Aizmirsi paroli?


kasits
16.Nov 2015
+ 1
patīk
- 0
Jautājums, kā atšķiras motocikla K125 priekšējā dakša (paralelograma) no motocikla Moskva M1A dakšas? To, ka stūres stiprināšana K125 notiek caur vertikālo cauruli (līdzīgi kā velosipēdiem), bet M1A ar turētājiem, es jau zinu.
Interesē pašas dakšas īpatnības vai atšķirības.

Vikings111
16.Nov 2015
+
patīk
-
Neēsmu eksperts, bet manuprāt m1a bija savādāka tipa amortizācija nekā k125.

kasits
16.Nov 2015
+
patīk
-
Amortizācija abām dakšām ir vienāda ar vertikālo atsperi un diviem tiltiņiem.

Dalgo
16.Nov 2015
+ 3
patīk
- 1
Varētu būt ka mainoties gadiem arī mainījusies stūres stiprinājuma vieta.
Apskatot manu eksemplāru, šiltīte liecina par k 125 1951 gadu, ragu stiprinati kā šim eksemplāram:
1951 gada K 125:

http://files.voog.com/0000/0036/1291/photos/SAM_8953.JPG
http://files.voog.com/0000/0036/1291/photos/SAM_8873.JPG
http://files.voog.com/0000/0036/1291/photos/SAM_8943.JPG
http://files.voog.com/0000/0036/1291/photos/SAM_8880.JPG
http://files.voog.com/0000/0036/1291/photos/SAM_8963.JPG
http://files.voog.com/0000/0036/1291/photos/SAM_8903.JPG

kasits
16.Nov 2015
+ 0
patīk
- 2
Šis nav K125, bet gan M1A
Stūres stiprinājuma vietai ar gadiem nav nekāda sakara.
Kā arī tavu eksemplāru neesmu apskatījis, lai spriestu, kā tur stiprinās.

Dalgo
16.Nov 2015
+ 1
patīk
- 1
Tu apstrīdi vēsturiski saglabājušos fragmentus? Esi izlasijis visas tā laika motociklu grāmatas?

kasits
16.Nov 2015
+
patīk
-
Grāmatas esmu pulka izlasījis. To vai saglabājies fragments ir autentisks, ir vēl jāpierāda.

Rolands5
17.Nov 2015
+ 2
patīk
- 0
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1447738708-dsc-0082.JPG
M1A 1952. gada , ražots Minskā

Māris P33
17.Nov 2015
+ 1
patīk
- 0
kasits 16.Nov 2015 23:00
Šis nav K125, bet gan M1A

Drīkst lūgt kādus argumentus, bet tiešām argumentus nevis pieņēmumus.

Pirmajiem K125 stūre tiešām stiprinājās kā velosipēdiem, bet ļoti neilgu laiku. Attēlos melnajam K125 ir vairāki elementi, kas norāda uz piederību tieši K dzimtai - signāls, "melnā kastīte", sēdeklis, t.i., noteicošākās komponentes ir īstās. Gluds bardočoks ir diskutējami, bet ne neiespējami. Dakšas konstrukcijā nekādu atšķirību nav un tā ir nemainīga jau kopš pirmsākumiem DKW un līdz K un M dzimtās parādījās teleskopiskie amortizatori.
http://www.dkw-autounion.de/Motorradfotos/DKW_RT_-_Modelle/DKW_RT_125_V_-_2_1941_2.jpg

kasits
17.Nov 2015
+ 0
patīk
- 1
Varam padiskutēt. Runājot par pašu rāmi, atšķirības ir rāmja nr. novietojuma vietās un pumpja stiprinājuma. Bāka, krēsls un pārējās lietas ir pielāgojamas un aizstājamas, tās diezin vai būs par pamatu.

Dalgo
17.Nov 2015
+ 1
patīk
- 1
Piedāvājums diskustēt nav arguments , un runa ir par ragu novietojumu nevis rāmja numuriem vai citiem maināmiem sīkumiem...

ja
17.Nov 2015
+ 2
patīk
- 0
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1447770046-image-14.jpg

kasits
17.Nov 2015
+
patīk
-
Dalgo 17.Nov 2015 15:14

Kurš uzskata " piedāvājumu diskutēt" par argumentu?
Rāmja nr. vieta gan nav maināma lieta.

Kā jau lietotājs Māris P33 teica, ka dakšas neatšķiras, to arī gribēju zināt.
Par pārējām lietām un atšķirībām varam diskutēt. Jo, mans viedoklis, ja par pamatu ņemts Moskva rāmis uz kura uzliktas detaļas - pieņemsim - bāka, sānu kastīte, skaņas signāls un citi atribūti, vēl neliecina ka tas ir K125

kasits
17.Nov 2015
+
patīk
-
Runājot par rāmju atšķirībām, pamanīju, atšķiras arī centrālā atbalsta kāja.
Ja sanāks laiks, sabildēšu savus motociklus un ievietošu bildes gan ar K125 un M1A

AMP
17.Nov 2015
+
patīk
-
Dakšas diez vai atšķiras.
ragi kā velosipēdam no sākuma stiprinājās gan k-125, gan m-1-a.

Pumpja stiprinājumi pirmajām maskavām ar atrodas rāmja priekšpusē tāpat kā k-125.

Man šķiet ka vienīgā iespēja rāmi atpazīt (k-125 vai m-1-a) ir rāmja numurs . cik zinu m-1-a nr ir iesists vertikāli blakus šiltītei,k-125 horizontāli virs šiltītes (varu kļūdīties)

AMP
17.Nov 2015
+
patīk
-
Dakšas diez vai atšķiras.
ragi kā velosipēdam no sākuma stiprinājās gan k-125, gan m-1-a.

Pumpja stiprinājumi pirmajām maskavām ar atrodas rāmja priekšpusē tāpat kā k-125.

Man šķiet ka vienīgā iespēja rāmi atpazīt (k-125 vai m-1-a) ir rāmja numurs . cik zinu m-1-a nr ir iesists vertikāli blakus šiltītei,k-125 horizontāli virs šiltītes (varu kļūdīties)

Dalgo
18.Nov 2015
+ 1
patīk
- 0

kasits
25.Nov 2015
+
patīk
-
Jautajums par kresla virsmam. To ka naca ar dermantinu apvilkts ramis es saprotu,bet ka atskirt pec modeliem melno gumijas kreslu virsmas, cik noveroju ir ar lielakam un mazakam zvaigznitem,kas uz kura no modeliem nacis?

Martins
26.Nov 2015
+ 2
patīk
- 0
Pirmās gumijas bija šāda tipa (līdz 1949) - nāca uz M1A, K-125, IZ-350, M72.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1448528202-very-early.jpg
Pēcāk bija šāda tipa (līdz 1952).
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1448528239-early.jpg
Ar tām zvaigznēm ir jaunāka izlaiduma.
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā