26.Apr 2015 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Arī mans Ižš atklāja sezonu, ar treniņu kalnā braukšanā ar pašu lielāko (ne)izpalīgu. Bildē mocis 99%pabeigts(dekoratīvās uzlikas un aizmugurējie pagriezieni jau uzlikti un funkcionē), atlicis novērst troksni motorā un šo to pieregulēt. Ja kādas atkāpes no oriģināla vai kkas ne tā, lūdzu, sakiet.
Arī mans Ižš atklāja sezonu, ar treniņu kalnā braukšanā ar pašu lielāko (ne)izpalīgu. Bildē mocis 99%pabeigts(dekoratīvās uzlikas un aizmugurējie pagriezieni jau uzlikti un funkcionē), atlicis novērst troksni motorā un šo to pieregulēt. Ja kādas atkāpes no oriģināla vai kkas ne tā, lūdzu, sakiet.
koko
Lielākas bildes lūdzu, lai labāk varam saskatīt kur piesieties
Lukturis gan nudien skatās debesīs.
Tā izskatās interesants neoriģinālais tonis!
====================
Par precīzu toni var strīdēties, bet es precīzi atceros, ka 1970. gadu sākumā
"močubodē" Daugavgrīvas ielā tāda "Planēta" stāvēja gan, es gan no "mietpilsoņa"
pozīcijām raksturotu krāsu, kā "patumši oranžu" ar "ļoti gaiši pelēku" (vai "netīri
baltu"). :-) :-) :-) Liekas, tā moču sērija bija pieskaņota kārtējai "Oktobra Apvērsuma" jubilejai, bet vairāk viņu bija laukos - IŽus pārdeva galvenokārt Patērētāju biedrības sistēmā. Bet savādāk praktiski visi IŽi bija zili, zaļi un zilizaļi,
kādu nu krāsu uz rūpnīcu atveda, ar tādu krāsoja. Un pircējiem tas arī maz interesēja - rūc, dūc, taurē un vēl uz priekšu brauc: laime pilnīga! :-)
Bet bija jau visādas versijas - lai atceramies "Vjatkas" motorolleri (3-Elektrons?),
tumši sarkanu (ķirsis) ar baltu - tos laikam arī saražoja tikai pāris tūkstošu uz tādas
pat "Oktobra Jubilejas" datumu, esot pārdevuši tikai Maskavā un tur pie motoveikala (Maskavā bija 2) esot bijuši tādi masu kautiņi dāmīšu - gribētāju starpā... :-) :-) :-)
Par eļļu jautāju tāpēc ka zemākas viskozitātes piem. 10w30 ielēju jawai ķēde dod līdzīgu troksni karstā laikā.Tev jau ielieta augstākas kvalitātes.
Neapšaubu tavu darba kvalitāti,mocis tiešām baigi skaists uztaisīts,bet vai sajūga zobrats ir tieši pretī zobratam uz kloķvārpstas?Nobīde arī var radīt troksni.
Nu un pasakiet man nezinātājam - kā var žvadzēt ķēde, taču ieliekot pārnesumā tā beidz žvadzēt? Tā pārstāj griezties - t.i, cik saprotu, arī kloķene ?
Smuks mocītis! Riteņi nekrata braucot?
Biju ciemos, troksnis nāk no cilindriem un video vēl ir salīdzinoši mierīgi, dzīvē troksnis netīkams.
Citādi piesieties nav kur, tikai baigie sīkumi, bet saimnieks par tiem ir lietas kursā
Krišjānim; Ķēde parasti ļoti mētājās, bet nospiežot sajūgu un ielikot ātrumā, sajūgs to ķēdi pietur un neļauj augšdaļai vairs tā lēkāt, kārbai arī pazūd trokšņi, pamēgini to izdarīt savai jawai, dzirdēsi krasu atšķirību! It īpaši pie silta motora.
Mocītis veiksmīgi ir norullējis 1500km un vairāk(pie 1500km beidzās spidometrs). Izturēja Retrotūristu un vēl vairākus garus pārbraucienus. Bet tad atgadījās ķibele un motors palika ļoti trokšņains. Problēma tika atrasta klaņa bronzas buksē. Stāsts vismaz man likās interesants. Karstuma vai citu apstākļu iespaidā bronzas bukse klani izkustējās un sagriezās. Sagriezās tā, ka iezzāģētā eļļošanas rieva(?) nesapasēja ar klaņa iezāģējumu. Līdz ar to pirksts buksē vairāk neeļļojās. Līdz ar to viss slikti, liels karstums, berze un brīvkustība.
Jautājums: vai kāds man pieRīgā var līdzēt ar jaunas bukses izvirpošanu un pielāgošanu, nejaucot moci ārā? Ļoti ļoti gribās vēl šosezon pabraukāt. Tad jau pa ziemu nopietnāk pievērstos problēmu risināšanai.