Aizmirsi paroli?


elf
06.Nov 2008
+
patīk
-
Kaibinjsh :
Hmm, mums Honda DIO virzuli neizdevās iemānīt D motorā, kā arī pirksts pa resnu bija.

Un cik maksā tāds komplektiņš, kā pasūtīt (kataloga numurs u.t.t.)

Vai ir iespējams izravēt bronzas buksi (izdilušu) no D motora labās puses un tā vietā kādu blīvslēgu uzlikt? Orģinālais ieplūdes kanāls tiks likvidēts.


Ja likvidē orģinālo ieplūdes kanālu tad tā bukse nav vajadzīga.
Visāda veida virzuļi www.maxmoto.lv ,un var arī rūpnīcā pasūtīt virzuļus pēc saviem izmēriem.

Armands
06.Nov 2008
+
patīk
-
Ja ir liela interese var taisīt pasūtījumu!
Tik nezinu cik ~izmaksās speciālais pasūtījums, dažus viņiem arī nabūs izdevīgi taisīt, ja būs tad maksās......
Vnk sērijveida virzulis, kurus ražo masveidā priekš 50cc skuteriem, mopēdiem maksā ~20Ls. Cik sapratu tad igauņi to pašu bija izdarījuši un pasūtīja priekš D motoriem GOL virzuļus 38un39mm ar L-gredzenu, tādi pa ~45Euro+pasts pieejami holandē.

izskatas šādi:

http://www.emot.nl/webwinkel/images/uploads/foto_0457_205.jpg

Rudzix
06.Nov 2008
+
patīk
-
Ar to buksi ir probleemas iznjemt vinju viegli bet bet ielikt orogjinaalu atpakalj ir gruuti. Urbt vinju nevar-druup kopaa materials, vareetu buut grafiit bronza ,dereetu uztaisiit taadu no bronzas-buutu izturiigaaka.

Kaibinjsh
07.Nov 2008
+
patīk
-
Ja nav bukses, tad ir caurvējš uz sajūga pusi. Un sajūga vākam man ir robs, kur magneto bijis pieskrūvēts.

Jamac
07.Nov 2008
+
patīk
-
tam virzulim gredzens jau virsu vai kā ?

Armands
07.Nov 2008
+
patīk
-
Jamac :
tam virzulim gredzens jau virsu vai kā ?


mēģini saskatīt bildē 8)

juriz
08.Nov 2008
+
patīk
-
par to buksi uz sajūga pusi runājot, veči stāstīja ka savā laikā kad krāmējušies ar mopēdiem tai vietā esot virpojuši,(vai kā savādāk?) ārā to buksi un likuši iekšā gultni un saļņiku, līdzīgi kā tas jau ir aizdedzes pusē :idea: tikai diez vai mājas apstākļos to var kvalitatīvi izdarīt (izvirpot)!?
Vēl vienu interesantu lietu izstāstīja par ieplūdi, ko taisīja pa tiešo cilindrā, cilindram sajūga pusē esot noslīpētas visas ribas un pa tiešo pie lūkas skrūvēts klāt lielāks karburātors, kādi nu toreiz bija pieejami - vecās minskas jawas... Nesapratu tikai vai pirms kārbas tika likts vārstiņš/membrāna vai kas? ar šādiem mopiņiem esot varējis braukt ar uzrautu priekšu pret kalnu :D

Jamac
08.Nov 2008
+
patīk
-
Armands :
Jamac :
tam virzulim gredzens jau virsu vai kā ?


mēģini saskatīt bildē 8)


skaidrs jau gredzens virsuuu...

R.Ch
15.Nov 2008
+
patīk
-
Hei! Nu neesi vēl izgriezis tos ķēžratus?

kashinjshh
16.Nov 2008
+
patīk
-
:D pa shokoladi var uzzinat virzulja kodu... :oops:

Kaibinjsh
05.Dec 2008 | Pēdējo reizi labots 05.Dec 2008 17:08; labots 1 reizi
+
patīk
-
Vēl viena svarīga lieta!

Mopēdu uzbūvēt vēl ir špicka, bet aiztransportēt uz Api jau ir sarežģitāk. :shock:

varianti:

http://www.russobalt.lv/UserFiles/Image/test/bez-bremz/t02-B.jpg

1) Parastajā piekabē

+ var pārvietot vairākus mopēdus
+ var pārvietot citas grabažas (teltis, partika, instrumenti u.t.t.)
- autiņu vajag ar āķi
-vajag piekabi
-jādomā nostiprināšanu
-pieturvietās kādam jāpieskata saimniecība

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4c/VW_Eurovan_T4a_Multivan_Allstar.jpg/250px-VW_Eurovan_T4a_Multivan_Allstar.jpg

2) Busā (kablukā, pikapā)

+ja liels buss var vairākus mopēdus vest
+mopēds ir siltumā un sausumā
+var daudz mantu līdzi paņemt
+var lielāka kompanija braukt
-ne katram ir buss un ne katrs grib dalīties
-arī jadomā par nostiprināšanu

http://www.jumtabagaznieki.lv/typo3temp/pics/T_81f56b954e.jpg

3) Uz jumta bagāžnieka velosipēda turētājā
+vienkārša transportēšana (uzliki uz jumta, nostiprināji un brauc)
+lēti (jumta bagāžnieks maksā lētāk par piekabi)
-ne katram var būt pa spēkam uzcelt mopēdu uz jumta
-nedrīkst braukt pa krūmiem, var noraut to drapaku no jumta
-ja mopēda rāmis stipri atškiras no velosipēda rāmja, tad var būt sarežģijumi ar nostiprināšanu.

Savējo jau laikus nogādāšu Apē "bāzes vietā". (~4 km līdz trasei) :D Kaut vai pa daļām izjauktu ar Fiestu.

AivisG
05.Dec 2008 | Pēdējo reizi labots 06.Dec 2008 11:18; labots 3 reizes
+
patīk
-
momblāna vai tules veloturētajs daudz ko panes, tikai divatā jāceļ un jāpieštropē kārtIgi. Darba vajadzībām uz jumta esmu vedis 5-600 kg.

Kaibinjsh
05.Dec 2008
+
patīk
-
R.Ch :
Hei! Nu neesi vēl izgriezis tos ķēžratus?


Tavus vēl neesu griezis. Kad būšu ticis ar dzinēju un rāmi kārtībā tad arī griezīšu to zobratu. Nav ko liekus dzelžus balkonā turēt :D

Šie ir pēc Andris_z rasējuma.

http://bildez.lv/bildes/kaibinjsh/moped/1225436226.jpg

http://bildez.lv/bildes/kaibinjsh/moped/1225436229.jpg

Zobratu datus skatīt tēmas pirmajā l.p.p.

Kaibinjsh
25.May 2009
+
patīk
-
Par rezonatoru.

Ko speciālisti saka. Vai tā drīkst salocīt sākuma daļu rezonatoram? Nebūs tā ka beigās viss kaķim zem astes?

http://bildez.lv/bildes/kaibinjsh/moped/1243240192.jpg

Paredzēts montēt pa tiešo pie cilindra. Varbūt kādas idejas.

Pelēkie sektori ir aptuveni tādi kā izgrieztie no otras puses.

Andris_Z
25.May 2009
+
patīk
-
Rezonātora sākuma daļu labāk ņemt jau gatavu (līku) trubu D=30 vai 32mm, tur gāzu ātrums maksimāls un nav vēlami asumi.
Liekuma ārējā aploce paliks nemainīga kur izgriezums nāks no liekuma iekšpuses. Jāizgriež tā, lai saskarēlipses būtu vienādas. Izgriežot gabalus ārā garums samazināsies.
Izplešanās konusu vajag lēzenu. Cilindriskā daļa laikam būs par garu.
Ir labs piemērs rezonātoram kāds bija uz Karro mopēdiem Biķerniekos, teicams piemērs. Vajag kopēt, un viss! Varbūt pirmo līkumu drusku resnāku un piedzīt trubas kopējo tilpumu (kā pamācībās par rezonātoru būvi).
Rezonātors ir saskaņā ar konkrēto cilindru un sadales fāzēm, tā kā vairāk informācijas un daudz rezonātoru, tad kurš būs labāks? Var uz stendiem visu to likt un mēģināties. Tas ir kā māksliniekam, bez pieredzes grūti un talanta grūti.
Kāds rezonātors atbilst - ''kaķim zem astes" man grūti pateikt.

Kaibinjsh
25.May 2009
+
patīk
-
Rezonators ir pēc Exaustcalculator. Šeit gan nav mērogā. Tad sākuma gabalu ņemt galu ņemt no Voshoda? Varbūt kādam ir bildes ar spicajiem mopēdiem? Visur tikai ērmu bildes. Pats Karro nometnei tuvumā netiku, kur nu vēl nobildēt kaut ko. Un acumērs jau man arī nav tāds, lai pēc tam pēc redzes atmiņas kaut ko uzbūvētu :D Te ir kaut kāds standarta D dzinēja rezonators, atrasts krievijas interneta dzīlēs.

http://bildez.lv/bildes/kaibinjsh/moped/1243246475.jpg

Zem tā "bildes.lv" ir izmērs 300.

Martinsre
25.May 2009
+
patīk
-
Ar Riga 13 zobratu uz deltas 16" rata var bez problemam pabraukt, tur ari kadi 40 zobi ir.

Kaibinjsh
25.May 2009
+
patīk
-
Un? Ko ar to gribēji pateikt? :shock:

Martinsre
25.May 2009
+
patīk
-
Kaibinjsh :
Un? Ko ar to gribēji pateikt? :shock:


Vienkarsi gribeju pateikt, ka man tads majas stav uz krosinieka.

Vel ko es gribeju konkretak zinat -

Sim krosiniekam pirmas tris/ cetras sekundes pirmaja atruma loti svaki velk, un tad pec tam ka zvers aiziet.

Pa cik sis nav vienigais mopeds kurs man majas atrodas, tad es zinu ka vinam uzreiz butu jarauj zvera no pirma ruckas pagrieziena. Dzinejs itka ir nesen salikts un nav ticis braukts, bet kas tad pie vainas? Klokvarpsta varbut? :roll:

Armands
25.May 2009
+
patīk
-
uz kādiem apgriezieniem rēķināji to izpūtēju?

ir igauņu versija izpūtējam, kautkur tepat iekš retromoto foruma bija sastopams.

ja pa nopietno taisa tad viss rezonators no viena biezuma materiāla, cauruli diezvai dabūsi 0,8-1mm biezu.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā