15.Jun 2011 | Pēdējo reizi labots 30.Mar 2012 16:07; labots 1 reizi
+
-
pavasasrī devos uz pilsētu, kur dzintara latvieši krogos sēž lai apskatītu senu japānīti. Fascinēja tas mani momentāli-250 ccm, divi cilindri, divi karbiķi, elektrostarteris,hidro disku bremze utt,6pakāpju kārba ko mēs 1979.g. pat sapņos neredzējām! Devos mājās parakties pa internetu kas mani pārliecināja-100% autentisks!
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://www.motorbikespecs.net/image...mp;bih=563
Tad nu āķēju piekabi un devos pie telefonistiem, kas stabos sēž nu un braucām mājās ar jauno draudzeni kurai jau bija LV numurs. Uzfrišināju ko varēju un uz tehnisko apskati, pēc nelielas ķibeles apgaismē, ko novērsu tur pat-TA izieta.
Lai astoņdesmito stilu ieturētu pilnībā, mainīju imidžu, un tādi esam kopā:
Nu ļoti labi saglabāts eksemplārs Tev trāpījies. Man tak aŗī divi tādi bija- vēl 2008. gada sezonas atklāšanā izbraucu.
Diemžēl, nodokļa un bezdarba dēļ abus divus pārdevu par smiekla naudu. Būtu zinājis, ka Tu interesējies par jongtaimeriem, būtu uzdāvinājis... Man tas otrs arī bija 79.gada, bet vēl vecais modelis. Visa atšķirība bija- apaļā bāka, piecātrumu kārba un elektro-starteris nodublēts ar kikstarteri. Tas vispār bija inčīgs, bet nebija dokumentu- pirku detaļām.
jā,papētīju i-netā, vienā gadā nāca dažādi varianti dažādiem tirgiem-eiropas, anglijas,amerikas, japānas.
PPUR, vai es pus gadu atpakaļ zināju,ka interesējos...nu nē tak!
Dikti feins aparatins! Domajams ar so var doties pat loti tala cela ,nedomajot par to ,ka lidzi butu janem kede ,kontaktini utt. Starp citu ZR Moto maija numura raksts par sadu temu.
Patiešām, smuks, klasiskā izskata un labi ejošs aparāts. "Japānis japāņu tirgum"...
Vienīgais - cik viņš ne tikai pārāks par Jawu, bet arī sarežģītāks un dārgāks, tajā skaitā - ražošanā (kuru, visdrīzāk, socvalstu apstākļos nemaz nevarētu uzsākt bez ļoti apjomīgiem kapitālieguldījumiem)?
Tajos laikos biju pavisam mazs, un nezinu - vai pietiekams daudzums patērētāju būtu gatavi maksāt par motociklu - daudzreiz vairāk, nekā par Žiguli? Kaut vai par tādu patiešām labu motociklu?
... Vācijā, pie kam - Rietumvācijā ražoja smukus un tehniski tāpat labi attīstītus mopēdus Kreidler.
Un arī - neizturēja ekonomisko spiedienu, izputēja, jo tik dārgus, kaut arī labus un skaistus, mopēdus maz ņēma.
Jā, pirms kāda laika kāds bija ielicis kaut kādu kawasaki vai kotādu- kā viņu toreiz norēja, ka tas jau nav retro, kaut arī gadi atbilda. Nu bet te jau galīgi cits variants......:-/
...un visu ziemu garažā pēc benzīna oda.
tagad noskaidrojās, caurumiņš japāņu bākā uz goda!
izrādās, ka ķīmiskās reakcijas darbojas neatkarīgi no izgatavotājas valsts, 30 gadi darīja savu, zemākā punktā nācās uzlodēt ielāpiņu. Nu bet kā bez pārbaudes? Braucu pakaļ zupītei, ielēju to bākā un....O brīnums, netek! Bet nekad neko nevar zināt, moška nelec? Izvilku čoku, nospiedu pogu...atkal brīnums-ļoti lēni un klusi sāk rūkt motors....Ļauju kādas 3-4 minūtes papukšķināt un iestumju čoku atpakaļ...maigi uzkāpj apgriezieni lielāki par normu, taču pēc pus minūtes nostājas uz tukšgaitas atzīmes! Ko blens vecīt, viss! Esmu pamodusies! Nu neatlika nekas cits, kā palūkāt ar kāju riepas un līkumiņu izlaist! Jaukas sajūtas, tik smiltis uz asfalta biezā slāni, tas rada nervozu pašsajūtu ar šosejas riepām. Bet visumā forša sajūta!
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://www.motorbikespecs.net/image...mp;bih=563
Tad nu āķēju piekabi un devos pie telefonistiem, kas stabos sēž nu un braucām mājās ar jauno draudzeni kurai jau bija LV numurs. Uzfrišināju ko varēju un uz tehnisko apskati, pēc nelielas ķibeles apgaismē, ko novērsu tur pat-TA izieta.
Lai astoņdesmito stilu ieturētu pilnībā, mainīju imidžu, un tādi esam kopā:
http://content2-foto.inbox.lv/albums164304466/izhmoto/Zlatgale-2011/kakis-124.jpg
pirmā dēbija Viļakā
http://content22-foto.inbox.lv/albums164065793/izhmoto/Zlatgale-2011/kakis-158.jpg
viennozīmīgs veču atzinums-nu moins, jau toreiz!!!...kad mēs par par Jawām sapņojām!