Labdien, kungi!
Par cik neatradu šāda veida sadaļu par retro automobīļiem, tad atļāvos atvērt jaunu topiku. Ja esmu ko sajaucis, tad lūdžu dzēšiet.
Jautājums par Gaz 21, pirmo sēriju - zvaigzne.
1958. gada automobīlis, kāda veida dzinējam viņam jānāk? Pobedas vai jau ar vārsta vāku? Interneta plašumi klusē, bet es turpinu meklēt. Varbūt kāds zin uzreiz.
Paldies!
"1957. gada vasarā tika pabeigts darbs pie jaunā dzinēja ZMZ-21 (krievu: ЗМЗ-21) un gada beigās automobiļus jau aprīkoja ar šiem dzinējiem. " - wikipedia
Tikai jautājums, cik tas viss ir patiesi.
Jautājums par Gaz 21, pirmo sēriju - zvaigzne.
1958. gada automobīlis, kāda veida dzinējam viņam jānāk? Pobedas
Motors bija GAZ-21B , vizuāli līdzīgs Pobedas tikai forsēts ( resnāki cilindri un galva ar savādākām degkamerām) . Tātad tilpums jau bija tuvu kā augšvārstu motoriem un liekas ka bija 65 zirgi. Caurgājībā tas motors bija pārāks par augšvārstnieku.
"Первоначально в течение 1957 года машина выпускалась с модернизированным «Победовским» нижнеклапанным двигателем в модификации ГАЗ-21Б, имевшем более высокий рабочий объём за счёт увеличенного диаметра цилиндров до 88 мм, и с увеличенной степенью сжатия до 7,0 (2,42 л., 65 л.с. при 3800 об./мин., крутящий момент 15,8 кг·м). Во многих современных источниках заявлено, что было выпущено строго только 1100 машин. Это неверно. Экземпляры с этим двигателем выходили из ворот завода вплоть до конца 1957 года, а такси — вообще до 1959-го. Такой же двигатель ставился на экспортные версии вездехода ГАЗ-69 (в модификации ГАЗ-69В двигатель имел мощность до 70 л.с. при степени сжатия 7,4) и штатно на автомобиль УАЗ-450 и его модификации (мощность 62 л.с. при степени сжатия 6,7). Нижнеклапанный двигатель агрегатировался только с механической коробкой передач.
Man nez kāpēc liekas, ka t.s. LUX komplektācija parādījās ar III sēriju , kam redele-vaļa zobi (vismaz spārna uzrakstu atceros no 1963.g.) Esmu redzējis arī II sēriju ar apkaltiem logiem,bet bez spārnu augšas moldingiem un spārnu uzrakstiem.
enigma 7.Nov 2014 20:55 Man nez kāpēc liekas, ka t.s. LUX komplektācija parādījās ar III sēriju
Man arī tas pats nāk atmiņā. Pirmajām Volgām nekādus LUX neatceos . Bija pat Volgas kam štancētā radiatora redele bija krāsota nevis niķelēta. Vēlākos gados jau šur tur veikalos bija manīti dažādi spīguļi un dabīgi ka daudzi mēģināja tos savām mašīnām piekombinēt...
Vēl viens sasāpējis jautājums, par gaz 21 pirmo sēriju - zvaigzni.
Ir kādi bukleti, informācija par to kādās krāsās no rupnīcas nāca šīs virsbūves? Un vai varēja taisīt specpasūtījumus?
Varbūt kāds var ieteikt, kur Eiropā remontē/restaurē angļu Smith instrumentu paneļus?
Atradu štatos par lielām naudām un dāŗgu transportēšanu, bet varbūt ir kas tuvāks?
Par cik neatradu šāda veida sadaļu par retro automobīļiem, tad atļāvos atvērt jaunu topiku. Ja esmu ko sajaucis, tad lūdžu dzēšiet.
Jautājums par Gaz 21, pirmo sēriju - zvaigzne.
1958. gada automobīlis, kāda veida dzinējam viņam jānāk? Pobedas vai jau ar vārsta vāku? Interneta plašumi klusē, bet es turpinu meklēt. Varbūt kāds zin uzreiz.
Paldies!