Tātad vislaik cīnos ar šo problēmu - nelādē.
Nomainīju oglītes, parbaudīju vadus - viss kā pienākas, mēģināju arī ar pārbaudītu releju, bet nekā...
Te vienu dienu parāva dusma un savienoju pa tiešo 2 releja kontaktus (aķis un + no ģenerātora) un noņemot to savienojumu saka cik necik ražot strāvu,(bez aķa tāds pusdzīvs rūciens).
Biju izbraucis pa meža takam (~5km) braucu atpakaļ un sāk motors raustīties, piestāju un skatos - aizdedzes lampiņa jau spīd - značit atkal nelādē un aķis nosēdies :twisted:
No kura gala man ķerties klāt? Aizdomas krīt uz enkuru, gribas zināt kādiem rādījumiem tur jābūt kad mēra tos kontaktus kur oglītes skaras klāt, man tur lielākā daļa ir uz "īso", bet 1/4 daļa ar baigo pretestību, kā tad īsti tur ir jābūt?
Releja kontaktus un rotora kolektoru notīri ar smalki smilšpapīru. Kolektoru vēl pēc tam ar benzīnā samitrinātu tīru lupatiņu notīri. Pārbaudi vadu pievienojumus pie releja, ģeneratora un aizdedzes atslēgas. Pie releja un ģeneratora ieteicams tos savienojumus ar smilšpapīru patīrīt. Tai lietai jāpieiet rūpīgi.
Nomainīju oglītes, parbaudīju vadus - viss kā pienākas, mēģināju arī ar pārbaudītu releju, bet nekā...
Te vienu dienu parāva dusma un savienoju pa tiešo 2 releja kontaktus (aķis un + no ģenerātora) un noņemot to savienojumu saka cik necik ražot strāvu,(bez aķa tāds pusdzīvs rūciens).
Biju izbraucis pa meža takam (~5km) braucu atpakaļ un sāk motors raustīties, piestāju un skatos - aizdedzes lampiņa jau spīd - značit atkal nelādē un aķis nosēdies :twisted:
No kura gala man ķerties klāt? Aizdomas krīt uz enkuru, gribas zināt kādiem rādījumiem tur jābūt kad mēra tos kontaktus kur oglītes skaras klāt, man tur lielākā daļa ir uz "īso", bet 1/4 daļa ar baigo pretestību, kā tad īsti tur ir jābūt?