Nu KAPĒC tās 16collu riepas tā ļoti gribas tur likt iekšā?
Nu neiet tas viss! Par mazu. Labāk tak 21collu mēģināt, nu ja galīgi nē, tad tās 19collu. Nu neesam taču galīgie pionieri taču. Vajadzētu padomāt vai šķēršļus vieglāk pārvar mazs, vai liels ritenis? Tas viss ir sen un daudzkārtīgi pierādīts ZM sacensībās. Ērenpreiss to lieliski konstrukcijās saprata. Jo lielāki ķēžrati, jo lielāks lietderības koeficients. Un tas arī ir sen jau pārbaudīts.
To motoriņu jauda nav tik liela, lai nelietderīgi iztērētu (nevajadzēs tik dikti forsēties).
Vienkārši 16" Deltas disks pažobelē mētājās. Varētu jau arī dzimto atstāt, kad tik tālu tiks, tad skatīsies. Un bildes pētot pamanīju ka daudziem ZM salikti 16" riteņi aizmugurē.
Te piemēri.
Ir vēl ČZ alumīnija 18" disks, bet tad gan rāmis būtu jāpielāgo un man liekas ka stipri p alielu tas būs. Vēl ir variants ielikt "kabatas krosinieku" riteni aizmugurē, bet tie ir vēl mazāki (šķiet 12").
Izcēlu dzinēju. Skats bēdīgs - jāmaina gultņi, blīvslēgs, izdilusi bukse labajā kolķvārpstas pusē. Un pats skarbākais - dzenošais ķēžrats ir piemetināts. Tā kā vajadzēs jaunu to vārpstu uz kuras atrodas dzenošais ķēžrats un sajūga mehānisms. Kā arī pašu ķēžratu (zvaigznīti) Dzinējs ir D-6. Varbūt kāds var aizdot orģinālo novilcēju. Dabūs uz pusēm un tad skatīsies, kas par bēdu ieleju tālāk.
Hmm, mums Honda DIO virzuli neizdevās iemānīt D motorā, kā arī pirksts pa resnu bija.
Un cik maksā tāds komplektiņš, kā pasūtīt (kataloga numurs u.t.t.)
Vai ir iespējams izravēt bronzas buksi (izdilušu) no D motora labās puses un tā vietā kādu blīvslēgu uzlikt? Orģinālais ieplūdes kanāls tiks likvidēts.
Es te sāku skatīties uz 38mm Meteora virzuļiem, bet kurš pēc izmēriem "D" motoros labāk derētu iekšā? Nu to pirkstu 10 vai 12mm, kautkā varētu adaptēt, bet pārējie izm. ?
Kurš būtu tas īstais labākais pasūtāmais?
Dio ir pirksts uz 12mm!
Par izdilušā cilindra honešanu garām...
Nezinu kurš tieši ir tas virzulis, jo dabūju bez iepakojuma. Varbūt uzzināšu.
kaibinj, ar to buksi tā ir kā ir... tur var ielikt slegto gultni varbūt līdzēs un nesulosies, protams, vienu pusi, kas pret klokeni atvērt! Iesp. var ļoti precīzi izvirpot un ielikt tur jaunu buksi, neesmu gān pētījis īpaši, bet liekas ka tur ir tērauda vai čuguna bukse.
P.S. Biedrs JA varētu padalīties ar pieredzi D motoru sagatavošanā, cik zināms, tad viņš pats ar tādām lietām pagātnē ir nopietni nodarbojies, mūsdienās gan varbūt tādas lietas uzskata par lielu grēkošanu
Nu neiet tas viss! Par mazu. Labāk tak 21collu mēģināt, nu ja galīgi nē, tad tās 19collu. Nu neesam taču galīgie pionieri taču. Vajadzētu padomāt vai šķēršļus vieglāk pārvar mazs, vai liels ritenis? Tas viss ir sen un daudzkārtīgi pierādīts ZM sacensībās. Ērenpreiss to lieliski konstrukcijās saprata. Jo lielāki ķēžrati, jo lielāks lietderības koeficients. Un tas arī ir sen jau pārbaudīts.
To motoriņu jauda nav tik liela, lai nelietderīgi iztērētu (nevajadzēs tik dikti forsēties).