Vēlos uzdot pāris jautājumus par jauniegādāto mopēdu :
1. Ģenerātors pēc numuriem ir orģinālais 6v - bet ārā dod 12 un vairāk - Ar ko sākt ? kur meklēt problēmu ?
2. Vel aizvien ļoti aktuāli ir zīmējumi vai bildes kā viņam stiprinās kulba(kur sēž) pie blaķenes korpusa.
3. Ko variet pateikt par orģinālo karburātoru - ir jēga atstāt vai labāk uzlikt ko jaunāku un musdienīgāku , vai pat divus ?
4. Pusautomātiskais sajūgs - pastāstiet kā tas īsti jālieto - vai varu likt pirmajā nespiežot rokas sajūgu ? vai arī tik pārslēdzot no pirmā uz augšu ? Patreiz sajūta tāda ka liekot pirmajā no sākuma ieliekas robā un sajūgs nostrādā tik tālākā pedāļa gājienā. (tā tam jābūt ?)
5. Vai kāds ir uzstādījis šādam aparātam minsk ģenerātoru , elektronisko aizdedzi ? kur varētu pasmelties kādu info par to ? un kādas ir jūsu domas par elektronisko aizdedzi kā tādu ?
6. mopēdz 73 gada kur meklēt vin numurus ?
7. Kādu eļļu iesakiet liet kārbā ?
8. Vai šajā forumā ir kāds kas var izvirpot flanci priekš minsk ģenerātora ? un cik tas apmēram varētu maksāt ?(Rīga - Sigulda)
Piebildīšu ka ar moci gribu braukt un regulāri - cik esmu lasījis diezgan bieži tā kontaktu aizdedze sataisa ziepes tāpēc arī domāju par elektronisko. Galvenā doma ko gribu dabūt lai ir ekonomiskāks- lietderīgāks degvielas izlietojums, uzticamāks un noteikti 12v ģenerātors lai normāli var braukt pa nakti ar normālām gaismām.
Kāds vēl mopēds? Domā ko raksti! Minskas ģeneratoru Jupīteram? To es gribētu redzēt! Varbūt sāc ar foruma noteikumu izlasīšanu un tad runā par jaunāku un divu karburatoru uzstādīšanu. Par Tevis pieminēto pusautomātu jau viens pionieris nesen izveidoja tēmu. Sameklē un izlasi!
Aleluja, kāpēc tad tev jāmaina ģenerators, ja jau esošais dod ārā 12 un vairāk V. Paķimerējies vēl, un tad jau uzreiz liec 24V spuldzes u.t.t.
Palasi foruma pamatideju...
4. uzsākšanai tomēr vajadzētu lietot rokas sajūga sviru, pēc tam ar automātu...
7. Izlasi instrukciju būs skaidrs kādu eļļu, droši vari liet jebkuru zālespļāvēja motoram paredzēto...
andris - ar ģenerātoru neko nēsmu ķimerējies - tādu nopirku -velns viņ zin kas tur sadarīts tapēc arī jautāju pēc padoma .. jo voltāža nak arā lļoti nestabila - un brīžiem pat 17v pagaidām vajadzetu vismaz savest orģinālo ģenģeri kārtība lai var braukt
Jonsss patīk mans tas vecais stils - un blaķene arī ļoti noder... nav jau tā ka gribu izkropļot spēkratu bet gribas drusku novērst trūkumus - piem varbūt uzstādīt lietderīgāku karburātoru - kāda jēga no tā ka viņš neliederīgi strādā? Kā jau teicu man vajg braukt un lai aparāts ir pēc iespējas uzticamāks. Par minsk ģenerātoriem papēti - dažos krievu forumos pat ir info kā veči to dara ar flaņča palīdžību. Bet man ir vājas Rū valodas zināšanas tapēc jauki būtu atrast kādu kas to ir darījis un var ko pakonsultēt
ā p.s jonss "mopēds" tas tāds izteiciens pat par baikiem tā izsakos
par pusautomātu tēmu atradu, par to paldies - loti noderīgi.
par kontaktu aizdedzi nevajag teikt ka neuzticama, es planētai pēc 6tkm tikai nomainiju kontaktinju, jo bija starp kulacinjiem krāterītis izveidojies, cik vel pirms tam ar tiem kontaktiem tika braukts...
ar kontaktu aizdedzi ir tā, ka vienkārši to zvēru ir jāmāk noregulēt, jupiteram ir biku sarežģītāk atregulēt aizdedzes momentu lai abiem cilindriem tas būtu vienāds, bet ja atregulē pareizi, liekot pēc min pieļaujamajām atstarpēm tad visu sezonu par tiem varēsi aizmirst:)
pārsvarā jau ižisti liek virsū minskas ģeneratorus ne jau dēļ elektroniskās aizdedzes, bet gan lai tiktu vaļā no akumulatora, bet jautrākais ir tas ka daļa minskiešu atkal meklē iespējas kā pie šīm aizdedzēm piekombinēt aķi tā teikt- nekas nav ideāls
var uztaisīt arī priekš jupiter, tik jāliek divi hola devēji viens otram pretim un divi komutatori, kaut vai vienu ket1A un otru komutatoru stabilizatoru (kodu vairs neatceros). un ģeneratoru 14v 90W domāju ka pat vaidzētu pietikt, protams uz tukšgaitas apgriezieniem gaismas būs švakas bet uz kādiem 1500 apgriezieniem būs ok.
bet lai to visu sataisītu būs vaidzīgs daudz laika, naudas un zināšanu, un krievu valoda jāapgūst pietiekoši labi, jo šādi projekti jau ir uztaisīti gana daudz un gana smalki aprakstīti krievu motosaitos
paldies par info...
šobrīd cīnos izprast savu patreizējo "6v" ģenerātoru - nāk arā 12- vai tad viņš vispār ir spējīgs ražot vairak par 6v? neizklausās diezko reāli ka būtu sabojājies un dotu arā vairāk kā vajag? varbūt pārtīts ? velns viņu zin kas tur darīts - moci nopirktu ar novienotam gaismām atstāts bij tik aizdedzes pravotkas mezgls.
Par hola devēju esu uzdūries shēmai kad izmanto vienu un vienu komutātoru cik izlasīju ta pat ir ieteicams jo ar diviem sanāk baigā noslodze ģenerātoram...
Mērīju no vadiem kas vienojas pie aķa.
Relejs regulātors mehāniski kustās. Kontakti normāli , atstarpes arī pareizas. Pastāsti lūdzu sīkāk ko es tur varu vel papētīt un pārbaudīt ?
AR ižiem man nav bijusi darīšana. Nu bet tie ģeneratori jau līdzīgi kā jawai. Tu raksti, ka esi nopircis. Pārbaudi, vai nav uzlikts no kāda jaunāka modeļa 12Vģenerators. Parasti uz tiem kaut kur ir vai nu iesists, vai kāda maza šilte, kur norādīts, volti, jauda, ģeneratora marka. Vizuāli 6v līdzstrāvas ( ižiem un jawām ar akumulatoru bija tādi) rotorā ir kolektors ar sīki sadalītām josliņām pa kurām slīd oglītes. 12V bija triš fāzu maiņstrāvas ar uzbūvi lidzīgu kā auto ģeneratoram.
Sveiki.
Cik eļļas jālej iž Jupiter 3 katrā štokā?
Cik mācēju tik lasīju grāmatu Literatūras sadaļā, atradu tikai eļļu un šķaidīšanas proporcijas, iespējams palaidu garām tilpumu.
nk 16.Aug 2019 13:15 vai dakšas JU3 un P2 atšķiras?
It kā vajadzētu atšķirties, jo vecajiem modeļiem štoks ir īsāks. Tomēr eļļa jālej tikpat, tepat literatūras sadaļā ir JU3 manuālis, rindkopā pirms 5.tabulas viss ir rakstīts.
RR 21.May 2012 01:49 Šobrīd cīnos izprast savu patreizējo "6v" ģenerātoru - nāk arā 12- vai tad viņš vispār ir spējīgs ražot vairak par 6v?
Jā, tas ir iespējams. Pats ģenerators izdot ārā ap 12V tuvu pie 14V. 'Tālāk visu nākamo daru izdara lādēšanas regulators. Viņš ģeneratora strāvu pārveido uz +- 6.2-7V, ja dosi ručkā vairāk pieaugs arī lādēšanas strāva. Lādēšanas releju var noregulēt pie cik V tas atslēdzas un atkal pieslēdzas. Ieliku video kā tas apmēram izskatās.
1. Ģenerātors pēc numuriem ir orģinālais 6v - bet ārā dod 12 un vairāk - Ar ko sākt ? kur meklēt problēmu ?
2. Vel aizvien ļoti aktuāli ir zīmējumi vai bildes kā viņam stiprinās kulba(kur sēž) pie blaķenes korpusa.
3. Ko variet pateikt par orģinālo karburātoru - ir jēga atstāt vai labāk uzlikt ko jaunāku un musdienīgāku , vai pat divus ?
4. Pusautomātiskais sajūgs - pastāstiet kā tas īsti jālieto - vai varu likt pirmajā nespiežot rokas sajūgu ? vai arī tik pārslēdzot no pirmā uz augšu ? Patreiz sajūta tāda ka liekot pirmajā no sākuma ieliekas robā un sajūgs nostrādā tik tālākā pedāļa gājienā. (tā tam jābūt ?)
5. Vai kāds ir uzstādījis šādam aparātam minsk ģenerātoru , elektronisko aizdedzi ? kur varētu pasmelties kādu info par to ? un kādas ir jūsu domas par elektronisko aizdedzi kā tādu ?
6. mopēdz 73 gada kur meklēt vin numurus ?
7. Kādu eļļu iesakiet liet kārbā ?
8. Vai šajā forumā ir kāds kas var izvirpot flanci priekš minsk ģenerātora ? un cik tas apmēram varētu maksāt ?(Rīga - Sigulda)
Piebildīšu ka ar moci gribu braukt un regulāri - cik esmu lasījis diezgan bieži tā kontaktu aizdedze sataisa ziepes tāpēc arī domāju par elektronisko. Galvenā doma ko gribu dabūt lai ir ekonomiskāks- lietderīgāks degvielas izlietojums, uzticamāks un noteikti 12v ģenerātors lai normāli var braukt pa nakti ar normālām gaismām.