Cilvēks nopirka pobedu, reģistrācijas apliecībā pie šasijas numura - zvaigznītes - * *
Strūklojot virsbūvi vadītāja durvju ailē atklājās šasijas numurs, zem špakteles kārtas. Cik novērots metālā plāksnītes sagataves priekš pobedas šasijas numura motortelpā arī ir nopērkamas.
Jautājums: Vai ir iespējams šo šasijas numuru piereģistrēt?
Kāda vispār ir ieteicamā rīcība/pieredze ja reģistrācijas apliecībā šasijas numurs (WIN) ir atzīmēts ar * *
Gintsb 11.Oct 2015 22:20 ja reģistrācijas apliecībā šasijas numurs (WIN) ir atzīmēts ar * *
Ja nozags tāpat neviens neatradīs...ar šasijas numuru vai bez.
Ja tehniskajā pasē vin ir ar **** tad maiņai der praktiski jebkurš kuzovs ...bet vai vajadzēs pēc restaurācijas...janu avārija
Man Dnepram ir rāmja numurs ** un piezīme, ka šasijas numurs kautkādi cipari ir uz pašrocīgi stiprinātas plāksnites, jo plāksnīte ir ar skrūvēm. man bij otrādi, jo bij pasē numurs, kas uz plāksnītes, bet uz rāmja nekā, pie numuru salīdzināšanas, palīdzēja, ka numurs " tīrs" un motors ar oriģinālo numuru, citādi teica, ka savāktu uz noskaidrošanu uz stāvvietu, un tur stāvētu kamēr visu nenoskaidrotu.
tā ka ja ir iespējas, ieteiktu noskaidrot visu par šo numuru, jo varbūt, ka buņdža jau nav īstā, tālāk piezvanītu uz csdd info tālruni, bet vēlams darba laikā, lai var savienot ar speciālistiem, parunāt par šo lietu, kreisos un galīgos variantus izstāstīs tikai klātienē, bet kopumā dos ieskatu, no kuras puses vējs pūš, kā arī iespējas un izmaksas.
un tad jau lemšana - vai to vajag - spēkrats jau ir legalizēts, tik jāceļ augšā, protams, numuru salīdzināšanā sabildēs raksturīgākās vietas, pēc kā turpmāk mašīnu atpazīs ( iesaku tajos brīžos ar savu, labu kameru nobildēt tieši to, ko bildē viņi, var kādreiz noderēt). lietošanā problēmu ar to vin ** nebūs, bet, ja nu kas, ir iespējams uz tiem dokumentiem pacelt citu spēkratu, kam nav dokumentu ( tam tās bildes noderētu) ja nu šim sanāk kāda šaize (phu, phu, phu) pēc kuras nav vairs iespējams vai ir kosmiski spēkratu " pacelt" .
Šo gadījumu ieteiktu "aizšpaktelēt" kā bija. Esmu ar CSDD cīnījies par visādiem jautājumiem un šis gadījums ļoti velk uz ilgu birokrātiju un pārbaudēm par zagšanu.
Ja vēl atklāsies ka ir zagts (mašīnām VIN numuri tāpat nepazūd), tad var gadīties atvadīties no auto, bet tur vēl precīzāk jāpalasa likumi.
Ja ir vēlme oficiāli pazvanīt CSDD, var to darīt, bet neieteiktu saukt konkrētus vārdus/modeļus/ciparus, pēctam var arī neatkauties, ja būsi pakustinājis sāpīgu jautājumu.
No pieredzes teiktu, ka piefiksējiet to VIN un Rīgā neformāli parunājieties ar 3. stāva cilvēku no "Arhīva", varbūt kaut ko vērtīgu varat uzzināt.
Bet nu lai arī kāds stāsts nebūtu auto pagātnē, pareizā VIN iegūšanu šajā situācijā uzskatu par laika izmešanu un pazaudētu iespēju jebkad nākotnē brīvi darboties ar kuzovu maiņu vai pat numuru uzlikšanu uz nereģistrēta auto, kuram sakrīt krāsa un arī ir "aizšpaktelēts" VIN.
Man ir līdzīgs gadījums - teh.pasē ir uzrādīts auto (VW Kaefer) izlaides gads kā 1951., kaut kāds sešzīmju cipars ir minēts kā virsbūves nummurs, pēc kura katalogos atradu, ka auto ir 1958.gada janvāra ražojums - sešzīmju cipars bija klasificēts kā ''body number'', ne chassis No. ...
Arī virsbūves īpatnības neatbilda '51 gada modelim, bet modelim, kas sācies no 1957.gada augusta... Vietu, kur būtu jābūt pareizajam, īstajam nummuram ieraudzīt pagaidām nevaru, jo auto ir piekrauts burtiski līdz griestiem ar pie auto piederošām un nepiederošām daļām un detaļām, turklāt neatrodās pie manis... (bet ir padomā iegādāties)...
Galu galā , kaut kur tak reģistrējošās iestādes teh.pasē ierakstīto nummuru redzēja, un tam bija jābūt vismaz 9ciparu...
Auto Latvijā ir vismaz 15gadus, un diez vai kāds te kaut ko būtu pārtaisījis vai pārmetinājis, jo ...tajos , 90tajos, gados noteikti nebija ( un praktiski vēl arī tagad nav) kur dabūt tik senu gadu bleķus...
Un kāpēc gan to darīt, ja vienkāršāk ir ''dabūt'' ** nummura vietā...
Šā vai tā, ir visas iespējas dokumentāli pierādīt īsto izlaides gadu, tikai ... kā to reģistrēt CSDD oficiāli...??
Nepieciešams viedoklis par gaz-20 dzinēju.
- Kloķvārpsta standarta izmēra ar uzpulētiem kakliņiem.
- Šāles, protams, arī standarta izmēra.
Liekot kopā pamata šāles un savelkot kakliņus ar rūpnīcas spēkiem (Nm), kloķvārpstu noķīlē. Grāmata saka ka "saskarsmes laukumam starp kloķvārpstu un šāli, optimāli, jābūt 0.04 - 0.05 mm. Lai panāktu nepieciešamo saskarsmes laukumu, starp šāli un kloķvārpstu, "tiltiņiem" kurās nāk šāles, tiek taisītas starplikas no follija."
Jaucot ārā dzinēju, tika novērotas starplikas. Kāda ir prakse ar šāda tipa dzinējiem ( gaz-20; -51; -13; -69). Kā tiek regulēts saskarsmes laukums? No kloķvārpstas ņemt nost simtadaļas un dzīties pakaļ šāļu izmēriem, liekās savādi un diez vai 50tajos gados vispār varēja noņemt simtdaļas no kloķa/klaņa meh.
Tepat Latvijā var atrestaurēt koka paneļus, tiesa tas nebūs pa lēto...