ursus 11.Mar 2025 20:42 tad es arī. D-8 dzinējs(no Vecumniekiem,kas zina sapratīs). Prasīju,ko darīt ar karburatoru.
Nekā labāka par oriģinālo neesot un nevajagot...
Vispār, kādām vajadzībām. Vai tiešām, visprimitīvākais strādās vislabāk? Nav bijusi pieredze ko teikt.
Problēmas karbulis sagādā tad ja dzinējam nav viss kārtībā ar blīvslēgiem un dabon gaisu ievilkt .D6-D8 tipiskākais defekts ir buksītes izdilums pa kuru velk iekāš lieko gaisu.Steliņai man joprojām ir orģinālais karbulis un vienīgā problēma ir adatai gumijiņa,tā daudziem sagādā problēmas,Remkomplektu gumijiņas netur ilgi,ātri izbeidzas,metāllūžņos atradu psrs laika un tās tur daudz ilgāk.
Tas gan, ja ar blīvslēgiem viss kārtībā un oriģinālais karburators nav izdilis, tad tas pats būs labs! Paldies visiem par pieredžu dalīšanos un ieteikumiem, tad īpaši galvu nelaužot palikšu pie oriģinālā! Bija jau doma par diviem karburatoriem, vēl starpā starp karburatoru un cilindru ielikt saucamos pretvārstus jeb ''diafragmas vārstus''. Bet palasot, ko krievi saka, ka uz to lielo ņemšanos tas ieguvums neesot tik liels, kā arī būšot grūtības dabūt, lai cilindri darbotos sinhroni. Ilgi domāju par šo, bet tad visticamāk palikšu pie viena, oriģinālā karburatora