Sveiki.Kādreiz bērnībā bija deltiņa, tad aizgāja moči utt, bet nesen sanāca tikt pie šitāda mopēda. Šodien iedarbināju, pirms tam izmazgāju bāku un karburatoru.. par benzīnu to nosaukt nevar... Mopēds uzreiz ātri pieleca, karburatoru noregulēt nesanāca,(labprāt kkur palasītu, kā pareizi tie jāregulē) uzreiz gribējās izmēģināt pārējās opcijas.. Pirmais ātrums, kas knapi slēdzās, visu laiku krakšķēja un leca ārā, pārgāju uz otru, bet tur arī - tad ir, tad nav.. un pedāļi katru reizi nostājas kkādā savā neērtā pozīcijā.. to mehānismu un darbību gribētu zinat, kā ir tiem pareizi jāfunkcionē.. jautājumu īstenibā daudz..
Darba daudz, tātad ziemā būs ko darit.. iepriekšējais saimnieks neīpaši centās saglabāt mopēdu labā stāvoklī, ka tik brauc. Laikam nobeidzās kārba un spēkratam bija lemts ilgi stāvet garāžā...
Jāmeklē dažas detaļas pirms dzinēja jaukšanas:
kreisais klanis
6v spuldzītes
signāls
trosītes
pedāļi
gaismas slēdzis
gumijas
blives
utt
Tas pagaidām ko sanāca ieraudzīt...
Sākuma gribētos uzzināt vai kāds ir sastapies ar tādām kārbas parādībam un kā tas ārstējas...
Tik tiešām laba manta! Kurš gads? Man ir 76. gada - http://fotki.lv/lv/pupols5/755700/
Jauc tik ārā to motoru, kārba pie vainas, varbūt kāds viņu ir šaibojis tāpēc var ķīlēt pedāļu mehānisms
Un neiesaku likt 6v spuldzes, pie lieliem apgr. mēdz nosvilt. Labāk likt 12v, uz zemiem apgr. būs švakāka gaisma, bet vismaz nepaliksi uz ceļa ar nosvilušu spuldzi
Biju pamgeinajis pieslegt vadu no generatora kas iet uz gaismam u signalu, (pa rokai bija tikai 12v lampiņa) un nobrinijos ka ta deg itka butu 12v strava.. a pie apgriezieniem vispar saule Pie karbas centišos tikt svetdien, tad ari izlikšu fotoatskaiti.
Brivdienas laika apstakļi ļava vel nedaudz ievizinat, un izdomaju ka vajadzetu pirms izjaukšanas uzzinat cik ta skrien zirgs. Pirmo atrumu ta ari nesanaca dabut pat regulejot to trositi.. itka sledzas bet tad savadas skanjas un ta raustas traki ta lec uz neitralo. Tad sledzam otro + pedaļu speks un aiziet.. pa taisno sanaca dabut 55km/h, tests veiksmigi tika pabeigts un dzinejs noņemts no mopeda. Noņemšanas gaita tika konstatets ka zvaigznite nemaz nebija pieskruveta, un zvaigznites "saļniks" laida garam ko vien vareja
Vakar sanaca izjaukt dzineju, cik bija iespejami tik sanca nobildet motora detaļas...
Gultni diezgan nostradati
Vai tad nav jabut 3 sajuga diskiem?
Daudz kur sabojati zobrati
Gredzeniem ir kkur 1,5mm atstarpe
Zem cilindra staveja ļoti bieza blīve
Cilindra augšpuse vareja manit nenostradatu virsmu
Tas ir tas ko es ar savu neprofesionalo aci speju ieraudzīt, iespejams kkur kļudos, labprat izklausitu un paraditu detaļas kadam meistaram kas ieteiktu un palidzētu dzineja remonta.
Bildes te: http://foto.inbox.lv/riderbmx16/Riga-12?password=Riga12
Nez vai sanaks redzet bildes, ja kas Parole : Riga12
...kas tā , nez , par modi zieķēties ar hermētiķiem ?!?
Katrā ziņā, kopā liekot, pieslīpē virsmas, lieto papīra blīves (zem galvas, protams, ne!)... jebkurā variantā, centies pēc iespējas mazāk ķēpāties ar šiem silikona ķepstīkļiem !!!
Ja nu nekādi nevar, specifiskās vietās, iztikt bez, tad nu ļooooti plānā kārtiņā, pēc tam rūpīgi novācot izspiedušos lieko...
Heeya! Mēs esam tagad legāli, pagājuši vien 4 gadi Mopēdam tika nomainīts dzinējs un pagaidām tas uzvedas labi.
Laika gaitā sapirkti daži dzinēji un viens donors, bet tāpat trūkst dažu r. daļu :
- Aizmugurējā luktura stikls
- Labas hromētas aploces
- Hromētie pedāļu klaņi
Darba daudz, tātad ziemā būs ko darit.. iepriekšējais saimnieks neīpaši centās saglabāt mopēdu labā stāvoklī, ka tik brauc. Laikam nobeidzās kārba un spēkratam bija lemts ilgi stāvet garāžā...
Jāmeklē dažas detaļas pirms dzinēja jaukšanas:
kreisais klanis
6v spuldzītes
signāls
trosītes
pedāļi
gaismas slēdzis
gumijas
blives
utt
Tas pagaidām ko sanāca ieraudzīt...
Sākuma gribētos uzzināt vai kāds ir sastapies ar tādām kārbas parādībam un kā tas ārstējas...