Piekare jau salikta, viss pārtīrīts, eļļa salieta pēc grāmatas un foruma info.
Sliņķiem - priekšā 150ml, aizmugurē 60ml (katrā). Ielēju 10w40, jo atbilst tā sauktajai "autotraktoreļļai".
Uz kājām gluži nestāv, bet uz celīšiem jau ir
Cinkotās detaļas gan izceļas, skrūves pa gabalu redz, nevis kā agrāk, kad jāmeklē bija
Ja nu kādam vajag: 15min laikā uztaisāms pakaļējo amortizātoru atspiedējs, bez kura izjaukt nav nopietni.
Un novērojums, kādēļ labāk strūklot ar smalku skroti nevis smiltīm. Strūklojot vienmēr materiāls nonāk ne tur kur vajag, smilti pilnībā izmazgāt ir čakars, bet skroti var izvilkt ārā ar jebko magnētisku, piemēram, skrūvgriežņa galu.
direktors : liekas ka tas bija jālej tai telpā kur sparrats
Ne vien liekas-bet tā tas ir jādara.
Skaidrs. Rīt jāpaskatās, kas tur notiek.
jonsss : Motoru tikai nostrūkloji vai arī pēc tam krāsoji?
Strūklojot ar smilti virsma paliek poraina un matēta. Pēctam ar stikla lodi stūklojot var iegūt bildēs redzamo efektu - gluda virsma un neliels spīdums. Krāsotāji ieraugot motoru arī jautāja vai ir krāsots, bet nav, tikai tīrs gluds metāls.
Pilna garuma stieni kā nopirkts Depo (cik tas īsti ir, nezinu). 6mm. Tikai apakšējo daļu vajag locīt, kā man ir bildēs, citādi amortizatoru apakšējai daļai krāsu plēš.
Daudz nebiju rakstījis, jo tam nebija laiks īsti.
Projekts 1. maijs, kā šodien daudzi redzēja, nebija izdevies, atbraucu ar mašīnu.
Dienu pirms 1. maija mocim tika pieliktas pēdējās detaļas un braucoš bija, bet sākās problēmas. Sākotnēji pagriezienu releja kaste aizgāja pie dieviem, bet bez pagriezieniem varētu braukt. Uz ceļa pie šiem pašiem dieviem aizdevām bremžu uguņu slēdzis, iemesls vēl nav zināms. Sāka arī čirsktēt jaunais ieliktais spidometrs, bet arī to varētu vienārši atvienot pagaidām.
Bet pēc mūsu Latvijas gludi lāpītajām bedrēm, kas ir pumpas, priekšas dakšai izšāva eļļu un sāka pieklājīgi tecēt gar saļņiku, kura sāka ķēzīt gan mani, gan moci. Tā arī pēc paveiktajiem 20km ceļa griezu atpakaļ un braucu majas.
Dakšā laikam bija palikusi vecā eļļa nedaudz un pielejot klāt jauno tur bija pa daudz viņas, tākā iespējams eļļas pilnīga iztecināšana un jaunas ieliešana visu izlabos. Pagriezienu kārba tiks pārlodēta, spidometru izpētīšu, stopsignāla slēdzi sadedzināšu...
Darbi mazliet apstājās, kamēr līdz manām rokām nonāca pilnīgi jauni psrs ražojuma izpūtēju līkumi. Nu viss pabeigts!
Dubļu sargu iekšpuses un pakaļējā riteņa telpa nav krāsota (jo tāpat neredz), bet gan noklāta ar aizsargājošu, gumijai līdzīgu materiālu, kas ņeļauj rūsēt un pasargā no akmeņiem.
Pats mocis:
Viss tīrs un spīdīgs
Pašam liels prieks par moci, būs žēl retrotūristā pa putekļiem dzīt...
Nesen izgāju tehnisko, dabūju divus puntus. Vienu par nepareizi noregulētu priekšejo lukturi (pie pirmā remonta izregulējas) un bremzēs disbalanss esot. Bet neatļāvās ielikt par rūsu
Nu jau nobraukti pāri 1200km un visu ir nācies pārvilkt, kas pēc salikšanas ir norma. Kondensatori vienīgie nosprāguši bija, pārējais turas godam..
Pēc grāmatas aizdedze ir 2 - 2,6. Cik precīzi vajadzētu likt ņemt vērā, ka benzīns ir 95?
Lukturi parasti es uz vietas regulēju. Atslēga kabatā, un apskates vīriņš pakoriģē augstāk zemāk, nekādu problēmu. Kā saprast bremzēm disbalanss ir??? Vibrē kad bremzē vai? Uz bremžu stenda tak moci virsū neliek.
Piedod vecīt, bet manā skatījumā tas ir nepieņemami, ja Tev ir VS statuss, un izgāzies apskatē, tas met kauna traipu pārējam VS klanam. Es šosezon esmu sviem 3 močiem gājis apskati, pad doma par kādu ieliktu vieninieku netika domās pat apsvērta tikai novērtējums ar apaļu nulli mani apmierina, kāds arī rezultāts pēc apskates maniem močiem bija. Inspektors izbrauc, pēc atgriezšanās čalim smaids līdz ausīm, un nepārtraukti skan vārdī:"'Perfekts mocis, odziņa konfekte utt." Tā lūk apskatei ir jābūt sagatavotam retro mocim.
Rīgā viņi sarunās neielaižas un lukturi regulēt uz vietas piedāvājos, bet atbildi nesaņēmu. Par tām bremzēm īsti nesapratu pats, jo braucot nejūtu ne raustīšanos, ne pulsāciju. Gan jau iebrauca kādā redelē un izdomāja, ka moča vaina.
Viņs jau sākumā gribēja likt arī par atstarotāja trūkumu aizmugurē, lai gan oriģinālais ir iestrādāts lukturītī un ar to pietiek. Tur gan izdevās atrunāt.
Rīgā viņi neiedziļinās daudz, kaut kas nepatīk, iemet punktu. Ietu Talsos, gan jau ka pa nullēm būtu.
Arī izgaju tehnisko, jau otru gadu pec kārtas bez neviena mīnusa, lai arī joprojām oriģinālā rūsa un piepindzelējumi tiek saglabāti - stāv sausā vietā, tālāk neizplatās, lai var parādīt kā degradējās ražosana, vēl otrajiem ižiem bija gruntskrāsa, bet trešajiem vairs nesanāca. Kā mazgāju ar spiedienu, tā lobās nost kopā ar dubļiem.
Sliņķiem - priekšā 150ml, aizmugurē 60ml (katrā). Ielēju 10w40, jo atbilst tā sauktajai "autotraktoreļļai".
Uz kājām gluži nestāv, bet uz celīšiem jau ir
Cinkotās detaļas gan izceļas, skrūves pa gabalu redz, nevis kā agrāk, kad jāmeklē bija
Ja nu kādam vajag: 15min laikā uztaisāms pakaļējo amortizātoru atspiedējs, bez kura izjaukt nav nopietni.