Aizmirsi paroli?


1000000NT
22.Aug 2013
+
patīk
-
varu ziņot, sataisiju llādēšanu, tagad VW-Audi aizdedze strādā nevainojami komplektā ar G-414 un RR-302 , principā ar jebkurām svecēm, lec labi, iel forši :)

1000000NT
22.Aug 2013
+
patīk
-
roliss45 19.Aug 2013 18:40


pareiz, profisionālais debīlisms, sadales vārpstas galu, nevis kloķenes geek iešu stūrītī nokaunēties

Jancīc
22.Aug 2013
+
patīk
-
Varbūt uztaisi kādu sīkāku aprakstu.
1.)Ko, vajag iepirkt ( cik saprotu šrots jāapmeklē)
2.)Kādu shēmu, bildes no procesa
3.)Darba gaitu, klupšanas akmeņi...

Daudziem tas noderētu.

1000000NT
23.Aug 2013 | Pēdējo reizi labots 23.Aug 2013 09:14; labots 1 reizi
+ 1
patīk
- 0
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1377239523-elektriska-aizdedze.jpg

shēma ir vienāda kā lada, tā arī VW aizdedzei. principā uz šrotu un jānopērk sadalītājs ar visu aluminija korpusu kurā ir hola devējs, bet no vecajiem modeļiem ar vakumkorektoru. tālāk to rūpīgi izjaucam, vieta kur piecienojas vakumkolektors ( uzpresēts cilindrītis) jānosit, otrā pusē ir tāda kā iedobīte - to izurbjam. sanāk ka gola devējs pret nekustīgo plāksni stāv uz otru pusi. bij jāpagarina hola devēja vadi, īsti neatceros kapēc tā dariju, bet laikam savādāk to troses pievienošanas vietu bij grūti uztaisīt. troses vienošanai izmantoju vadu pieskrūvēšanas klemmi no S-30. trosi sanāk vilkt aizdedzei pa apakšu, tā ka vienkār''sāk uzreiz uzskrūvēt trosei to klemmi un ar pinceti turot pieskrūvēt ppie aizdedzes kustīgās pamatnes. un tas bij tas vienkāršākais. tālākais - ņemam orginālo gola devēja - sadalītāja korpusu, orginālās aizdedzes korpusu un ejam pie virpotāja, bovirpijam ārējo orginālā vw korpusa diametru lai viņš cieši iet iekšā motocikla aizdedzes korpusa apaķajā caurumā, tad izgriežam gredzenu ar tām 3 skrūvju vietām. pēc tām rūpīgi izurbjam caurumus orginālajā korpusā, kā gribētu lai stāv aizdedze, tad šos pašus caurumus pa jaunam izurbjam tajā izvirpotajā gredzenā ( dēļ tās likšanas un rūpnieciskajiem caurumiem jāskatas kā to izvirpoto gredzenu labāk ielikt, jo viņam vietām ir caurejoši caurumo no bijušajām štepseļu un vakumkorektora vietām) jāievēro - aizdedzes pamatnei 2 skrūves ir vienā līmenī, viena ir citā. man sanāca ka viena skrūve ir pret moča aizdedzes pieskrūvēšans vietu - neko darīt - noslīpēju to vietu zemāku, lai no sāna var ieskrūvēt mazo skrūvīti. un tagad jau neatgriezeniskā pārbūve ( kas manā gadijumā tāpat nebij novēršama) - vīlējam nost kulaciņus ( uzmantoju urbī liekamu šmirgelīti pa pāris latiem no saimniecības bides) tā, lai ass brīvi iet cauri vw aizdedzes mehānismam. gals, kur nāk sadalītājs, brīnumainā kārtā pēc diametra ir ļoti tuvs tam, kur orgināli skrūvējas " propellers" ( tā detaļa ar štorkām un caurumiem, kas griežas) jāpiemin, ka ieskrūvējot aizdedzi aizdedzē jāievēro dziļums, lai to propeleri var uzlikt. tālāk izurbjam sadales vārpstas galā caurumu ( ievirpojums jau ur ar centrisku vidu) un iedzenam vītni, ieskrūvējam vitnstieni. propelleram izgriežam 2 pretējos spārnus ( mums tak ir 2 cilindri, ne 4ri) un liekam propeleri sadalenes galā, ja vajag drusku augstāk, kādu nepilnu mm var ielikt šaibīti. ak jā, atcerējos - atbilstoši izvēlētajai skrūvei ( man bij M5 ) ko liek sadalenes galā, piemeklē šaibu, vai arī izvirpo ( man izdevās celtniecības bodē dabūt, vislielāko kas priekš M5 ir) tā, lai viņa centrētos propellerī ( viņam ir iepresēta virpota daļa, kā arī izvalcēts padziļinājums, man šaiba centrējās padziļnājumā, bet var arī domāt savādāk) un to šaibu piemetinam. sanāk ka aiz tās šaibas propellers turas pie sadalenes, bet pecīzi centrējas uz tās rupnieciski iepresētas virpotās daļas. piemeklējam divdzirkstaļu spoli ( šrotos viņas ir diezgan, populārākās ir no audi v8 ,bet ir arī no japāņiem uc) savelkam vadus, smuki saaliekam komponentes un var laizr vaļā. jā - aizdedze iestādas proprlera spērnam lidz pusei izejot no holla devēja, tas ir tas mirklis, kad lec dzirkstale. testējot releju regulatoru, mocis rūca pat pie 4,9-4,8 V sprieguma. palaišanai gan vismaz 5 vajag :) principā ja spriegums pa mazu, var dzirdēt ka spole pikst. un ja pikst, tad var droši stumties lādēt. par cik sataisiju releju, phu,phu, ar palaišanu nav problēmu.

1000000NT
23.Aug 2013
+
patīk
-
ir doma to troses vietu uz skrūvju limes uzlikt, tad varētu arī uztaisīt foto kās manam lācītim vēderā. pagaidām jau tikai redz ka emkas aizdedzei kontaktu vietā propellers griežas geek

Jancīc
23.Aug 2013
+
patīk
-
Forši! :like:

Pagaidām man nav laika ap moci ņemties - pagaidām ir jābrauc. ;)
Bet kad beigsies sezona, tad jau varēs ķerties klāt eksperimentēšanai.

Kad būs konkrētāki jautājumi, tad jau es tevi patraucēšu ar tiem... geek

p.k.
27.Aug 2013
+
patīk
-
1000000NT 23.Aug 2013 10:03
testējot releju regulatoru, mocis rūca pat pie 4,9-4,8 V sprieguma. palaišanai gan vismaz 5 vajag


Tas tāpēc, ka holla devēju barošanas spriegums ir stabilizēts 5V.
Ja krītas zemāks, vienkārši nedarbojas.
Tas, laikam, varētu būt viens no lielākiem trūkumiem uz 6V sistēmas, ja AKB nosēžas zem 5V.

Gaidam bildes, kāda sistēma izskatās uz motocikla. ;)

dzintariino
26.Jan 15:47
+
patīk
-
kāds ir saskāries 6Vurāla motora (tur ir vienādi kas dņepram kas k750) ģenerātoru pārtaisīt par 12V

dzintariino
26.Jan 16:23
+
patīk
-
vienu brīdi bija 6V ģenerators pārtaisīts par 12 standarta korpusā, bet tad nebija aktuāli
 
 
« 123 »

Pēdējie ziņojumi Forumā