Vēršos pēc palīdzības ar jautājumu.
Mocim kāju balstu vietās uz rāmja aprautas šlices. Kāpšļiem rupjāka šlice, uz rāmja - smalkāka, tāpēc arī smalkākā norauta pavisam nost, acīmredzot, kāds pirms ļoti daudziem gadiem bija pieskrūvējis neīstos kāpšļus ar nepareizajām šlicēm.
Nu jau laikam arī īsti nav jēgas meklēt kāpšļus ar smalkāku šlici, jo uz rāmja šlice nav palikusi vispār nemaz.
Saprotu, ka vienīgie varianti laikam ir:
1) mēģināt atrast kāpšļus ar smalko šlici un starp kāpsļa un rāmja šlici ielikt
šāda tipa paplāksni, kas varētu novērst kāpšļa brīvu grozīšanos;
2) atrast vēl kāpšļus ar rupjo šlici - nozāģēt tiem nost šlici, piemetināt šlici pie rāmja - tad man būs rupjā šlice gan kāpšļiem, gan uz rāmja;
3) ar fleksi/vīli/dremeli uztaisīt jaunas rupjās šlices uz rāmja.
Kādu variantu varat ieteikt, kā dabūt uz rāmja atpakaļ kāpšļu šlices?
Kādam ir bijusi šāda problēma?
ARCHY87LV 18.Sep 2024 12:21 Mocim kāju balstu vietās uz rāmja aprautas šlices.
Vari pamēģināt starp kāpsli un rāmi ielikt mīksta metāla paplāksni, piemēram, no alumīnija vai vara. Vēlams vispirms izkarsēt. Vēl var mēģināt kādu no atsperpaplākšnu veidiem (tooth lock washer), kam ir smalka perforācija gar malu. No kolhoza metodēm - smilšpapīra ripa...
ARCHY87LV 18.Sep 2024 12:21 Kādam ir bijusi šāda problēma?
Ural M62, 1965.
Skaidrs, problēma veca kā vecā pasaule. Tad kad kāpslis pagriežoties noslīd uz leju, uzspiežas virsū bremžu pedālim, sākas nekontrolēta bremzes ieslēgšanās. Bremžu uzliku nodedzināšana.
Ārstēšana: rupjās šlices vajag pārnest arī uz rāmja virsmas un vēl. Risinājums, lai būtu kāpslis papildus atbalstīts pret klusinātāja korpusu. Piemetinam katrai kāpšļa svirai papildus pagarināto uzgriezni, lai varētu ieskrūvēt tajā regulējamu M8 vītnes skrūvi, kontrējam, lai neskrūvējas vaļā. Nebūtu iespēja kāpslim slīdēt (griezties) lejā. Jābūt klusinātājiem abās pusēs, tā kā normāli būtu jābūt.
Brīnišķīga ziņa!
Man izdevās atrast un pasūtīt šliču atjaunošanas komplektu
noņemšu vecās šlices no kāpšļiem un rāmja, uzmetināšu šitos šliču remkomplektus virsū un man būs pilnīgi jaunas un atbilstošas šlices gan uz rāmja, gan kāpšļiem
Vēršos pēc palīdzības ar jautājumu.
Mocim kāju balstu vietās uz rāmja aprautas šlices. Kāpšļiem rupjāka šlice, uz rāmja - smalkāka, tāpēc arī smalkākā norauta pavisam nost, acīmredzot, kāds pirms ļoti daudziem gadiem bija pieskrūvējis neīstos kāpšļus ar nepareizajām šlicēm.
Nu jau laikam arī īsti nav jēgas meklēt kāpšļus ar smalkāku šlici, jo uz rāmja šlice nav palikusi vispār nemaz.
Saprotu, ka vienīgie varianti laikam ir:
1) mēģināt atrast kāpšļus ar smalko šlici un starp kāpsļa un rāmja šlici ielikt
šāda tipa paplāksni, kas varētu novērst kāpšļa brīvu grozīšanos;
2) atrast vēl kāpšļus ar rupjo šlici - nozāģēt tiem nost šlici, piemetināt šlici pie rāmja - tad man būs rupjā šlice gan kāpšļiem, gan uz rāmja;
3) ar fleksi/vīli/dremeli uztaisīt jaunas rupjās šlices uz rāmja.
Kādu variantu varat ieteikt, kā dabūt uz rāmja atpakaļ kāpšļu šlices?
Kādam ir bijusi šāda problēma?
Ural M62, 1965.
Paldies