Aizmirsi paroli?


Dobele777
02.May 2016
+
patīk
-
Sveiks nav, krajumos jupiter2 izsputeju likumi jebkada stavokli....

Krastinjsh
03.May 2016
+ 5
patīk
- 0
Tātad epopeja ar Iža problēmām noslēdzās 4:30 sestdienas rītā. Problēmas bija divas- beigti kloķenes blīvslēgi(pilns karteris ar eļļu) un degvielas krāniņš, kurš nepadeva degvielu. Moci sāku vaļā jaukt 20:00, atpakaļ mocī motors bija ap 24:00. Tomēr meklējot atslēgu izpūtējam, uz galda tika atrasts nomaldījies kārbas zobrats geek Tad nu visu sāku no jauna. Ar dažādiem noguruma kavēkļiem, mocis bija salikts 4:30. No rīta atlika nedaudz pieregulēt karburatoru, nomainīt krāniņu un notīrīt pašu moci no eļļas traipiem. Sestdien tika veiksmīgi atklāta moto sezona un kopumā nobraukti ap 200km. Tāpat svētdien piedalījos Retro sezonas atklāšanā.

Lūk neliels time lapse video par 5dienas nakti:

zaika
03.May 2016
+
patīk
-
Super,lai vai ka bet patikami kad tehnika ruc:)

Krastinjsh
19.Aug 2016
+
patīk
-
SOS

Sveiki. Steidzami nepieciešama palīdzība. Vai kāds līdz nakamās trešdienas vidum varētu līdzēt ar klaņa pirksta bukses pievīlēšanu? Ir dažādas bukses sagataves.

Lielākā problēma- kloķenes jau ir motorā. Varu motoru aizvest 50km rādiusā ap Rīgu. Ir telpas Dzirnavu ielā. Ādažu Egons atteicās to darīt, citus nezinu.

http://content32-foto.inbox.lv/albums/c/creature2/izh/IMG-2905.sized.jpg

Ja kas, PM vai 26337209

Krastinjsh
18.May 2017
+
patīk
-
Sveiki,

Kādu materiālu labāk izmantot kloķenes klaņa bukses atjaunošanai?

Paldies

Krišjānis
18.May 2017
+
patīk
-
nekad neatceros - fosforbronza vai grafītbronza... viena no tām.

Spark
18.May 2017
+
patīk
-
Bukšu sagataves Jupītera kloķvārpstai esmu pircis.Centrāltirgus kioskā. Man atvilktnē stāv arī vajadzīgie rīvurbji. Dod ziņu, ja kas.

Prezidents
14.Feb 14:42
+
patīk
-
Un kas varētu būt par skaņu iž ju3 kad braucot dzinēja pārādas līdzīga skaņa trrrr un noslāpst. Pēctam palaid un brauc tālāk.

Laacis_ar
17.Feb 21:51
+
patīk
-
Izklausās ka nes kādu cauri?,ar to trrrr? Uzkarstot Virzulis kļūst par resnu un sāk ķīlēt,tas rada to trrrr. noslāpējot pēc sekundēm 10 šķil un brauc vēl kādu brīdi kamēr atkal,vai arī brauc lēnēm kamēr pietrīsies un tad varēs gāzēt.Man 250 jawa pa 7 tūkstoši tā arī nav pietrinusies,kā pabrauc 5km uz 100,,tā trrrr.izspiežu sajūgu paripinos,laižu sajūgu vaļā un braucu tālāk uz 90! Var uzregulēt treknāku degvielu(resnāku dīzivai augstāk adatu)tas arī palīdz!,mazāk uzkarst un neķīlē.

bbarda
18.Feb 09:08
+ 0
patīk
- 1
Laacis_ar 17.Feb 2021 21:51
Tavā gadījumā ir cits defekts,tas ir novēršams,es v50niekam ilgi mocījos ar šito slimību,tagad var kapāt 5-10km pat gāzi nenometot,5km pat maksimālos apgriezienos.

booo_kat
18.Feb 17:55
+
patīk
-
bbarda 18.Feb 2021 09:08
Tavā gadījumā ir cits defekts,tas ir novēršams

Sīkāk, lūdzu, varētu par šo? Kas tas ir par defektu un kā novēršams? Ja jau tas reiz ir apspriest, pietiks ar linku uz turieni.

Alnis
19.Feb 08:15
+
patīk
-
...ar to ieķīlēšanu labāk tā piesardzīgi un ...tukšgaitā pailgi padarbināt, kamēr pieslīpējas. Kad moto trasēs bija tikai sovjetu dzelži, noklemmēšanas skaņu jau katrs pazina. Liecās klaņi, lūza vai ieķīlējās gredzeni, tas viss vēl ģilzes piebeidza...
Mans skijoringa motobraucējs 81-tā gadā trenniņos pirms mačiem Biķerniekos banānu javai gredzenus rievās šitā ievalcēja... uzmanīgi gredzenus izņēmām, adatu vīlīte,... tad degvielai klāt molibdena piedeva un rep. čempa bleķi kaklā...
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā