Krišjānis 6.May 2015 00:44
novicē rūsainās vietas ar eļļainu lupatiņu
baggy 6.May 2015 11:45
Kāds ir smalkais stils šo braucamrīku glabāšanā
Krišjānis 6.May 2015 00:44
varbūt esmu saspiedies
Damass 6.May 2015 14:35
Riskējot iegāzties ar savām "zināšanām" - vai tad šie sēdekļi ar kastīti bija arī Rīgām-1?
ja 6.May 2015 16:38
kāda vaina ar senatnes piesitienu?
Kādēļ tagad ieliku rakstu? Šodien Izvilku mopēdu no putekļiem un nokārtoju dokumentus. Taisīts netiks uz sitienu, jāsavāc visas detaļas un jāizdomā kā un vai krāsot...
Kad atvedu:
Fakti:
- 1961. gads;
- 333. rūpnīcas eksemplārs;
- pirmais variants, ko izlaida ar Jawa motoru, izgrieztajiem karburatora vākiem utt.;
- šķietami laba komplektācija;
Bildēs nav uzlikts oriģinālais Jawa gaisa filtrs ar tumši pelēkajām plastmasām, kurām par godu ir robi karburatora vākos:
Ir iegādāti pirmie deficīti - sānu vāciņš un spidometra trose:
Esmu ticis arī pie vecā tipa amortizatoriem, kas atbilst šīm pirmatnējām komplektācijām. *bildes nav*
Šobrīd priecātos par zinātāju komentāriem, kas vēl ir ne tā, vai neatbilst pirmatnējai komplektācijai?
Kā arī kādi bija patiesi oriģinālie krāsojumi šiem mopēdiem? Redzams, ka šis ir oriģinālais tonis (nav gan baigi manā gaumē). Man zināmie ir:
- zils ar smilškrāsu (Bilde)
- melns ar sakranu (Bilde)
- melns ar zaļu (Bilde)
- zaļs ar citādi zaļu (mans)
- sarkans ar baltu (Bilde)
- balts ar ??? (Bilde)
- vēl kādi?
Priecāšos par visu kritiku un komentāriem, kas palīdzētu atrast komplektāciju/krāsas