14.May 2017 | Pēdējo reizi labots 15.Mai 2017 20:02; labots 3 reizes
+ 1
- 1
Pirms diviem gadiem radās doma iegādāties motorizētu braucamo,lai nebūtu uz galdniecību jāsoļo kājām un siltās vasaras dienās jādzenā auto. Skūteris nelikās lāga interesants un skatot sludinājumus pievērsos diviem eksemplāriem mini un stella babetta,pēc pārdomām,jau biju ceļā uz Bolderāju,kur no Kaspara iegādāts šis eksponāts,jo uz doto brīdi tas tā arī saucās. Salīdzinoši ātri izņemts dzinējs un izjaukts pa detaļām,nomainīti blokos gultņi,sarūpēta lietojama kārba, puķīšu sajūgam disks bija pārlūzis un neizdevās atrast ar ko to aizstāt,tādēļ uzlikts cits grozs ar jauniem ebonīta diskiem no padomju laiku krājumiem,viss satīrīts un salikts kastē,kur pavadīja vairāk par gadu,jo...
Dzinējs salikts un šogad iedarbināts. Mopēds notīrīts,saglabājot oriģinālo krāsojumu,sariktēti visi mezgli,nomainītas trosītes,velkošā ķēde un iedarbināts.
Bildes nedaudz vēlāk.
Pec detaļu apskates,lielākā daļa ir datētas ar 1983.gadu,plāksnīte uz rāmja ir nozudusi,kas neļauj noteikt patieso gadu. Mopēdu nav mērķis izjaukt un pārkrāsot,bet gan sakopt un salabot bojātos mezglus pielietojot vien oriģināldaļas no vecajiem krājumiem.
Dzinējs salikts un šogad iedarbināts. Mopēds notīrīts,saglabājot oriģinālo krāsojumu,sariktēti visi mezgli,nomainītas trosītes,velkošā ķēde un iedarbināts.
Bildes nedaudz vēlāk.
Pec detaļu apskates,lielākā daļa ir datētas ar 1983.gadu,plāksnīte uz rāmja ir nozudusi,kas neļauj noteikt patieso gadu. Mopēdu nav mērķis izjaukt un pārkrāsot,bet gan sakopt un salabot bojātos mezglus pielietojot vien oriģināldaļas no vecajiem krājumiem.