Kaibinjsh : Hmm, mums Honda DIO virzuli neizdevās iemānīt D motorā, kā arī pirksts pa resnu bija.
Un cik maksā tāds komplektiņš, kā pasūtīt (kataloga numurs u.t.t.)
Vai ir iespējams izravēt bronzas buksi (izdilušu) no D motora labās puses un tā vietā kādu blīvslēgu uzlikt? Orģinālais ieplūdes kanāls tiks likvidēts.
Ja likvidē orģinālo ieplūdes kanālu tad tā bukse nav vajadzīga.
Visāda veida virzuļi www.maxmoto.lv ,un var arī rūpnīcā pasūtīt virzuļus pēc saviem izmēriem.
Ja ir liela interese var taisīt pasūtījumu!
Tik nezinu cik ~izmaksās speciālais pasūtījums, dažus viņiem arī nabūs izdevīgi taisīt, ja būs tad maksās......
Vnk sērijveida virzulis, kurus ražo masveidā priekš 50cc skuteriem, mopēdiem maksā ~20Ls. Cik sapratu tad igauņi to pašu bija izdarījuši un pasūtīja priekš D motoriem GOL virzuļus 38un39mm ar L-gredzenu, tādi pa ~45Euro+pasts pieejami holandē.
Ar to buksi ir probleemas iznjemt vinju viegli bet bet ielikt orogjinaalu atpakalj ir gruuti. Urbt vinju nevar-druup kopaa materials, vareetu buut grafiit bronza ,dereetu uztaisiit taadu no bronzas-buutu izturiigaaka.
par to buksi uz sajūga pusi runājot, veči stāstīja ka savā laikā kad krāmējušies ar mopēdiem tai vietā esot virpojuši,(vai kā savādāk?) ārā to buksi un likuši iekšā gultni un saļņiku, līdzīgi kā tas jau ir aizdedzes pusē :idea: tikai diez vai mājas apstākļos to var kvalitatīvi izdarīt (izvirpot)!?
Vēl vienu interesantu lietu izstāstīja par ieplūdi, ko taisīja pa tiešo cilindrā, cilindram sajūga pusē esot noslīpētas visas ribas un pa tiešo pie lūkas skrūvēts klāt lielāks karburātors, kādi nu toreiz bija pieejami - vecās minskas jawas... Nesapratu tikai vai pirms kārbas tika likts vārstiņš/membrāna vai kas? ar šādiem mopiņiem esot varējis braukt ar uzrautu priekšu pret kalnu
05.Dec 2008 | Pēdējo reizi labots 05.Dec 2008 17:08; labots 1 reizi
+
-
Vēl viena svarīga lieta!
Mopēdu uzbūvēt vēl ir špicka, bet aiztransportēt uz Api jau ir sarežģitāk. :shock:
varianti:
1) Parastajā piekabē
+ var pārvietot vairākus mopēdus
+ var pārvietot citas grabažas (teltis, partika, instrumenti u.t.t.)
- autiņu vajag ar āķi
-vajag piekabi
-jādomā nostiprināšanu
-pieturvietās kādam jāpieskata saimniecība
2) Busā (kablukā, pikapā)
+ja liels buss var vairākus mopēdus vest
+mopēds ir siltumā un sausumā
+var daudz mantu līdzi paņemt
+var lielāka kompanija braukt
-ne katram ir buss un ne katrs grib dalīties
-arī jadomā par nostiprināšanu
3) Uz jumta bagāžnieka velosipēda turētājā
+vienkārša transportēšana (uzliki uz jumta, nostiprināji un brauc)
+lēti (jumta bagāžnieks maksā lētāk par piekabi)
-ne katram var būt pa spēkam uzcelt mopēdu uz jumta
-nedrīkst braukt pa krūmiem, var noraut to drapaku no jumta
-ja mopēda rāmis stipri atškiras no velosipēda rāmja, tad var būt sarežģijumi ar nostiprināšanu.
Savējo jau laikus nogādāšu Apē "bāzes vietā". (~4 km līdz trasei) Kaut vai pa daļām izjauktu ar Fiestu.
Rezonātora sākuma daļu labāk ņemt jau gatavu (līku) trubu D=30 vai 32mm, tur gāzu ātrums maksimāls un nav vēlami asumi.
Liekuma ārējā aploce paliks nemainīga kur izgriezums nāks no liekuma iekšpuses. Jāizgriež tā, lai saskarēlipses būtu vienādas. Izgriežot gabalus ārā garums samazināsies.
Izplešanās konusu vajag lēzenu. Cilindriskā daļa laikam būs par garu.
Ir labs piemērs rezonātoram kāds bija uz Karro mopēdiem Biķerniekos, teicams piemērs. Vajag kopēt, un viss! Varbūt pirmo līkumu drusku resnāku un piedzīt trubas kopējo tilpumu (kā pamācībās par rezonātoru būvi).
Rezonātors ir saskaņā ar konkrēto cilindru un sadales fāzēm, tā kā vairāk informācijas un daudz rezonātoru, tad kurš būs labāks? Var uz stendiem visu to likt un mēģināties. Tas ir kā māksliniekam, bez pieredzes grūti un talanta grūti.
Kāds rezonātors atbilst - ''kaķim zem astes" man grūti pateikt.
Rezonators ir pēc Exaustcalculator. Šeit gan nav mērogā. Tad sākuma gabalu ņemt galu ņemt no Voshoda? Varbūt kādam ir bildes ar spicajiem mopēdiem? Visur tikai ērmu bildes. Pats Karro nometnei tuvumā netiku, kur nu vēl nobildēt kaut ko. Un acumērs jau man arī nav tāds, lai pēc tam pēc redzes atmiņas kaut ko uzbūvētu Te ir kaut kāds standarta D dzinēja rezonators, atrasts krievijas interneta dzīlēs.
Vienkarsi gribeju pateikt, ka man tads majas stav uz krosinieka.
Vel ko es gribeju konkretak zinat -
Sim krosiniekam pirmas tris/ cetras sekundes pirmaja atruma loti svaki velk, un tad pec tam ka zvers aiziet.
Pa cik sis nav vienigais mopeds kurs man majas atrodas, tad es zinu ka vinam uzreiz butu jarauj zvera no pirma ruckas pagrieziena. Dzinejs itka ir nesen salikts un nav ticis braukts, bet kas tad pie vainas? Klokvarpsta varbut? :roll:
Ja likvidē orģinālo ieplūdes kanālu tad tā bukse nav vajadzīga.
Visāda veida virzuļi www.maxmoto.lv ,un var arī rūpnīcā pasūtīt virzuļus pēc saviem izmēriem.