Vispār jau koniskie filtri ir jāmazgā un jāeļļo regulāri. Bet nekvalitatīvus ķīnas izstrādājumus vispār nevajadzētu izmantot. Un vēl nevajag to filtru likt pa taisno uz karburatora, jo 2T motors mazliet sit atpakaļ degvielas miglu un mazgā nost eļļu no tā filtra, tāpēc arī vajag kasti.
Pats iŽam izmantoju krosa motocikla mazgājamo švammi ieinstalētu orģinālajā kastē. Kad netīts tad izmazgā, saeļļo un brauc atkal. Smiltis karburatorā netiek.
Gan jau var, bet cenas neadekvātas. Pasūtīju Ali pāreju+karburatoru pa 20 EUR apmēram, uzlicis neesmu vēl. Atnāca pāris nedēļās.
Ar pāreju, vismaz uz aci, karburators Jupiteram nobīdās tālāk uz aizmuguri un jādomā kā un vai var normāli filtra kasti iemānīt.
Otrs variants, ko es apsveru, ir ieplūdniekam atbrīvoties no karburatora pieskrūvēšanas plāksnes un novirpot līdz karburatora gala diametram. Tad, izmantojot komplektā esošo apaļš-apaļš gumijas pāreju, pievienot karburatoru.
Šeit pat izskatās, ka Difers ir izmantojis tādu pieeju Planetai un oriģinālā kaste der.
Ja neizdosies izdomāt kā oriģinālo kasti iemānīt ar gumijas skrūvējams-apaļš pāreju, ņemšu otru kolektoru ar aplauztajām ausīm un iešu apaļš-apaļš ceļu.
Rezultāti gan no manis nebūs ātrāk par pavasari, jo pašlaik ārā ir pārāk auksts, lai ar darbotos ar gumijas lietām neapkurinātā garāžā.
Iesaku likt tomēr no JAWA 638(640). BET grūti būs atrast oriģinālo. Jauni JAWA veikalā,bet tie nav čehu.
AR PWK,motors strādās uz -gaisa- (maisījums NAV liess,sveču krāsa perfekta)-protams jauda būs mazāka. Ar 638 otrādi,varēsi izspiest ātri maksimālo ātrumu(ja to vajag).
PWK lētāks,it kā KEIHIN kopija(aliexpress notirgos ar kādu uzrakstu vajag )
Tad sanāk, ja ir doma likt karburatoru no jawas, tad mūsdienu jawa. Lv nopērkamos nav jēga pirkt? Labāk meklēt veco, bet kur un kādu remont komplektu tad likt?
Sveiciens visiem! Tā kā restaurēju savu Jupiter 4, arī radās doma par kādu no šiem karburtoriem. Vēlējos uzzināt, kāda ir Jūsu pieredze un atsauksmes par PWK un PZ karbuatoriem? Kuru labāk izvēlēties un vai ir vērts pāriet no K62?
Pats iŽam izmantoju krosa motocikla mazgājamo švammi ieinstalētu orģinālajā kastē. Kad netīts tad izmazgā, saeļļo un brauc atkal. Smiltis karburatorā netiek.