Aizmirsi paroli?


zelch
03.Oct 2011
+
patīk
-
Dnepram ir 12 v generators ,ta nav problema. Runa iet par k750. Tajos saitos funkcionali viss pareizi ,bet es tak nevaru restauretam motociklam caur siksnam karinat kaut kadu zigula generatoru ,vai stutet caur flanciem Dnepr geni. Vajag izdomat ,ka no ta pasa 6v generatora dabut 12v.

Jancīc
03.Oct 2011
+
patīk
-
Piekrītu par visiem 100 % Zelcham. ja godīgi, mani apmierinātu arī ar orģinālo 6v ģeneratoru, bet vai tad varēs pielāgot krievu piedāvāto bezkontaktu aizdedzes komplektu? Pašam man liekas, ka nē, bet ceru ka kļūdos.

eipp
03.Oct 2011
+
patīk
-
Jancīc :
bet vai tad varēs pielāgot krievu piedāvāto bezkontaktu aizdedzes komplektu?


Pārdevējs raksta, ka viņš priekš k750 neražo, ne "plankas"(stiprinājumus), ne "štorkas"(acīmredzot detaļa, kura darbojas caur hola sensoru). Tad rodas jautājums - vai vispār k750 ir iespējams uzlikt bezkontakeni? Netā var atrast dažādu ražojumu (sovek, uktus), bet kuras no tām der mūsu močiem?

zelch :
vai stutet caur flanciem Dnepr geni.


Kāpēc ne? Bezkontaktene arī sabojā autentiskumu.;)

Remington
03.Oct 2011
+ 1
patīk
- 0
Ģeneratora marka kāda? Agrajiem modeļiem vajadzēja būt G11, vēlāk G414. Ir aizdomas, ka stiprinājuma vietai vajadzētu sakrist. Te instrukcija, kā G414 pārtīt uz 12 V http://moto-ural.ru/peremotka.php

zelch
03.Oct 2011
+
patīk
-
O ,ta jau ir lieta ,ko butu verts pameginat. Tagad tik jaatrodas kadam cilvekam ,kas par sapratigam naudam butu gatavs ar to tisanu nodarboties. Domaju klientu netruktu. Problematiskak likas jauna zobrata izgatavosana. Ja jau bus 12 v ,tad elektronisko aizdedzi ustaisit var pats.
Kas attiecas uz autentiskumu ,domaju ir atskiriba vai pie dzineja piekarinats kaut kads sveskermenis ,vai zem vacina paslepta aizdedze.

eipp
03.Oct 2011
+
patīk
-
Varbūt kāds var ieteikt, kur LV var nopirkt G424?
Par to tīšanu - varbūt cilvēks ir jau atradies, rīt uzrakstīšu.

Jancīc
03.Oct 2011
+
patīk
-
Man tie G424 kādi 3 gab mētājas, varu pārdot. Ja nemaldos, tad G424 ir no jaunajiem dņepriem un Uraliem, pareizi?

eipp
04.Oct 2011
+
patīk
-
Jā, tie ir īstie, aizsūtīju PM.

elf
04.Oct 2011
+
patīk
-
Jancīc :
mani apmierinātu arī ar orģinālo 6v ģeneratoru, bet vai tad varēs pielāgot krievu piedāvāto bezkontaktu aizdedzes komplektu?


Reku ir 6V elektroniskā aizdedze,ņem tik ciet!

http://www.ural-hamburg.de/elektronische-zuendung-k750-p-2688.html

zelch
04.Oct 2011
+
patīk
-
Uuu ,cipars skarbs! :) Vienigi ,cik saprotu apsteidzes lenkis ari tiek regulets!? Tas pozitivi. Man tomer kaut ka zel tadu ciparu maksat.

elf
25.Oct 2011
+
patīk
-
Te 6V elektroniskā aizdedze pa labāku ciparu,un tepat Tallinā.
http://www.easthighway.com/?PHPSESSID=473d431a09958c9b36694c909daa4b2a...909daa4b2a

zelch
25.Oct 2011
+
patīk
-
Interesanti ,ka tas darbiba izskatas. Neko daudz no tas bildes nevar saprast.

p.k.
04.Feb 2012
+
patīk
-
OK, pieņemot, ka pārtinot ģeneratoru, esam ieguvuši 12V. Kas notiek ar relejregulatoru un esošo aizdedzes spoli, arī jāmaina?

ja
04.Feb 2012
+
patīk
-
spoles nemaina, viss notiek, teoretiski jamaina-praktiski nē, bet RR jataisa no jauna.

p.k.
06.Feb 2012
+
patīk
-
Ja nav noslēpums, ko pārtaisa esošajā relejregulatorā?
Šādas tādas atsperes nomaina pret nedaudz cietākām?
Vai arī liek citu relejregulatoru no 12V sistēmas? :)

zelch
06.Feb 2012
+
patīk
-
Pec visa secinu ,nav verts to lidzstravnieku partit... Es ar laiku realizesu vienu no diviem realajiem variantiem ,vai atradisu loti lidzigu mainstravnieku(mazak ticams) ,vai atstasu 6v un piekombinesu elektronisko aizdedzi un sprieguma regulatoru.

ja
06.Feb 2012
+
patīk
-
neko citu neuzliksi, jataisa elektroniskais

Jensens
06.Feb 2012
+
patīk
-
Te ir ka uztaisīt 6V komutatoru,
http://moto-planeta.ru/motoizh/elektrikaizh/172-bzs-na-6-volt.html

Atradu kad meklēju lētāku variantu Jupiteram 3 nekā VAPE. Pats šādās elektroiekārtās neko īpašu nesaprotu, tādēļ neko netaisīju. Nolēmu restaurēt oriģinālo aizdedzes sistēmu.

1000000NT
19.Aug 2013
+
patīk
-
esmu savam K-650 uz 6V ielicis elektronisko aizdedzi no VW-Audi, ( lieta bij spiesta, aizdedzes blokā 10 gadus bij stāvējis ūdens, kulaki bij čupā, labi ka vispār skrūves izdevās izskrūvēt) tad nu kautko ķīmiķoju, novīlēju kloķenes galu apaļu, paņēmu sadalītāja mehānismu ar vakumkompensāciju, pašu aluminija korpusu pārvirpoju lai var ielikt orģinālājā aizdedzes korpusā, bišķi pārjaucu lai var pielikt aizdedzes regulēšanas trosi, viss strādā. problēmas rodas, kad spriegums krītas zem kādiem 5,5V , tagad ir doma iztīrīt ģenerātoru, pagaidām ir cerība ka jamaina oglītes/jāpatīra kolektors, tukšgaitā ir grūti ar lādēšanu. kā isti ir ar to lādēšanu tukšgaitā?

roliss45
19.Aug 2013
+
patīk
-
gan jau līdz kloķenei netiki
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā