Aizmirsi paroli?


Andris_Z
08.Jun 2009
+
patīk
-
Par D motoru izpūtēju.
Ja godīgi, tad skūteru tjūninga trubas ko pārdod, ir dikti smagas, noteikti 1mm būs. Bet 0,8mm biezais skārds ar biezuma pielaidi -0,05mm, būs ~0,75mm. Labi gan nebūtu biezāku ņemt.

Ieplūdi, 6mm alumīnija flančus caurules galos PIEMETINĀT ! Un tad lieko tilpumu ar šķidro metālu vai epoksīdus ar alumīnija pulvera (padaudz) sajaukumu varētu likt. Varbūt to kompozītu netaisīt un vnk no alumīnija gabala saštukot gatavu (laikam drošāk).

Par tām "vardītēm" R14Ю priekš Junioriem varētu atsevišķi skatīt?
Zobrats tur pēdējām bija 55 zobi. (Bildē redzams).

kashinjshh
08.Jun 2009
+
patīk
-
Andris_Z :
Par D motoru izpūtēju.
Ja godīgi, tad skūteru tjūninga trubas ko pārdod, ir dikti smagas, noteikti 1mm būs. Bet 0,8mm biezais skārds ar biezuma pielaidi -0,05mm, būs ~0,75mm. Labi gan nebūtu biezāku ņemt.

Ieplūdi, 6mm alumīnija flančus caurules galos PIEMETINĀT ! Un tad lieko tilpumu ar šķidro metālu vai epoksīdus ar alumīnija pulvera (padaudz) sajaukumu varētu likt. Varbūt to kompozītu netaisīt un vnk no alumīnija gabala saštukot gatavu (laikam drošāk).

Par tām "vardītēm" R14Ю priekš Junioriem varētu atsevišķi skatīt?
Zobrats tur pēdējām bija 55 zobi. (Bildē redzams).


:| ko tu stasti smagas, tas ir tikai tas letais gals lidz 200ls tu laikam nevienu normalu trubu pa 300ls nemaz neesi turejis roka tas ir 3reiz vieglakas un ari 0.7 biezas un pietiekami atri var ieplaisat no vibracijas utt

taka labak izmantot planaku metalu ja var sametinat njem 0.5

dezamet
09.Jun 2009
+ 1
patīk
- 0
neizaiciniet lietotājus................

Andris_Z
14.Jul 2009
+
patīk
-
Lietot. kaibinjam. Es atvainojos, bet bildē nesaskatīju, kuru no KEIHIN karbjiem tu uzliki?
Bildē pa labi, vai pa kreisi? Man labāk patiktu, pa labi arī 21mm, uz vidējiem apgriez. lielāka jauda varētu būt un ir arī modelis ar ekonostatu.
Te bildīte, no Jp.
http://team-tetsu.ddo.jp/day/P1090009.jpg

Kaibinjsh
14.Jul 2009
+
patīk
-
To pa kreisi (Keihin škiet bija PE, no Honda DIO), bet beigās uzliku Delorto. Jo biju nošāvis šķībi ar kolektora "projektēšanu" (uzmērīšanu pirms projektēšanas). Dellorto bija stiprinājums ar "žnaugu" un pāreju uz "flanci" to tad varēju pagriezt pareizā leņķī. Vēl jau garenvirzienā šis man īsti horizontāli nebija. Bet tas mopēdam testa braucienos neko neietekmēja.

Dellorto bija škiet no PHBN/PHVA saimes no 50 cc skūtera ņemts. Čoks tam bija ar elektropiedziņu, tātad nestrādāja.

Difuzora diametrs tuvs Nestea pudeles kakliņa diametram :D No tā filtru uzķīmiķoju (pudeles kakliņš + fragments no Fiestas vecā gaisa filtra papīra). Un visa saimniecība turās kopā ar Honda Dio orģinālo gaisa īscauruli.

Andris_Z
14.Jul 2009
+
patīk
-
Lietot. Kashinjam. Par trubām.
Ļoti gribētos pateikties par skaidrības ieviešanu par to rezonātoru materiāla biezumu. Man nav nācies turēt rokās tās dārgās rores un no jaudas stendiem arī patālu. Kādreiz jaudas stendu diplomdarbā zīmēju, kā tehnoloģisko iekārtu - tur viss bija okey.
Uzvalks vienmēr jāmēra pēc klienta, tā arī ar trubām pēc vietas niansēm, un kas to zin vai labi izskatīsies.

kashinjshh
14.Jul 2009
+
patīk
-
:macies:

Zviedrijā kur 50cm3 brauca apmeram 5 sek ātrak par manu apļa laiku, gāju skatīties kādas rores stāv... viņiem vienmēr līdzi ir TIG metināmais, vismaz 3 rezerves rores kuras pēc katra treniņa vai sacensības tiek mainitas jo ieplaisā, izgatavotas no plānā 0.5-0.7 terauda, tad vakara kerās pie metināmā un labo izpūtējus...

par rorēm no dārgā gala.... pie viņām ir tak sēdējuši vairāki inžinieri un cenu atšķiriba arī dzinējs to jūt...

Volkijs
15.Jul 2009
+
patīk
-
Kā jūs domājat šo ir Rīgu 13 vērts parveidot priekš Biķerniekiem vai arī atstāt orģinālu?

Šeit Attēls - http://foto.inbox.lv/trokis/Mani-Bijushie-Un-Tagadeejie-Aparaati/DSC00580.jpg

Kaibinjsh
15.Jul 2009
+ 1
patīk
- 0
Atstāj orģinālu un brauc standarta klasē. Būtu man pilns standarta komplekts arī tā darītu.

Volkijs
15.Jul 2009
+
patīk
-
Nu Lidz Pilnībai Man Vajadzētu Jaunu To Priekšejo Masku Jo Mans Tēvs Partaisīja Uz 5x Lielāku Lukturi ar 3,5v Voltu Lampiņu!:twisted:

A Minimalus Uzlabojumus Neveikt? :)

Andris_Z
15.Jul 2009
+
patīk
-
Nu arī standarta klasē jātaisa ar motoru tāda pati ķīmija kā sporta, tikai bez vārsta, standarta karburātors ar izurbtu maximāli urbumu. Tākā cilindrs ir lielākais radošo izdomu izpaušanas objekts kopā ar virzuli (tā neredzamā daļa), nevajadzētu novārtā atstāt kloķvārpstu, klani, to gultņus, blīvslēgus kloķvārpstai.

Kaibinjsh
15.Jul 2009
+ 1
patīk
- 0
Neiesaku pirkt blīvslēgu D motoriem centrāltirgus kioskā. Tas uzreiz ir metams (darba virsma ir šķība, gumijas ļerpatas karājās un atsperīte gigantiska uzlikta). Labi ka veco neizmetu (bija vēl gana labs). Pats uzreiz arī nepaskatījos kāds ir. Bija jāskrien.

Micuks
15.Jul 2009
+
patīk
-
Blīvslēgus labāk pirkt specializētajos veikalos kur tie ir svaigi un no mūsdienīgiem materiāliem.

Kaibinjsh
15.Jul 2009
+
patīk
-
Kad laiks spiež, tad nav laika meklēt specializētos veikalus. Visu gatavošanos ZM man izjauca neplānots komandējums nedēļas garumā. Nolikumā dzinēju skaits uz viena mopēda taču nav ierobežots :D , jātaisa ar blaķeni un ar atsevišķu piedziņu (savu dzinēju) blaķenei. :D Tikai tad blaķenes piedziņai vajag "brīvrumbu".

Micuks
15.Jul 2009
+
patīk
-
Nav tik grūti atrast tādus veikalus :)

Tā blaķenes piedziņa būs lieka parpala, kura jāsinhronizē/jāregulē lai vienādi breucās, nez it kā, nav slikta ideja, bet tas visu sarežģīs un kādas šaizes gadījumā būs liekas problēmas :sidecar:

Pašam ir kāda ideja jau sen, nepārkāpjot nolikumu, bet vēl līdz galam nēsmu izdomājis izpildījumu :D

Volkijs
15.Jul 2009
+ 1
patīk
- 0
A cik tas prieciņs izmaksatu?

(tas Bija Domats Uzlabošanas ziņā)

Kaibinjsh
03.Aug 2009
+
patīk
-
No kāda materiāla (marka, u.t.t.) gatavot D8 kloķvārpstas "galus"? Ir doma aizdedzes pusē nomainīt un tad jau pie viena arī otrā pusē. Jo rezerves kloķvārpstas gultņu sēžas ir izdilušas. Gultnis uz tās sēž bez uzspilējuma, var pat ar pirkstiem pakustināt. Un ja jau pavisam jauc to kloķvārpstu, tad varbūt kāds zinošs foruma biedrs var pačukstēt kādu gultni jāliek klaņa apakšā. Varbūt ir kāds labs un pieejams donors visam klanim, lai pirksts būtu adatgultņos.

Armands
03.Aug 2009
+
patīk
-
Kaibinjsh :
Neiesaku pirkt blīvslēgu D motoriem centrāltirgus kioskā. Tas uzreiz ir metams (darba virsma ir šķība, gumijas ļerpatas karājās un atsperīte gigantiska uzlikta). .


Diemžēl tik šaurs blīvslēgs specialajos veikalos nav pieejams, tādi izmēri ir putekļu gumijām, sazin vai tāda pildīs nepieciešamo funkciju.

Kaibinjsh
04.Aug 2009
+
patīk
-
Nav problēma to blīvslēga turētāju jaunu uztaisīt. Galvenais lai blīvslēga iekšējais izmērs būtu īstais. Man jau dzinējam orģinālā aizdedzes sistēma vairs nav.

ja
04.Aug 2009
+
patīk
-
gultņu bodēs bez bēdu!
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā