08.May 2018 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Atskaitīte pēc pāris gadu klusēšanas - mocis brauc, šobrīd jau rit otrais VS periods, tā kā viss diezgan iepriecinoši:
Gandrīz visas daļas motociklam agrāk ir bijušas remontētas un atjaunotas, bet riteņi līdz šim bija palikuši kā ir, jo ir tak "gana labi", bet šogad tika izlemts beidzot parlasīt riteņus - jauni gultņi, izvirpots un strūklots trumulis, cinkoti spieķi, uzpulētas feļļas un jaunas Petroshina riepas, kuras ir precīzas oriģinālo replikas.
Tuvākajos plānos ir uzlikt Vape aizdedzi un ģeneratoru. Joprojam veiksmīgi braukāju ar visu oriģinālo, lec un iet labi, bet ikdienā braukt ar gaismām tomēr nevar, jo nekad tā nav bijis paredzēts un ģenerators ir pārāk vājš. Tā kā satiksmē tomēr jūtos mazāk redzams bez gaismām un gaismas izrij akumulatoru, būs jāpāriet uz mūsdienīgākiem risinājumiem.
(tā kā sanāca nejauši no telefona nodzēst pēdējo ziņu, rakstu atkal
Pēc pāris gadu klusešanas, neliela projekta atskaite. Mocis braucošs, iet jau otrais VS periods, tā kā viss samērā apmierinoši:
Mocim pa gadiem visas daļas ir bijušas remontētas vai atjaunotas atskaitot riteņus, kuri vienmēr ir bijuši gana labi, bet šogad tika izlemts, ka vajag tos pārlasīt. Jauni gultņi, pārvirpotas un strūklotas rumbas, cinkoti spieķi, uzpulētas feļļas un jaunas Petroshina riepas, kas ir precīzas replikas oriģinālajām:
Tuvākajos plānos ir uzlikt Vape aizdedzi. Šobrīd braukāju ar oriģinālo aizdedzi un viss lec un brauc labi, bet ikdienai oriģinālais ģenerators ir pārāk vājš un nevar braukt ar gaismām. Satiksmē bez gaismām jūtos mazāk redzams un gaismas izrij akumulatoru, tā kā nāksies uzlikt kaut ko modernāku.
Pagājis kāds laiks kopš pēdējā update šajā projektā.
Beidzot ir uzlikta Vapes aizdedzes / lādēšanas sistēma, jo beidzot vēlējos atrisināt gaismu trūkumu un akumulatoru nelādēšanu Rīgas satiksmē.
Sākotnēju cerēju izmantot iespēju Vapei neizmanot akumulatoru un pat oriģinālais slēdzis tika izveidots kā "kill-switch", lai vizuāli nezaudētu autentiskumu, bet diemžēl pagriezienu releji iet sviestā un bez akumulatora neiet cauri. Par Vapi pēc nedēļas lietošanas varu teikt tikai labāko, gaismas perfektas, lec ļoti labi, gaitā problēmu nav.
Pie reizes mocis tika apkopts, notīrīts, lai varētu aizbraukt uz tehnisko apskati, kuru izgāja pa nullēm, kā arī pagarināt VS - otro reizi pagarinu, jo mocis ar VS jau 10 gadus!
Gandrīz visas daļas motociklam agrāk ir bijušas remontētas un atjaunotas, bet riteņi līdz šim bija palikuši kā ir, jo ir tak "gana labi", bet šogad tika izlemts beidzot parlasīt riteņus - jauni gultņi, izvirpots un strūklots trumulis, cinkoti spieķi, uzpulētas feļļas un jaunas Petroshina riepas, kuras ir precīzas oriģinālo replikas.
Tuvākajos plānos ir uzlikt Vape aizdedzi un ģeneratoru. Joprojam veiksmīgi braukāju ar visu oriģinālo, lec un iet labi, bet ikdienā braukt ar gaismām tomēr nevar, jo nekad tā nav bijis paredzēts un ģenerators ir pārāk vājš. Tā kā satiksmē tomēr jūtos mazāk redzams bez gaismām un gaismas izrij akumulatoru, būs jāpāriet uz mūsdienīgākiem risinājumiem.