Vēlos atjaunot Jawa Stadion S11 un procesa laikā samainīt motoru pret kādu 4 taktu 125 cc.
Līdz šim nav reģistrēts, bet visas detaļas +/- ir un saprotu, ka to var izdarīt ar apliecinājumu, ka iegādāts pirms 2004. gada. Lai nebūtu jāmaina teh pase pēc tam, ir uzreiz iespēja vest ar diviem dzinējiem un piereģistrēt ar jauno 125 cc?
Sakiet lūdzu vai kārs ir mainījis motoru šādam uz 125 cc un varbūt var ieteikt, kas tur der ar minimālām modifikācijām. Varbūt kāds Loncin vai Lifan dzinējs?
Paldies jau iepriekš par atbildēm.
P.S. apzinos, ka tiek iznīcināta, kultūrvēsturiskā vērtība, bet zinu, ka vēlēšos ko modernāku un ne divtaktu troksnī...
Vienīgais ko varu ieteikt, pārdot šo kādam kam tas interesē un nopērc sev kautko modernāku...
Kā tu iedomājies mopedam kam 50cc likt motocikla motoru...
Ar kultūrvēsturisko vērtību nevarēs droši braukt. Varbūt kādreiz varēja.
Tas stadion ir grabaža, amotizācija knapi ko turas kopā, ja tur teorētiski ko jaudīgāku iemontēsim.
Laikm jau neviens neļaus mopēdu pārbūvēt par motociklu. Kas par pārbūvi atbildēs?
Stadionu motoriem dabonamas visādas remontu detaļas.
Vēlos atjaunot Jawa Stadion S11 un procesa laikā samainīt motoru pret kādu 4 taktu 125 cc.
Līdz šim nav reģistrēts, bet visas detaļas +/- ir un saprotu, ka to var izdarīt ar apliecinājumu, ka iegādāts pirms 2004. gada. Lai nebūtu jāmaina teh pase pēc tam, ir uzreiz iespēja vest ar diviem dzinējiem un piereģistrēt ar jauno 125 cc?
Sakiet lūdzu vai kārs ir mainījis motoru šādam uz 125 cc un varbūt var ieteikt, kas tur der ar minimālām modifikācijām. Varbūt kāds Loncin vai Lifan dzinējs?
Paldies jau iepriekš par atbildēm.
P.S. apzinos, ka tiek iznīcināta, kultūrvēsturiskā vērtība, bet zinu, ka vēlēšos ko modernāku un ne divtaktu troksnī...