Aizmirsi paroli?


Armands
04.Aug 2009
+
patīk
-
ja :
gultņu bodēs bez bēdu!


1:1 ir pieejams ?

bij ap 5mm, originalais 3mm platumā, un tāds no tā vāciņa lien ārā.

ja
04.Aug 2009
+
patīk
-
virpoju buksi priekš vecā d-4, biezumu nemēriju, bet iesēdās ideāli, pirku tai bodē kas netālu no Gogolenes

Andris_Z
17.Apr 2010
+
patīk
-
Varbūt kam der Meteor virzuļu katalogs, tos var pasūtīt Maxmoto.
http://www.moto-juric.com/Meteor%20catalog%202010.PDF

kashinjshh
07.Dec 2010
+
patīk
-
Kaibinjsh :
Neiesaku pirkt blīvslēgu D motoriem centrāltirgus kioskā. Tas uzreiz ir metams (darba virsma ir šķība, gumijas ļerpatas karājās un atsperīte gigantiska uzlikta). Labi ka veco neizmetu (bija vēl gana labs). Pats uzreiz arī nepaskatījos kāds ir. Bija jāskrien.


Ja kādam interese ir ar teflona pārklājumu blīvslēgi priekš D6 D8 dzinējiem aizdedzes pusē un protams kam vajag arī otra... Laba cena par kvalitatīvu materiālu! PM 29913613
pats arī lietoju dzinējos... griežas labāk!

blīvslēga biezums atšķiras no orģinālā, ja rokas aug no pareizās vietas problēma ir risināma!

kashinjshh
09.Dec 2010 | Pēdējo reizi labots 16.Jan 2011 15:30; labots 1 reizi
+
patīk
-
:D

ja
09.Dec 2010
+
patīk
-
brīvais tirgus, tas apsveicami!

Jancens
09.Dec 2014
+ 1
patīk
- 0
Velejos uzinat vai ar sod dzineju var piedalities Zelta Mopeds motoram ir 3atrumi
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1418149079-cam00184.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1418149093-cam00188.jpg

Andris_Z
09.Dec 2014 | Pēdējo reizi labots 04.Apr 2015 13:40; labots 2 reizes
+
patīk
-
Jā, smuks muzeja eksponāts.
Bet laikam vajadzēs ko tādu
http://cs11319.vk.me/g17745873/a_74779f03.jpg

Tādi motoriņi iet diezgan labi. Nemaz nevajag tos 2 ātrumus.

elf
10.Dec 2014
+
patīk
-
Ja izmantosiet keramiskos gultņus.....griezīsies vēl labāk.

http://www.vxb.com/page/bearings/PROD/AB/Kit7547

umahers
10.Dec 2014
+
patīk
-
elf 10.Dec 2014 08:45
Pats esi pircis un meegjinaajis , ja jaa tad kaadas atasuksmes ?

elf
11.Dec 2014
+
patīk
-
Keramiskos gultņus liek mazajās kubatūrās krosa motocikliem.Motoram uzreiz citi apgriezieni.
Šo adresi kur pirkt gultņus iedeva viens moto mehs, kas tur pērk un liek moču motoriem... atsauksmes pašas labākās.
Otrs variants lai labāk ietu.....ievērot diētu....ir ļoti liela starpība vai pilotam 50kg vai 95kg.

Andris_Z
11.Dec 2014
+
patīk
-
elf 11.Dec 2014 11:35
Keramiskos gultņus liek mazajās kubatūrās krosa motocikliem.Motoram uzreiz citi apgriezieni.

Varbūt, bet, ja nav cilindra virsma ar nikosilu, tad nebūs nekāda īpašā jēga.
Zelta mopēdi jau negriež 13...15tūkstoši minūte. Tur vilkme motoram vajadzīga plašākā diapazonā.

kashinjshh
11.Dec 2014
+
patīk
-
Diemžēl šo apgalvojumu var apstrīdēt... apgriezienus var dabūt virs 15t nav vajadzīgs nikosils... vienīgais ko mēs vēlamies sasniegt ar šiem augstajiem apgriezieniem? jaunu klani uzlikt? :D

mopēdi jau griežas... bet varbūt labāk mazāki apgriezieni un mazāka jauda līdz finišam var biežāk tikt?

kashinjshh
12.Dec 2014
+
patīk
-
Par gultņiem runājot keramiskas lodītes ir forša štelle ja negrib bieži līst dzinēja un viss ir mazs un daudz jaudas, bet šī gultņa cena ļoti apšaubāma ieteiktu SKF cipars kosmoss, kvalitāte arī kosmoss, parbaudīts jau kā 8 gadus startējam...

Andris_Z
03.Apr 13:33
+
patīk
-
Sāku lasīt ZM nolikumu 2024. gadam, un tur par motora darba tilpuma pārsniegšanu mopēdam, braucējs var saņemt sodu uz visu sezonu.
Par kādiem cipariem šeit vispār iet runa? Skatos un brīnos, bet neatradu neko.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1712140135-500134.jpg
ZM klases raksturojumā nav nekas teikts. Vienīgi sporta klasē ir aprakstā ierakstīts 50cc. ZM meitenes, kā arī Retro, sanāk, ka nav ierobežojuma un līdz ar to nevar nekādu diskvalifikāciju uz sezonu piešķit.

Alnis
03.Apr 14:53
+
patīk
-
Andris_Z 3.Apr 2024 13:33

Mani sevišķi sajūsmina šitais formulējums:"Cilindra lūku skaits un izvietojums-standarta, 8min+1aplis (no 10 gadiem bez vecuma ierobežojuma)." T.i., ot zabora do obeda... Bet par kubatūru pieņemu, ka - 2.3. Visu mopēdu dzinēju tilpumiem jāatbilst klases raksturojumam (būtu bijis korekti skaidrot - jāatbilst ražotāja dzinēja tehniskajos parametros norādītajam). Pielaide +5ccm virs noteiktā standarta. T.i., ja tā, kontekstā ar pārējo skribelējumu lasām, - cilindru un galvu nav atļauts pārveidot nekā, bet virzuli un kloķeni var pārveidot jebkā, lai tilpums no rūpnīcas parametriem neatšķirtos vairāk par +5ccm ..., bet... -0,0001ccm nav pieļaujams. ...nu nekad federācijā nav bijuši ļautiņi, kuri prot dokumentus izstrādāt... Nu neapgrūtināšu sevi ar pārējo gļuku uzskaiti...

kashinjshh
21.Apr 18:48
+ 1
patīk
- 0
Pat motokrosa tehniskajos noteikumos par kubatūras aprēķinu nespēj izlabot pi 3.14159265359 vietā ir 3.12 kļūdu! Pat rakstīju iesniegumu lai izlabo, nekā! Liekas sīkums, bet pilnīgas muļķības ir visur... arī šis 5ccm konkrēti izskaidrojams ka virzulis tev var būt 5cm lielāks jo kubatūru apzīmē 5cm3.

Andris_Z
13.May 22:46
+
patīk
-
kashinjshh 21.Apr 2024 18:48
Pat motokrosa tehniskajos noteikumos par kubatūras aprēķinu nespēj izlabot pi 3.14159265359 vietā ir 3.12 kļūdu!

Tur nav kļūda. Ar to pi aizvietotājkoeficientu. Kubatūru reķinā (motokrosā), pi reizinā ar koeficientu, atbilstoši karstam vai aukstam motoram kad tiek veikti mērījumi. Kubatūras aprēķinā ir nevis cilindra diametrs, bet virzuļa diametrs, un tas ir mazāks par cilindra diametru, un tas koeficients ietver sevī to starpību, reducēto "pi".
Tātad, sporta klasē, maksimālā kubatūra var būt 55 kub.cm. un 45 klasē, 50 kub.cm. Un pamatojoties uz šiem cipariem būvējam attiecīgo motoru. Pamati pašā sākumā jāsarēķina pareizi, lai vēlāk nav jāpārtaisa.
Spota klasē kloķa rādiuss 22mm, 45klasē kloķa rādiuss 21mm. Visas rūnīcas kloķenes metam atkritumos uzreiz. Tad, kad rādiuss zināms sarēķinām virzuļa diametru, kāds iekļaujas līdz maksimālai kubatūrai. Ņemam vērā remota virzuļu izmēru iespejamos palielinājumus.
Igaunijā ir citi noteikumi, stingrāki nekā Latvijā.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā