Manā īpašumā ir nonācis šāds motocikls.
Atvedu to majā tačkā, no kaimiņienes bija izjaukts, tapēc nav atslēgas.
Kā to pielaist bez atslēgas? Kāds varētu padalīties ar to, kā saslēgt vadus?
Vai 6 V akumulatoru arī tačkā atstūmi? Šo bez tā neiedarbināt. Atslēgas vietā var izlīdzēties ar sērkociņiem vai arī uzvīlēt var no stienīti ( resnāku stiepli).
Ieliekot ''atslēgu'' centrālā slēdzī, uzsit dzirsksteli, bet sitot pa kikstartero 0 reakcijas. Varbūt kāds zina kas par problēmu? Kā arī foto ar aizdedzi, ja nu kāds ko ierauga.
[/img]Manā īpašumā nonācis velviens tāds pats motocikls, tikai ar dokumntiem un salikts kopā, arī no kaimiņa. Jautājums tāds, ar 76 benzīnu lec, bet ar 95 negrib, uz kuru pusi jāregulē aidzedze atrāk vai vēlāk?
Vecam ipašniekam bija palikušas četras 20l kannas ar 76 benzīnu jauktu ar dīzeļa eļļu. Bija pielējis pus bāku, un eksperimenta pēc izdomāju pielaist ar to pašu 76to. Leca labi. Tagad ar 95 sit sveci ciet, ja daudz sist pa kickstarteri var pielaist, bet neturās rucošs. Aizdedzi taisīt vēlāk vai atrāk?
Ja tas 95ais ir tikpat vecs kā 76, tad iepūt benzīnā klāt starta gāzi no baloniņa.
Nomēri cik īsti ir apsteidze. Liela nozīme laikam nebūs no grozīšanas, ātrāk/ vēlāk.
Paskatamies, kas bija 76 markas benzīns - īsts benzīns, pa taisno no naftas pārstrādes. Ar maksimālajām darbaspējām, nu ar tetraetilsvina piejaukumu (oktānskaitļa palielināšanai), un viss. Uzglabājās diezgan ilgi.
Paskatamies, kas ir patreiz 95 un 98 markas degviela dzirksteļaizdedzes motoriem. Tas nav vairs benzīns, bet viss tas ko naftas pārstrādes process atmet kā nevajadzīgu visām, ķīmijas ražotņu vajadzībām. Skatamies sastāvu, kas tur ir iekšā, tajā 95 un 98 markas degvielā. Ķīmiķi ir nopietni pastrādājuši.
Neviens neļaus tā vienkārši sadedzināt motoros vērtīgās izejvielas.
Ar Vācijas degvielu var nobraukt vairāk kilometru, vai tā?
Slapjā svece - kad degviela vienkārši neaizdegās (visi tie dažādie ēteri jau ir izgarojuši).
Patreiz vispār, visiem jāpāriet uz elektromotoru piedziņu. Jāģenerē elektrība un uz priekšu.
Jā , tā ir- mūsdienu benža nav paredzēta ilgstoši uzglabāt . Ja nostāvējis ilgāk par gadu -hana ! Siltu vēl palaidīsi , bet aukstu nekādīgi . Vienīgais variants liet klāt pie svaigā nelielām porcijām , tikai tā var to vēl izmantot .
...jebkurā gadījumā, ar to pārsūkšanos jāsaglabā zināma piesardzība. Es skolas gados, sākot no kādas 5-ās klases pa vasarām aizstāju lielas mežrūpsaimniecības motorzāģu remontētāju tā atvaļinājuma laikā, un man reiz bija tāds gadījums, ka remontējamam zāģim, pusvārnai, svece slapja, nu, pirmais, ko darām, pārbaudām, vai ir dzirkstele. ...bija,... bet cilindrs bija pills ar bedžu, kas uzliesmoja... aiz pārbīļa ar kaukādiem pārspēkiem ... ar savu plaušu nopūtu to liesmu... Tur pārsūkšanās iemesls izrādījā prozaisks - cilindra hromkārta nodilusi un divtaktu cikli vairs nefunkcionēja, kā vaig' un pārsūca...
Visi mūsdienu auto un moto braucamie ir aprīkoti ar paaugstinātas enerģijas aizdedzes sistēmām. Tiristoru aizdedze, mazai mototehnikai. Automobīļiem ar stabilizētu enerģijas uzkrāšanu spolē.
Kādreiz zelta mopēds, sacensībās nojuka tiristoru paštaisītā shēma, un nācās standarta magdīno likt virsū. Tad sākās elle, lēja ciet un kaut kā ar mocībām varēja tikt līdz galam. Tā ir reāli milzīga starpība. Ar tiristoru aizdedzi vajag mazāku apsteidzi, ja nav par 15 grādiem pareizi, tad tas daudz neko nemainīs darbībā.
(UPDATE)
Pameģināju pielaist ar benzīnu bez eļļas, ar pirmo pieleca. Eļļu lēju 100g uz 4l, kā pēc grāmatas 1/25, varbūt eļļa ne tāda? Eļļas firma ; LUXE, 2t.