Aizmirsi paroli?


kaspars turks
31.Oct 2023
+
patīk
-
vai kāds nevarētu atklāt gāzu sadales fāzes d6 motoriņam?joka pēc taisu d6 dzinēju ar ieplūdi karterī (no priekšas)ar lapiņ vārstu,gribas lai griežas jautri.kloķene standarts ,bet sašaurināta pa 2mm no katra vaiga.un vēl ,kāda diametra karbulis būtu optimāls?man ir 23 mm bing karbis domāju ka varētu būt pa lielu.sacīkstēs nepiedalīšos

Andris_Z
02.Nov 2023 | Pēdējo reizi labots 13.Okt 2024 17:16; labots 1 reizi
+
patīk
-
Par sadales fāzēm cilindrā. Voitenko pastāsīs.

Griezīsies jautri, tukšgaitā. Ja vajag vilkmi, tad jāpārbūvē cilindrs.
Mums vajag maksimāli aizpildīt zemcilindra telpu. 2mm ņemt nost ir nejēdzība.

Andris_Z
06.Nov 2023
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1699254491-47091995.jpg

Andris_Z
06.Nov 2023
+
patīk
-
Kādas tur fāzes vajag? Taisam labāk mazākas. Labāk vilks, bet, bet, vajag vairāk lūkas un kanālus lai degmaisījums nevājinātos. Tajās pašās fāzēs vairāk degmaisījuma izpumpēt cauri. Izplūdē arī, tajās pašās fāzēs divreiz ātrāk jāatbrīvo no dūmgāzēm. Spiediena kritumam dūmgāzēm jābūt daudz lielākam, līdz sāk vērties vaļā pārplūdes. Bez daudzām izplūdēm nekādi neiztikt.

Orik
06.Nov 2023
+
patīk
-

Andris_Z
10.Nov 2023
+
patīk
-
youtu.be/TuofC3YTjH0?t=143
Šajā gadījumā montēt klāt kādu šīberi ir diezgan bezjēdzīgi. Zobu siksna nedroša. To pašu vienkāršāk un drošāk ir iemontēt, jau esošā vietā, to palielinot. Konstrukcija bezjēdzīga. Cilindrs nez kāpēc pacelts debesīs? Citā variantā, to monstrozo cilindru var arī vienkāršāk, piebarot no normāla lapiņvārsta, un viss.

Tas viss, neatbilst tēmai. Par D-6 motoriņu. Mums ir 45,3 kub.cm. standartā. Zelta mopēdiem vēl var likt klāt 5 kub.cm., un tas arī viss. Izskatam arī ir jāatbilst oriģinālam.

Andris_Z
15.Nov 2023
+
patīk
-
D-4 motoriņa radītājs - Филипп Александрович Прибылой. Daudz ko ielika konstrukcijā.
Izplūdes un pārplūdes fāzes arī nav īsti simetriskas attiecībā pret AMP (virzuļa augšējais maiņas punkts). Klaņa slīpums degmaisījuma saspiešanas laikā lielāks. bet degmaisījuma degšanas laikā mazāks. Tā tiek samazināta virzuļa berze pret cilindru un palielinās degšanai atvēlētais laiks.
Uz klaņa mazāka slīpuma rēķina varam ielikt konstrukcijā īsāku klani.
Tā var spriest, ka motoriņš bija nopietni pārdomāts. Ja kāds vēlās, var mērīt tās fāzes precīzi, un papētīt. Zelta mopēda motoros, tiek tas izmantots plaši, un rezultāti neizpaliek.
Filipam Aleksandrovičam patika visādi spīdzināt motoriņus.

Andris_Z
21.Nov 2023
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1700568523-img-132411.JPG
Šī konstrukcija, tās fragments laikam vēsturiski nācis no minimoto, valmieras.
Ja ir lielāks kaburātors, tad iesūkšanas plūsmu dalām divās daļās: viens iet caur rotācijas vārstu kloķvārpstas vienā rēdzes galā, taisni virsū uz klaņa gultni, otrs caur lapiņvārstu, taisni zem virzuļa telpā. Lapiņvārsta karbonam jābūt biezkākam kā parasti, lai strādā ātrāk nekā parasti.
Parasti to kloķvārpstas iesūkšanas rēdzes galu izgatavo lielāka diametra, nekā standartā, apm. diametrs 20...25mm.

Andris_Z
22.Nov 2023
+
patīk
-
kaspars turks 31.Oct 2023 23:51
man ir 23 mm bing karbis domāju ka varētu būt pa lielu.sacīkstēs nepiedalīšos

Tā, kā, izvēlējies šo karburātoru, tas labi. Man arī baigi patīk, fanoju par to. Tam ir vecā, labā, pneimatiskā degvielas bremzešana. Resns gaisa kanāls uz smidzinātāju.
Visi, tie PWK ar tām ekonostatiskām bagātināšanām, power jet, nepatīk. Jo, tā ir papildus sistēma, bez tās tā kaburātora sistēma nespēj normāli strādāt. Nepatīk tā 4T smalkās izsmidzināšanas sistēma. Ekonomiska gan, jā, ir.

Andris_Z
19.Mar 2024
+
patīk
-
Ja mēs pilnveidosim gāzes apmaiņas procesus cilindrā, tad pie tām pašām fāzēm varēsim iegūt 3x lielāku jaudu.
Te redzams, ka kaut kas darīts pareizā virzienā. Redzams ka arī aklajā zonā izplūde tiek aktivizēta. Kā arī Kaļķa sistēma pārplūdēs, kā bija pažarnieku sūkņa piedziņas motoram. Vajag tikai labi to visu metālā dabūt gatavu.
https://i1297.photobucket.com/albums/ag35/Daniel_Ott/EB5913CD-E810-49F...g~original

Oriģinālo čaulu izvirpojam ārā, aizmetinam ciet visas pārplūdes iedobes un taisām visu no jauna.

Andris_Z
14.Oct 17:53
+
patīk
-
Orik 6.Nov 2023 20:55

Te, viens jauns projektiņs.

Ar monstrozu sajūgu. Baigi labi, bet vai tiešām tik lielu tomēr jātaisa.
Aizdedzes vietu, nu tomēr varēja atstāt vecajos gabarītos. Membran vārstu tomēr labāk ar 8 plāksnīšu variantu. Visi šie 4 plāksnīšu varianti, tomēr ir jau vēsturē iestūrējuši. Viss tā dīvaini izskatās.

Andris_Z
14.Oct 17:58
+
patīk
-
Te ieradzīju slikta stila konstrukciju. Sajūga vāka stiprinājumu ar liela diametra sprostgredzentiņu. Vajadzētu vienkārši to piemetināt klāt pie pamatnes un viss. Noņemsies nost vienā veselumā. Būs labi.


Visi tie D-4 pirmatnējie varianti varen feini. Nav ekonomēti materiāli un lietais materiāls arī tā normāli izskatās.
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā