Aizmirsi paroli?


PatriksK
19.Oct 00:03
+
patīk
-
Labdien,
pa vecajiem močiem neesmu spečuks, bet esmu ieguvis īpašumā 1968. gada Jawa 350, ar 6V kontaktu aizdedzi. Pagājušogad visu smuki saliku, jaunas sveces, spoli, kontaktiņus. Situācija tāda, ka akumulatoru nelādē. Braucot ar vai bez lampām pēc kādiem pāris izbraucieniem akumulatora volti nokrītas uz kaut kur 5ciem un mocis kārtīgi vairs neiet, tad var pagriezt atslēgu pa kreisi un mierīgi braukt tālāk, bet nedeg gaismas.
Jawa veikalā pateica ka nav jēgas taisīt šito, jāpērk bezkontaktu, bet man tā kā par dārgu sanāk.
Plus mocis mierīgi iet bez akumulatora, aizdedzes atslēgu pagriežot pa kreisi var drusku uzstumt un aidā, mierīgi braukt, tātad ģeneratoram ir pietiekami jaudas, lai uzturētu aizdedzi.
Tātad jautājums- vai var kaut ko darīt, piemēram, vai nevar būt nodilušas ģeneratora oglītes vai kas tāds?

Difers
19.Oct 19:07
+
patīk
-
Pārskati vadus -to savienojumus un iztīri relejam kontaktus. ogles pārbaudi un notīri rotoram kolektoru. Releju var pieregulēt. Pameklē grāmatā. Pielocot atsperītēm galus var uzregulēt lādēšanu.

Laacis_ar
19.Oct 19:44
+
patīk
-
Braucu ar tādu aizdedzi ar visām gaismām,tikai tuvajās ielikta Kīniešu led lampa.AKB jābūt svaigam tad nekādu problēmu,garākos gabalos tas uzlādējas,pilsētā pietiek ar uzkrāto.
Veikalā neviens nemaz neiedziļinās kontaktu aizdedzē. Pārbaudi visu ko Difers teica un būs,,varbūt.var gadīties ka kāda ģeneratora spole vai rotors grēko un pluss klemme šādai aizdedzei Tev ir pie masas?,,mīnuss uz aizdedzi?.Viss ir jāpārbauda un brauksi kā senLatvieši!

bbarda
19.Oct 21:37
+
patīk
-
Nav akumulātors par lielu?

ursus
20.Oct 11:44
+ 1
patīk
- 0
bārda vai saprati,ko uzrakstīji :D

6V akumulators JAWA i bija izteikti liels,dēļ lādēšanas :)

autors pats raksta diagnozi. Ģenerators strādā,kad brauc bez akumulatora režīmā.

TĀTAD RR.


P.S. izmet oriģinālo sistēmu,plauktā...vēsturei. nopērc 12V WAPE.

Difers
20.Oct 19:00
+
patīk
-
Sakārto sistēmu un brauc. Pa tiem 250eur ko maksā wape var 10x to lādēšanu salabot.

bbarda
20.Oct 22:55
+
patīk
-
ursus 20.Oct 2020 11:44
ārda vai saprati,ko uzrakstīji :D
Protams ka sapratu,ar to esmu savai čž saskāries ,tieši tā kā autors to augstāk aprakstīja.Ja akumulātors ir par lielu vai ir kādā bankā īsais tad gaismām vairs nepietiek un jau sāk ēst arī ārā no akumilātora(pārtēriņš).Sen atpakaļ es tikai tapēc ka bija pagrūti nopirkt jaun aķi ,pārtaisīju uz elektronisko aizdedzi un aķi vairs nevajadzēja.

[ri4a]
21.Oct 08:24
+
patīk
-
bbarda 20.Oct 2020 22:55
.Sen atpakaļ es tikai tapēc ka bija pagrūti nopirkt jaun aķi ,pārtaisīju uz elektronisko aizdedzi un aķi vairs nevajadzēja.
Pasaku vecis atgriezas...

uz pusi letak neka vape. http://turbozabytki.wskturbo.pl/

PatriksK
21.Oct 20:27
+
patīk
-
Difers 19.Oct 2020 19:07


Paldies visiem par atsaucību, iepriekšējais īpašnieks bija iedevis līdzi grāmatu un patiešām bija viss aprakstīts. Regulators sākotnēji deva ārā tikai 4,5 voltus, ar regulācijas skrūvi uzskrūvēju grāmatā ieteiktos 7,5 voltus.
Uz doto brīdi šķiet ka viss štokos, pietiekami pabraucis neesmu, lai saprastu vai aķi lādē, bet liekas ka tagad motors arī labāk šancē.

Man gan aizdomas, ka kāds elektriķis gudrinieks ir kaut ko tur pārtaisījis pa savam, jo oriģinālās drošinātāju vietas un viss pārējais ir deletēts, no akumulatora pa taisno iet vads uz paneļa gaismām utt., grāmatas sākumā kaut kas rokrakstā rakstīts par vadu krāsām, bet īsti nevar saprast.

Difers
21.Oct 21:14
+
patīk
-
Zinām kolhozs jau daudziem motocikliem ir gājis pāri. Gan jau ka drošinātājā nebija kontakts un tas tika amputēts. Shēmas ar vadu krāsām tepat forumā var atrast, un internets arī pilns, Nekāda slepena informācija nav. Pa dienu arī var braukt bez gaismām un to ģeneratoru nemocīt. Vai tikai gabarītgaismu ieslēgt. Esmu no Latgales uz Kurzemi tā atbraucis. Nevienam netraucēja.
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā