Aizmirsi paroli?


martini
30.Sep 2010 | Pēdējo reizi labots 30.Sep 2010 17:00; labots 3 reizes
+
patīk
-
Sveicināti, visi retro cienītāji! :sveiks:
Sen bija vēlēšanās, tagad radās iespēja, un iegādājos skaisto, stilīgo Gauju! Vēlētos to savest pilnīgā kārtībā, kāda tā ir bijusi 1961.gadā (spriežot pēc gadskaitļa uz karburatora). Saprotu, ka bez Jūsu padomiem un atbalsta tas nav pareizi, precīzi un korekti izdarāms.
Lūk, tādēļ esmu šeit!

http://content6-foto.inbox.lv/albums142042056/martinsff/Gauja/DSC-1044.sized.jpg

Vēl dažas bildītes: http://foto1.inbox.lv/martinsff/Gauja/DSC-1045.jpg

R
30.Sep 2010
+
patīk
-
labi saglabājusies :good!:

AivisG
30.Sep 2010
+
patīk
-
Apsveicu, tadu nav daudz. Ko tieši gribi uzzināt?

Sbech
30.Sep 2010
+
patīk
-
Dzinējs ārēji labs vai ļoti labs! :good!: Arī izpūtējs neizskatās aprūsējis.

Lukturis apmēram to gadu, bet no velosipēda, Gaujām bija "resnīgāki".

61 gads - labs gads, vēl no labāka metāla taisītas, ar izliektākām stūrēm...

A-76
30.Sep 2010
+
patīk
-
You , labs GAUJINIEKS ,apsveicu ,novēlu atrast bagažnieku,oriģinālo ķepiņu[deficīts] ,lukturi un nereālos ķēžu sargus. Tad var atstāt tā kā ir vai arī pavērt maciņu - cinkot,hromēt,strūklot,krāsot u.c. sīkumi tad braucamais sanāk dārgāk par ķīniešu rollā ,bet tas taču ir tā vērts,lai izdodas !!!

ja
01.Oct 2010
+
patīk
-
varbūt noder atjaunošanas procesā.....
http://www.retromoto.lv/forum/gauja-tevi-bernibu-pasmelu-sauja-t4336.htm?highlight= tevī bērnību pasmeļu sauj

martini
01.Oct 2010
+
patīk
-
Paldies par vēlējumiem, lai piepildās!
Izpūtējs labs (pateicoties senajam saimniekam, kurš nebija neko tur apakšā tīrijis, un tas bija kā iekonservēts :) ), tikai iekšā tukšs un izplūdes līkums norūsējis. laikam jau jāhromē?! šeit jau jautājums - vai hromēt tikai beigto daļu vai arī visas 3 izpūtēja daļas?
Dzinējs - rūc, bet pabraukt nevar, jo noslāpst pēc 10 sekundēm, ārdīšu karbuli, meklēšu problēmu. Vēl, izspiežot sajūgu ir graboņa dzinējā, domāju, ka tas varēru būt kāds gultnis.
Vai vari, Sbech, plašāk pastāstīt par " ar izliektākām stūrēm..." ?
Vai "ķepiņa" ir kājiņa, un, vai šī nav oriģināla (kaut kādu dīvainu metinājumu es tur pamanīju)?
Vai skrūves, zobrats, spieķi ir cinkoti(dzeltenīga nokrāsa)? Kur Jūs to darāt?
Stūrei vietām norūsējis nost ir hroms, tā ir jāpārhromē. Esmu lasījis par hroms.lv, un ir piedāvājums sūtīt uz Igauniju, vēl jāizdara izvēle.
Pēc forumā lasītā, saprotu, ka jāmēģina rūsa izpulēt no riteņu dangām, ja nesanāk, tad tikai domāt par pārhromēšanu, ja?
Vai sēdekli atstāt veco, padilušo, vai arī iegādāties Rīgā šūto repliku? Kā pareizāk?
Mana atjaunošanas doma tāda:
1.Savest kārtībā visus mehānismus: dzinēju, ritošo, stūrējošo daļu, bremzes, pedāļus, sviras.
2.Iztaisnot liektās daļas, sameklēt trūkstošās, nomainīt "inovatīvos" risinājumus, skrūvītes utt. pret 60-to gadu oriģinālajiem.
3.Salikt Gauju kopā, jau ar visām oriģinālām skrūvītēm, blīvītēm utt.
4.Tikai tad sākt domāt par hromēšanu, cinkošanu, krāsošanu (oriģinālo krāsojumu laikam neatstāšu, jo ir daudz vietās lieli rūsas pleķi, un senāk ir veikti piekrāsošanas darbi).

martini
01.Oct 2010
+
patīk
-
Jā, "ja",Tevis doto linku jau esmu izpētījis, pārskatījis un smēlies prieku un apbrīnu, un iedvesmu uz ko man tiekties! :)

Sbech
01.Oct 2010
+
patīk
-
Vai vari, Sbech, plašāk pastāstīt par " ar izliektākām stūrēm..."


Dažādu gadu Gaujām ir bijušas sīkas atšķirības, tajā skaitā vecākajam Gaujām stūres "ragi" ir ar leilāku radiusu izliekti. Jums ir "vecā tipa".

Kājiņa, manuprāt - stipri pēc oriģinalās izskatās.

Spieķi sākotnēji bijuši cinkoti, bet cinks pelēcīgs, nevis dzeltens.

Par hromu - smags jautājums... Pārhro'mēšana maksā neiepriecinoši. Šad tad lētāk nopirkt tādu pašu detaļu ar saglabājušos hromu, nekā pārhromēt. Nopulēt var tikai sīkos punktiū, un - ņe uz izpūtēja izliekuma, tur karstuma dēļ viss pastiprinati rūsēs.

martini
01.Oct 2010
+
patīk
-
Patīk man zili/baltas Gaujas, skaistas, bet uzskatu, ka jāsaglabā tās "dvēsele" un "raksturs", tādēļ manējā paliks melna. :)
Vai tagad cinkojot rezultāts ir pelēcīgs?
Vēl neesmu pilnībā sapratis Gauju ražošanas gadus, šeit rakstāt, ka 1961-1963, bet uz aizmugurējās rumbas man ir 59, kā jau rakstīju, uz karb. ir 61?

Sbech
01.Oct 2010
+
patīk
-
Ir dažādi cinkošnas sastāvi (vai tehnoloģijas?) - rezultāts vai nu pelēcīgs (kā lukturu stabi un žogi uz ielām) vai nu dzeltenīgs (kā cinkotās detaļas vēlāko gadu mopēdiem). Biežāk sastopams pelēkais cinks (tā ir dabīgā, tīra cinka krāsa).

Ražošnas gadi - noteikti sākot ar 1961. Melnā krāsa un spiedogs uz karburatora norāda uz 1961...

Rumbas RVR (sākot ar Gauju izlaišanu pārdēvētais par Sarkano Zvaigzni) ražoja kopš tā pārtapa no Ērenpreisa rūpnīcas par RVR, tātad, "59" varētu izskaidrot ar a) rūpnīcā paņēma rumbu no krājumiem, no rumbām, kas ražoti vēl velosipēdiem un b) riteni kāds no iepriekšējiem saimniekiem pārspieķoja uz RVR velosipēda rumbu.

Re, rumba uz motovelosipēda "Rīga", kuru ražoja pirms Gaujām
http://www.mois.ee/d4/d4_11.jpg

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=19546&page=1

martini
01.Oct 2010
+
patīk
-
Pamazām rodas skaidrība...:)
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā