Aizmirsi paroli?


PPUR
17.Feb 2009
+
patīk
-
Paarshuut IZa seedekli tieshaam nav gruuti,es arii to dariiju pats.Visgruutaakais ir apvalceet tos caurumus,caur kuriem stiprinaas rokturis.
Protams var jau visu restauraacijas p[rocesu veikt dazjaadaas firmaas un rezultaats varbuut buus labaaks,bet domaaju,ka gandariijums un ieguutaas iemanjas pasham darbojoties buus lielaaks.
Stap citu shis IZP3 laikam ir tas,kuram vajag dokumentus.Labs.Domaaju shinii gadiijumaa vajadzeetu pacensties vinju legalizeet civilizeeti.Manupraat nopirkt raamja donoru ar dokumentiem buutu liidzveertiigi seedeklja paarshuushanai firmaa.

gsirmais
17.Feb 2009
+
patīk
-
PPUR :
Paarshuut IZa seedekli tieshaam nav gruuti,es arii to dariiju pats.Visgruutaakais ir apvalceet tos caurumus,caur kuriem stiprinaas rokturis.
Protams var jau visu restauraacijas p[rocesu veikt dazjaadaas firmaas un rezultaats varbuut buus labaaks,bet domaaju,ka gandariijums un ieguutaas iemanjas pasham darbojoties buus lielaaks.
Stap citu shis IZP3 laikam ir tas,kuram vajag dokumentus.Labs.Domaaju shinii gadiijumaa vajadzeetu pacensties vinju legalizeet civilizeeti.Manupraat nopirkt raamja donoru ar dokumentiem buutu liidzveertiigi seedeklja paarshuushanai firmaa.


Jā tieši šim es meklēju dokumentus. Taču ejot oficiālu ceļu atduros pret to, ka nav nekādu dokumentu tikai numurs un rāmja plāksne, to it kā varētu neņemt vērā ja izdotos noskaidrot kas ir īpašnieks. Bet šis īpašnieks visticamāk ir miris, jo pirms kādiem 15-20 gadiem motociklu pārdevis tādēļ, ka dēļ vecuma vairs nēsot bijis spējīgs ar to braukt. Protams, ka priekš manis motociklam būtu daudz lielāka vērtība ar "īstajiem" dokumentiem, taču man bail, ka būs parāk lielas mokas kravāties ar mantiniekiem. Un ja nu šie izdomā motociklu no manis atsavināt vai tml.
p.s. varbūt kāds zin vai iespējams noskaidrot, kas ir motocikla īpašnieks neveicot numuru salīdzināšanu CSDD? Vai nevar iesniegt kādu iesniegumu uz kā pamata es varētu uzzināt šadu informāciju?

Krastinjsh
17.Feb 2009
+
patīk
-
nu tev būtu vēlams uzzināt kurā CSSD(rajonā) mocis kādreiz tika reģistrēts..

tad ej uz tā rajona CSSD rādi savu numuru un saki, ka vēlies atrast īpašnieku un ka pazuduši papīri.. ja paveiksies, darbinieki ātri vien atradis grāmatas ierakstu, pēc tam tev tikai vajadzīgi visi mantinieki un mantojuma apliecība.. darbinieki apskatīsies apliecību un ja atzīs to par derīgu, lai moci reģistrētu, papīri tev būs rokā... pirms nedēļas biju ar šo pašu jautājumu CSSD un manam CŽ typ 501 rollerim grāmatas ierakstu atrada 10minūtēs(ieraksts veikts 60.gadā)...

izmaksas kopā aptuveni 50Ls

un es biju viens, bez mantinieka, darbinieki nekādus personas apliecinošos dokumentus neprasīja.. tā kā tu īpašnieku vari uzzināt tāpat, vismaz Valmierā

gsirmais
17.Feb 2009
+
patīk
-
creature2 :
nu tev būtu vēlams uzzināt kurā CSSD(rajonā) mocis kādreiz tika reģistrēts..

tad ej uz tā rajona CSSD rādi savu numuru un saki, ka vēlies atrast īpašnieku un ka pazuduši papīri.. ja paveiksies, darbinieki ātri vien atradis grāmatas ierakstu, pēc tam tev tikai vajadzīgi visi mantinieki un mantojuma apliecība.. darbinieki apskatīsies apliecību un ja atzīs to par derīgu, lai moci reģistrētu, papīri tev būs rokā... pirms nedēļas biju ar šo pašu jautājumu CSSD un manam CŽ typ 501 rollerim grāmatas ierakstu atrada 10minūtēs(ieraksts veikts 60.gadā)...

izmaksas kopā aptuveni 50Ls

un es biju viens, bez mantinieka, darbinieki nekādus personas apliecinošos dokumentus neprasīja.. tā kā tu īpašnieku vari uzzināt tāpat, vismaz Valmierā


Paldies tev par informāciju, šo iespēju izmantošu, kad visi pārējie stiķi būs trūkuši.

zaika
19.Feb 2009
+
patīk
-
defektivais :
zaika :
varu vienīgais vakarā aiziet tuvāk sabildēt, un vislabāk ir taisīt pašam ja ir labi saglabājusies tā maliņa kas nāk apkārt sēdeklim pa augšu, nēesmu interesējies, varūt tādu var nopirkt kkur, nu ja domā tuvāk oriģinālam taisīt, ja ne, tad jau vajag domāt dizainu citu...

Nu ja sanāk tad ieliec kādu bildi. Es vel savu apskatīšu, varbūt, ieraudzīšu kādu risinājumu :) Ja nē, tad domāju, ka kantori kas nodarbojas ar ādas saloniem automašīnām varētu šo izdarīt kvalitatīvak nekā es ar savām līkajām rokām :)


http://content8-foto.inbox.lv/albums91250272/edgars~mukans/01-04-2007-2/DSC02396.sized.jpg

gsirmais
28.Feb 2009
+
patīk
-
Šajā nedēļas nogalē sanāca pieķerties klāt un izjaukt motociklu, lai varētu nokrāsot.

http://photo2.poga.lv/photos/0903/0301/sirmis/6721436777_b.jpg


Radās jautājumus par to kādu eļļu un cik daudz jālej priekšējos un aizmugurejos amortizātoros?

p.s. varbūt, kāds var ieteikt krāsotāju Aizkraukles raj. robežās? Vienkārši negribas vest kaut kur tālāk.

gsirmais
02.Mar 2009
+
patīk
-
Veljoprojām meklēju dokumentus prieš šī motocikla.
Pašlaik ticamākais no variantiem vairs neceļ klausuli. Bet pārējie ir kaut kādi mazgadīgie, kuri grib notirgot vai nu savu mirušo vectēvu vai kādu citu nelaiķu dokumentus. Patiesībā baigā nervu bendēšana.

gsirmais
07.Mar 2009
+
patīk
-
Beidzot dokumenti tika sameklēti un bonusā dabūju pāris kastes ar rezerves daļām :)

http://photo2.poga.lv/photos/0903/0308/sirmis/6753342108_b.jpg

Līdz pilnam komplektam tagad tik pietrūkst stūres rokturi.

gsirmais
20.Mar 2009
+
patīk
-
Progress turpinās:
http://photo2.poga.lv/photos/0903/0321/sirmis/6819444784_b.jpg

ATB
20.Mar 2009
+
patīk
-
un kā tu domā nokrāsot štoku aizsargus dakšai neizjaucot dakšu ?

m-401
21.Mar 2009
+
patīk
-
Izskataas ka grunts jau ir traapijusi uz štokiem :D

RuudiS
21.Mar 2009
+
patīk
-
vai tiesham nevar noliimeet ar kraasotaaja lentu?

zaika
21.Mar 2009
+
patīk
-
cik nerūpīgi...

krekers
21.Mar 2009
+
patīk
-
Krāsots tika mājas apstākļos? Es domāju, ka nemaz tik slikti nav. Tajā vietā, kur bišķīt tā krāsa ir trāpījusi, tur var ar kādu sķīdinātāju patīrīt nost un būs ok :good!:

Es arī krāsošu mājas apstākļos. Būs pirmais projekts un rezultāts būs kāds būs. Un es nevis tikai naudas dēļ, bet arī principa pēc gribu darīt visu pats. Viens ir, ka tu aiznes nosmilšo, nogruntē, nohromē kādos kantoros, tad vēl sapērkās visas daļas jaunas un tad beigās sanāk, ka pats neko nav darījis. Vajag taču pašam darbu ieguldīt. Nu tas tāds mans uzskats.. :)

ATB
23.Mar 2009
+
patīk
-
te puse visu dara mājas apstākļos. vieglāk ir aplīmēt ar lentu nevis pēctam čakerēties ar šķīdinātājiem. nav jēgas neko sasteigt, nebūs labs rezultāts.

gsirmais
23.Mar 2009
+
patīk
-
ATB :
un kā tu domā nokrāsot štoku aizsargus dakšai neizjaucot dakšu ?

Pirms krāsošanas tiks izjaukts.

Izskataas ka grunts jau ir traapijusi uz štokiem Very Happy


Tā vieta jau nav redzama pie saliktas dakšas

gsirmais
23.Mar 2009
+
patīk
-
krekers :
Krāsots tika mājas apstākļos? Es domāju, ka nemaz tik slikti nav. Tajā vietā, kur bišķīt tā krāsa ir trāpījusi, tur var ar kādu sķīdinātāju patīrīt nost un būs ok :good!:

Es arī krāsošu mājas apstākļos. Būs pirmais projekts un rezultāts būs kāds būs. Un es nevis tikai naudas dēļ, bet arī principa pēc gribu darīt visu pats. Viens ir, ka tu aiznes nosmilšo, nogruntē, nohromē kādos kantoros, tad vēl sapērkās visas daļas jaunas un tad beigās sanāk, ka pats neko nav darījis. Vajag taču pašam darbu ieguldīt. Nu tas tāds mans uzskats.. :)


Pats nekrāsoju.

Es īsti tev nepiekrītu. Nu tu gribi teikt, ka vajaga salikt vecas detaļas, kasīt nost krāsu ar drāšu birsti utt? Un kā tu domā nohromēt detaļas? Vai arī norakstot uz to, ka tas ir pirmais projekts, atstāt norūsējušus izpūtējus? Vai norkrāsot ar alumīnija krāsu?
Kā arī ja tu jau sākumā ķeries pie projekta ar domu - kāds būs tāds būs, tad vai tā nav veltīga laika šķiešana un motocikla cūkošana? Protams, es neapgalvoju, ka tev slikti sanāks jo katram jau ir savas iespējas un spējas. Man laikam ir problēmas ar pašnovērtējumu :)

Bet nu tāda lietu kā aizvest visu motociklu uz kādu no restaurēšanas firmām un pēc tam atvest gatavu gan es neatbalstu.
Katrā ziņā priekš pirmā projekta man pietiks ar izjaukšanu, salikšanu, detaļu un dokumentu meklēšanu.

krekers
23.Mar 2009
+
patīk
-
Nu notīrīt veco krāsu ar smilšu strūklu. Tas ir saprotams, ka katram garāža nav aprīkota ar modernāko tehniku, bet tomēr ir iespēja sarunāt, ka pats tīra un dara visu. Tāpat arī man nav smilšu strūklas iekārtas, bet es sarunāšu un tikšu pats darboties. Par hromēšanu, jā - to laikam kvalitatīvi mājas apstākļos izdarīt nevar. Bet nu tā doma bija tāda, ka viss ir pēc iespējas vairāk jācenšas darīt pašam, nevis aizved tur uz firmu, tur uz firmu un beigās sanāk, ka firma tev restaurēja moci, nevis tu pats.

Par to "kā būs tā būs" - labi, varbūt neskan tik optimistiski, bet nu par cik nekādas iepriekšējas pieredzes reāli nav, nav jāplēš mati ārā par to, ka ir kādās tur kļūdas - nākamreiz būs labāk.

Un kāpēc pats nekrāsoji? Nebija kompresors vai vienkārši negribēji ķēpāties? :)

gsirmais
23.Mar 2009
+
patīk
-
krekers :
Nu notīrīt veco krāsu ar smilšu strūklu. Tas ir saprotams, ka katram garāža nav aprīkota ar modernāko tehniku, bet tomēr ir iespēja sarunāt, ka pats tīra un dara visu. Tāpat arī man nav smilšu strūklas iekārtas, bet es sarunāšu un tikšu pats darboties. Par hromēšanu, jā - to laikam kvalitatīvi mājas apstākļos izdarīt nevar. Bet nu tā doma bija tāda, ka viss ir pēc iespējas vairāk jācenšas darīt pašam, nevis aizved tur uz firmu, tur uz firmu un beigās sanāk, ka firma tev restaurēja moci, nevis tu pats.

Par to "kā būs tā būs" - labi, varbūt neskan tik optimistiski, bet nu par cik nekādas iepriekšējas pieredzes reāli nav, nav jāplēš mati ārā par to, ka ir kādās tur kļūdas - nākamreiz būs labāk.

Un kāpēc pats nekrāsoji? Nebija kompresors vai vienkārši negribēji ķēpāties? :)


Nekrāsoju jo nav nedz pienācīgas telpas nedz arī kompresora. Un iepirkt šo visu dēļ viena motocikla kaut kā neceļas roka. Ķēpāties ta man patīk :)

gsirmais
16.Apr 2009
+
patīk
-
Galva un cilindrs tika nosmilšots:
http://photo2.poga.lv/photos/0904/0417/sirmis/6927561663_b.jpg
Jautājums, ko darīt ar viņu tālāk, kā panākt pēc iespējas dabiskāku alumīnija izskatu? Es negribu, lai viņš spīdētu, bet gan lai izskatās pēc alumīnija.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā