....
Vākam saliktas jaunas blīvgumijas,jauna atslēga,uzpulētas eņģītes,atslēgas ietvars,
jauns luktura stikliņš,luktura pamatne cinkota......
Majatņiks+spārns....ass ,uzgrieznis cinkots,gultņi jauni SKF.
Tas arī viss...jāgaida tik kad varēs ruļīt uz csdd....līdzi jāpaņem standart trīstūra atstarotājs...ja mazais nepatiks uzlipināsim virsū lielo ...bet tikai uz mirkli...
Labi sader Pav40 ar XL650V....man patīk...
zaika Šodien 17:27 + - | Citēt iezīmēto nu ja tev pie tāda smukulīša skatē piekasīsies...
Nepiekasīsies ja būs paņemti uz izbrīnu , bet kad mute pēc brīnumiem aizvērsies ,tad gan par 3-stūri piekasīsies (ja tā būs pieskrūvēts kā bildē). 3-stūrim jābūt vertikāli piestiprinātam lai tas pildītu savas funkcijas un jāsaka ka tas tomēr ir vērtīgs (brīdina aizmugurējos satiksmes dalībniekus ka tiek vilkta piekabe) .
Varbūt paeksperimentē ar 2-iem 3-stūrīšiem katrā pusē nummuram vai varbūt pie pagriezienu ūsām un varbūt pašam iepatiksies un būs arī pēc noteikumiem un galvenais pašam drošāk .
Izlaiduma gads 1969.
Pašmasa 19kg
Pilna masa 50kg.
Stāsta ,ka esmu 6 reģistrētais PAV 40 īpašnieks.
CSDD izstāstīja interesantu lietu.Nedrīkst noņemt VIN plāksnīti, ja tiek pārkrāsots rāmis.
Atklāt pārkniedēšanu ļoti vienkārši,ja zem plāksnītes jaunā krāsa tātad pārkniedēts.
Sekas.....labākā gadījumā uzliek liegumu uz pārdošanu.
Piekabe ļoti labā stāvoklī,nav sačakarēta ar uzfrišināšanu uz pārdošanu.
Jāsāk tik darboties.Pirmais jāuztaisa kronšteins pie motocikla piekabes stiprināšanai...
Piekabe domāta Honda Transalp XL650V ......